päivän :)

Back to häröily O

Takana raitis vappu ja olo sen mukainen, eli pirun hyvä

Voisinpa ottaa tavaksi. Inhoan muutenkin kaikkia ns.pakkojuhlimisia, eikä tehnyt yhtään tiukkaa kokeilla raittiutta vappuna.

Päivä lähti käyntiin pusulla, kahvilla ja homohousella.. Vähemmästäkin tulee jo hyvä fiilis*hihu*

minttu & möksä ^_______^

Vähänkö oon liekeissä. Liekeissä. Liekeissä.

Löydettiin tänään uudet toimistotilat. Nyt vaan venaamaan vahvistusta niiden kuukausivuokrasta ja jos se natsaa, niin vuoden alusta meillä on niin paljon tilaa ettei oikein edes tiedetä mitä sillä tehdään.

Oon niin onnellinen, että paukkaan kohta ihan soikeaksi koko jätkä.

Olipas kiva ja valaiseva päivä. Jotenkin koen, että eilisellä on suuri merkitys tulevaisuudelle. En tiedä vielä ihan että miten, mutta se selvinnee.

Söin ihan älyttömän hyvää ruokaa tänään ihan mielettömän hyvässä seurassa! *sydän*
Niin hyvä päivä ettei malttais mennä nukkuu, mut ehkä teen huomisestakin upean

Lähtötilanne maanantaina 30.1 n.115Kg kun en vaa´alla käynyt, nyt puolitoistaviikko tuosta aamupaino 109,8. *jiihaa**hymy*

Lähtötilanne maanantaina 30.1 n.115Kg kun en vaa´alla käynyt, nyt puolitoistaviikko tuosta aamupaino 109,8. *jiihaa**hymy*

Ohoh! Upeaa, onneksi olkoon!!!! Pitäis aloittaa sama projekti, muttei saa aikaan

Taisin saada myytyä mun roskalevyt Venäjälle todella hyvällä hinnalla ja raha olis tarpeeseen matkaakin varten:)

Lentävä porot:))
Uusi ihminen syntyi tähän maailmaan eli siskontyttö .

Tuntuu et rupeen pääsee yli kaikesta paskasta mitä täs on tapahtunu parin kolmen kuukauden sisään.
Plus yks ihminen *pökr*
Aamusuihkuun lenkille ja sit tomaattikeiton tekoon.

tänään tulee star trek vi :)

BLUES FINAALISSA!!

*sydän*Aurinko*sydän* Ja miten se jo lämmittää, kevättä rinnassa siis! :)
Kakenmoisten yrttien ja chillin idätys ikkunalaudalla jo hyvässä vauhdissa ;)

go blues go

Mutsi käväsi täällä ja toi kunnon valurautapannun (sellaisen paksupohjaisen) + toihan se vielä ison köntin lihaa *pepsodent*.

Sain mun autopaikan kokonaan omaan käyttöön Nyt sit pitäis olla vähän helpompaa mennä, kulki sitten autolla tai prätkällä ^^

Oli nii penteleen hyvä lounas et tuli hyvä mieli! :D

Nojoo, suurimman osan ilosta tuo kyllä toi aurinko. Aivan mielettömän ihanaa. Tää on ni jännä muutenkin koko tapahtuma, se, kun näkee valoa. Hassua.

Enää muutama tunti, tavotteetkin oli jo ennen lounasta täynnä (oon tänää ollu ihan superi ja jatkan sinä olemista ihan just), sit sali, sit vilma, sit jeeee hyvä fiilis jatkuu.

Ihana elämä, tää on vaan niin ihanaa taa elämä *sydän*

ruoka"lähetys" duuniin, ku vahingos jätin sapuskat jääkaappiin

Ihan mahtava Lambin keikka loistavine lämppäreineen*sydän*
Pääs tapaamaan Lambia, sai nimmarit ja kuvan:)
Tapas lämppärit kanssa ja sai toisen levyn nimmarilla
Hieman joo teinimeininki, mut pitää ottaa ilo irti pienistä

Nyt rupes jännittää ihan sikana*plur*! Oon muutaman tunnin päästä jo Hollannissa ;)

O