MAD X-MAS 31.12.2010 @ Oulu

Back to tapahtumat O

Yleisesti kaikilla stageilla hyvää kuultavaa. Open decksit yllätti positiivisesti ja yläkerrassa 01 tuntumassa tuli nautittua soundista eniten. Se ylätila oli tilallisestikin ihan mainio ja erityisesti ne seinille asetetut "taideteokset" oli mun makuun ja istu sen hetken henkeen.

lahti edustus kiittää ja kuittaa. Oli hienoa nähdä porukkaa senkin verran paljon tanssimassa oldskool klassikoita. Kiitos, se lämmitti vanhan mieltä. Kuvia ja blogia tulossa kun kotiin kerkeää...

Kiitti vaan Raver71, koko yön/aamun soinut päässä RMB:n Redemption Oli kyllä piristävää vaihtelua perustarjontaan.

hienoa että setti maistui. Pelkäsin että ei löydy oldskool faneja että joutuu soittamaan puolityhjälle lattialle. Mutta väkeä olikin ilokseni ihan mukavasti. Mitä rmbn biisin soimiseen tulee niin sehän on positiivista... Biisilistaus tulee blogiin.

olihan taas saaketin hienot bileet..!!! yläkerran decot+taidenäyttely olivat komeita.. musa toimi ja ihmiset oli mukavia..!
kiitos vita sun psyke kiihotti mun perverssiä alitajuntaa

joko taas kohta vaihdetaan vuotta..????

sun psyke kiihotti mun perverssiä alitajuntaa

Olin itsekin aika kiihottunut :D

Oli kyl mahtavat kekkerit!

Psydogin psykesetist lyöty kyl voimaa.. TimC: soitti kyl tosi tajunnaräjäyttävää saundia, Dubsteppi soppii selekest tollaseen hyvin epäakustiseen betonibunkkeriin..

Oli tiukkaa. Nyt sattuu joka raajaan ja selekäki on jumissa.

Oli tiukkaa. Nyt sattuu joka raajaan ja selekäki on jumissa.

Aijaa.. ihanko tosi!!

Huomaa jotenki et tuli kokeiltua Jumpstyleä hardstylen tahtiin .. hahahhahaha.. lihaskivut on joko merkki onnistuneist bileist, yleensä.*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

hienoa että setti maistui. Pelkäsin että ei löydy oldskool faneja että joutuu soittamaan puolityhjälle lattialle. Mutta väkeä olikin ilokseni ihan mukavasti. Mitä rmbn biisin soimiseen tulee niin sehän on positiivista... Biisilistaus tulee blogiin.

Joo .... tollaset oldschoolsoundit uppos kyl ku halako kaivoon.. ja uppoo vieläki!!

Rave blogi tapahtumasta online
http://www.isolehti.fi/lehti/blogit/raver71/mad-x-mas-kuusisaari-paviljonki-oulu-31122010
Enjoy!

Hmm. Onkohan Kuuskassa mahdollisesti pieni musta kankainen vetoketjullinen pussukka, minkä sisällä o erinäisiä adaptereita?

Hmm. Onkohan Kuuskassa mahdollisesti pieni musta kankainen vetoketjullinen pussukka, minkä sisällä o erinäisiä adaptereita?

Tarkistan huomenna. Osaatko sanoa oliko ylhäällä vai alhaalla?

Open Decks vois olla lähinnä missä oli tavarat :D

Olipa bileet, huh huh, isoa kiitosta kehiin. En olisi voinut paremmin uuttavuotta 2011 juhlistaa, mahtavaa !

Open Decks vois olla lähinnä missä oli tavarat :D

Löyty.

Iso kiitos vain kaikille! Oli kyllä paras mahdollinen tapa päättää v2010 ja vastaanottaa 2011 tulon.

O