Vuokrataan: Studio-tila

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

---
Hei,

Joten minulla menee nyt varsin hyvin. Minulla on n. 3000 € DJ-laitteisto ja n. 4000 laillisesti hankittua biisiä.
---

1x Technics SL1210mk2
1x Pioneer CDJ500II
1x Traktor S4
1x Traktor F1
yht. 3000€ ?

Jaa no mulla on:
1xTraktor Kontrol S4
2xTraktor Kontrol F1
1xMaschine MK2 Wite
1xKeyRig 49
2xBX5 Monitor
1xFujitsu AH552 Red
+ paljon softaa.

---
Tämän studio homman voi nyt unohtaa mutta minä pyysin aikas vähän siihen verattuna, että oikea studio ottaa 5000 € + ALV 24 % per päivä.

---

Höpöhöpö. Jos on tarvetta studiolle päiväksi-pariksi, niin eiköhän alta 500 € selviää touhusta (tässä on ALVit laskettu mukaan). Se minkä vuoksi hinnat on korkeammat johtuu yksinkertaisesti siitä, että siellä myös tilat, laitteisto softineen kaikkineen sekä muu oheiskrääsä on ainakin muutaman kerran laadukkaampaa kuin paskapurkit jossain nurkkauksessa.
Tai voitko pistää linkkiä moiseen 5000 €+ALV 24 %!/Pv studioon, johon vertasit omaa tilaasi?

Mutta hyvä homma jos soodaus alkaa tuottaa jotain. :j

Toi 5000 € + ALV 24 % on tietona peräisin mun kaverilta, enkä tiedä onko sen puheisiin luottamista.

Sullahan on ihan ammattistudiokamat siellä. Helpostihan sitä nyt 124e maksaa kun noin massive gearit sulla.

:DDD

Ai stana...

Ethän sää nyt hamiltonin mark ole edes tosissas enää. Mites toi akustiikka siellä? Onko basstrapit, diffuuserit etc. seinillä, onko seisovia aaltoja ja nulleja?

Sit sulla vissiin on melko kovan luokan kaiuttimet siellä kun kerran voi ihan masteroida! Ja tota, mites toi masterointilaitteisto sit? Millanen se on?

O