Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Darkroom # 5 10.12.2010
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Ei herran jumala ole toi versio :D kauhee raiskaus suoraan sanottuna. Se minkä mä soitan on super diippi ja eeppinen ja ihan erimaailmasta kuin toi.
Pohjana siinä on Sweet Drop - El Tapatio's Groove
Youtubesta ei löydy siitä pätkää
..okke..

..uskallan silti viel ehdottaa yhtä VERSIOTA..et josko osuis oikeeseen..

---
Ei herran jumala ole toi versio :D kauhee raiskaus suoraan sanottuna. Se minkä mä soitan on super diippi ja eeppinen ja ihan erimaailmasta kuin toi.
Pohjana siinä on Sweet Drop - El Tapatio's Groove
Youtubesta ei löydy siitä pätkää
---
..okke....mulle tippus kyl toikin versio.. :]
..uskallan silti viel ehdottaa yhtä VERSIOTA..et josko osuis oikeeseen....hyvä tuokin, oli sit oikee tai ei..
![]()
Thats the one :D Joo makuasioita. Itse oon sen verran fanaattinen Zeppelin fani että toi toinen versio jotenkin ei sovi yhtään kuvioon
Kiitos ja anteeksi *uros**piis*
Jeff Mills - Bells ( toivekappale kauniilta naiselta )
Vaimomatskua.. :-D En ole aiemmin kuullut tota soitettavan noin hitaalla (miinuksella?), jännä fiilis.
---
---
Vaimomatskua.. :-D En ole aiemmin kuullut tota soitettavan noin hitaalla (miinuksella?), jännä fiilis.
Mä soitan sen melkein aina -8 = 127 BPM
vaikka jouduinkin lähtemään aika ajoissa pois,
ni ei voi muutaku kehua visuaaleja, menoa ja
erityisesti musiikkia! ihan uskomatonta! <3
---
---
---
---
Mä soitan sen melkein aina -8 = 127 BPM
Tollasista semiraskaista teknopläjäyksistä tulee muuten monesti aika mageita noin. Ite vetelin Bassolla Dj Hellin Disasterin -4,5 tms. hitto mikä groove siihen kolkkoon biisiin tuli!
Loistavaa <3 Ensimmäiset darkroomini ja todella hyvät sellaiset.Pääsin paikalle jonottamatta joskus klo 23 aikaan. Tunnelma oli katossa ! Pimeys ja tiivis tunnelma oli upeaa. Kotiinkaan ei ollut paha hilpaista kävellen paikalta koska kutonen sijaitsee naapurissa ;) Seuraavia odotellessa.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »