hilpeyttä herättävät sanonnat
Joo-o...
Sitä tulee ku sitä saadaan... Tän repäsin asiakkaalle puhelimessa... Oli kyl naurussa pitelemistä ku tajusin mitä olin sanonu ja työkaveri nauraa vieressä... *blush**iloinen*
Muutamia:
Toimii ku junan vessa
Toimii ku hirvi
Näistä kahdesta saan itseni usein kiinni tilanteissa joissa jokin asia todellakin toimii
Tämän olen kuullut leikkimielisesti sanottuna enemmän kuin yhden tyypin suusta hymyilyttää aina ja toimiii kans.
Homon kosto on kauhea
No Pun inteded, kyllähän te tiedätte etten ole rasisti.
Eräs työkaverini tapaa töistä esim. lounaalle poistuessaan sanoa
No mut koittakaa keksiä jotain puhuttavaa silläaikaa ku mä olen poissa
...en tiedä kääntyykö toi ymmärrettäväksi kirjoitettuna mut mua ainakin naurattaa
Eräs toinen työkaveri aloittaa aina lauseen jossa haluaa olla oikeassa tähän tapaan:
Ja totuushan on, että...
Pari hauskaa lausahdusta kaveripiiristä:
-Roudaaminen on pahimmillaankin parasta!
-Ikinä ei voi olla aina hauskaa!
Ai niin ja vielä euroviisuista yks lausahdus:
-Last but least!
http://www.re-form.cjb.net
[muokattu 2.12.2003 18:30]
mä rakastan kaikkia jeesus tulee - ota koppi-variaatioita
Jeesus tulee. Syljetkö vai nieletkö?
Se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa....*nauru*
Anteeks, pakko vetää vähän offtopic ja lyödä Hassisen Koneen Jeesus Tulee-biisistä yks säkeistö
Jeesus tulee, tulee kuin ohjus
Parantaa stressis ja suonikohjus
Jeesus tulee paatoksella
Ei tarvitse enää ajatella
Jeesus tulee, kenen on vastuu
kun kansa tehtyyn rooliin astuu?
Tipu tipu, älä tipu.
Tuo lausahdus on Alivaltiosihteerin Pääsiäs ohjelmasta joka töllöstä joskus vuosia sitten tuli.
Vanha kettu on Parempi kuin pussillinen muusia
Kaikki meni ja vielä jäi. *täh* Tää tais olla Pahkasiassa otsakkeella lauseita,jotka eivät tarkoita mitään.
Sitten olen kuullut tällaisen, mutta en tiedä mitä se voi tarkoittaa...
Lähti kuin keväinen lehtihöylä.
T:T
Outoo ku japanilainen kääpiömutapaini*täh*
ketkään (jostain syystä yleensä erityisesti miespuoliset) ei oikeen koskaan tunnu ymmärtävän mun \väärä virhe\ huudahdusta...
.. ja tapana on myös kommentoida erään neidin myöskin ehkä hieman kummallista lausahdusta sanalla hyvä. ja siis aivan asiayhteydestä riippumatta. pelottavinta on kuitekin se, että kavereiden keskenhän nää sanonnat tarttuu kohtalaisen hyvin... eikä me aina sit vaikutetakaan niin intellektuelleilta mitä piti
[q]leeloo:
.. ja tapana on myös kommentoida erään neidin myöskin ehkä hieman kummallista lausahdusta sanalla hyvä. ja siis aivan asiayhteydestä riippumatta.
[/q]
kyseessä lienen minä*täh* ja lausahdushan on tietenkin joka paikkaan sopiva \väärin\. jota siis käytän AINA ja KAIKKIALLA (toim. huom. ja tietysti aivan asiayhteydestä riippumatta)*iloinen*
ja yleisessä käytössä on myöskin nimitys (yleensä herrashenkilöistä) \sikapetturi\.
[q]leeloo:
eikä me aina sit vaikutetakaan niin intellektuelleilta mitä piti
[/q]
no älä..
Tää ei nyt ole sinänsä sanonta, mutta nauratti kovasti krapula aamuna, kun herään kahden kaverin välistä ja toinen kutsuu lähestyvää oksennusta nimellä sateenkaarihuokaus.
liittyen sateenkaarihuokauksen aihepiiriin... lähestyvästä (krapula-aamun *vink*) pakottavasta vessassakäynnistä: pitää vapauttaa ruskea pyton housuista tai vaihtoehtoisesti tuskaisa huudahdus MYYRÄNPÄÄ!
Mies naiselle: sun silmät on kuin tähdet, ei yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan
(mulle ei toistaseks oo vielä kukaan kyllä sanonu tätä...)
[q]pupuankka:
liittyen sateenkaarihuokauksen aihepiiriin... lähestyvästä (krapula-aamun *vink*) pakottavasta vessassakäynnistä: pitää vapauttaa ruskea pyton housuista tai vaihtoehtoisesti tuskaisa huudahdus MYYRÄNPÄÄ!
[/q]*nauraa ihan vitusti*
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Silloin kun kunnolla pannaan niin pallitkin on vaan tiellä ja silloin kun tosimiehet panee niin naisetkin on vaan tiellä
älä nyt häkkiis pasko
älä nyt siihen halkee ettei hukuta kaikki paskaan
voittajan on helppo hymyillä
eli mitäs kaikkea lyhkäsiä sanan parsia aina välillä käytätte jotka oikeissa/väärissä yhteyksissä saattaa kirvoittaa posket hymykuopille? :) tai siis ylipäätään kaikkea hauskaa kankeasta kirjakielestä poikkeavaa puhekielistä ilmaisuja, juunou.. ?
tässä alkuun ihan pari esmerkkiä..
maistuu - sopii lähes tilanteeseen ku tilanteeseen.. maistuumaistuu
fiilispohjalta - jos joku ei ihan toimi niinku pitäis, esim tietokoneet perustuu raskaasti fiilispohjaan, kuten myös meidän kämpän ulko-oven numerokoodi
töniä - synonyymi höyläämiselle, asentamiselle yms intimiteeteille
näitähän on ihan julmetusti, mutta silti joskus hauska vähä kasata moisia vaikka tälläseen listaan, kait.. *täh*