Harder.fi: For The Love Of Hard 20.10.2010 @ Tampere
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Wuuuhuuu!
Ei maar himputti! Mähän olen tuolloin Tampereella Einstürzende Neubautenia palvomassa!!! *aplodit*Se ja tämä, niin siinähän olisi sellainen cocktail, että se olisi kaikkea muuta kuin "mono and tonic". Sitten kun kaverit kysyisivät, että millaista oli kosken kuohuissa, niin vastaisin, että "HÄ!! HUUTAKAA KOVEMPAA!"
Ei maar himputti! Mähän olen tuolloin Tampereella Einstürzende Neubautenia palvomassa!!! *aplodit*Se ja tämä, niin siinähän olisi sellainen cocktail, että se olisi kaikkea muuta kuin "mono and tonic". Sitten kun kaverit kysyisivät, että millaista oli kosken kuohuissa, niin vastaisin, että "HÄ!! HUUTAKAA KOVEMPAA!"
Ohhoh mitä musaa ... ois voinu tulla itekki kattoo tota, mutta ku pitää noi juoksevat asiat hoitaa. Tervetuloa kuitenki tänne ja katotaan jos saan livautettua jotain yhtä häiriintynyttä äänimaailmaa omaan settiin ^_^
Soittoajat:
2200-2300 xl8r
2300-0000 Jka
0000-0100 Suzus
0100-0200 J-Mx
0200-0330 Ozma
Kyä näin o! jos äkselereittöri soittaa ekana ni joutuu varmaa sit tulee heti paikalle!
Multahan on luvassa synttäri spessu setti...
että täällä juhlitaan ja rankasti!
Näihinkin enää reilu viikko! Sit mennään ja kovaa! *känni*
Näihinkin enää reilu viikko! Sit mennään ja kovaa! *känni*
Eipä oo sitäkään. Riehuko siel joku syyslomaviikkoepidemia vai mitä.
---
---
Ohhoh mitä musaa ... ois voinu tulla itekki kattoo tota, mutta ku pitää noi juoksevat asiat hoitaa. Tervetuloa kuitenki tänne ja katotaan jos saan livautettua jotain yhtä häiriintynyttä äänimaailmaa omaan settiin ^_^
Kiitos kutsusta, enköhän minä vähintään piipahda paikalla. Olisihan se nyt hölmöä jättää hyödyntämättä näin erinomainen yhteensattuma! Sitä en kyllä uskalla luvata, että olisin loppuun asti, vaikka tuo "häiriintynyt äänimaailma" kuulostaakin houkuttelevalta, mutta en sitäkään sano etten olisi. Kyllä siihen torstain keikkaan ehtii toipua, vaikka minulla on kyllä sellainen messevä muistikuva kokemistani Harderin bileistä, että pyykkipäivää tietää...*pahis*
Huomennahan tuota kemua on tarjolla ja huomenna nähdään kuinka Tampereen hard dikkarit jaksaa kemuttaa keskel viikkoa.
Huomennahan tuota kemua on tarjolla ja huomenna nähdään kuinka Tampereen hard dikkarit jaksaa kemuttaa keskel viikkoa.
kyl ne jaksaa ku vetää oikeista naruista

Varmasti tulisin jos vaan olisi rahaa. Mutta kun sitä tulee vasta maanantaina lisää. Masentavaa. Pitää ehkä katsoa jos jostain saisi revittyä kuitenkin parikymppiä.
ränn ränn ja tänne pitäis ajeleman :)
Toivottavasti porukkaa eksyy paikalle
Meitsi soittelee uk, suomi, japani freeform mäiskettä, saatta myös olla jotain muitakin maita edustettuna ;) Tulee uutta ja vanhaa soundia sikinsokin, tosin ei nyt mitään ihan ikivihreitä *uros**nauru*
Huomisiin! *känni**super*
koitas pitää ittes kuitenkin soittokunnos :D
Sum raev today maby?
---
---
Ei mulla semmosia ongelmia oo :D
---
---
---
---
Ei mulla semmosia ongelmia oo :D
*Auacusha ilmoittautuu vapaaehtoiseksi juomaan J-mx puolesta*
Meikäläiseltä tulossa hieman erikoisempi setti heti tapahtuman alkuun, joten raahatukaahan paikalle jo heti kympiltä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »