onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 97
- Seuraava »
on mutta silti haluis MORRIS MINI COOPER! mielellään vm -69 tottakai.....
Ei oo autoo ja kun sellasen saan niin se varmaan on joku ysikytluvun alkupuolen 500-sarjan BMW.
Mut mun unelma *sydän*: BMW X5 *sydän*
Tahtooooooo!
Nyt sitten vaan iskemään rikas mies joka ostaa sen mulle kun isi ei luvannut....
[q][Nuclear]:
---
climate:
En mäkään kyllä mitään maasto-ominaisuuksia hae, mun mielestä vaan Touareg ja Cayenne ovat niin pirun nättejä autoja. Bemarin maasturi on esteettisesti jotenkin luotaantyöntävän näköinen. Landroverit ja muut oikeat maasturit ei myöskään oo kovin nättejä... Jeepillä oli jotain malleja kyl jotka miellyttää myös silmää. Eli mä en tiedä autoista myöskään yhtään sen enempää ku että miltä se näyttää =D
---
Jep, mun mielestä ensimmäisiä ?nättejä? maastureita, aikasemmin siisteimmät oli Mersun M-sarjalainen ja BMW X5:nen. Mut Cayenne ja Touareg on kyl nättejä mut silti en ehkä kuitenkaan ostais ainaoksi autoks tollasta kauheeta järkälettä, mielummin sit joku 500-sarjalainen bemu tilalle vaikkapa samalla hinnalla.
[/q]
hmph
jos puhuttaisiin katumaastureista (eli 4-vetoisista korkeammalla maavaralla varustetuista henkilöautoista) ja alennusvaihteet omaavista maastoautoista eri asioina , kiitos.
Varsinaisia maasto-ominaisuuksia katumaastureissa on juuri ole, mistä kertoo jo sekin,että niihin ei ole saatavilla esim. vinssiä keulalle, napalukkoja tai lukittavaa keskitasauspyörästö.
Itse ottaisin Land Cruiserin heti, jos vain olisi rahaa.
Land Cruiser
Land Cruiser 100
itse ajan tällaisella katumaasturilla
http://www.toyota.fi/media/global/images/showroom/rav4_2003/gallery/rav_03_gal_800x600_10_im.jpg
[q]Ita:
Audi TT 1.8T quattro löytyy
mut meitun ainainen unelma on se tummansininenmetallinhohto M3
[/q]
pääseksmä sun kyytiin!!!!????!!?!!!?
Mä oon haaveillu TT-ajelusta kohta kuusi vuotta ja vieläkään en oo päässy. Poikaystäväkin vaihtoi Audin oston Mitsun evo VIII:iin
[q]ezzy:
Kannattaa varautua korkeisiin vakuutusmaksuihin. eli n. 2-3x vrt. normaali henkilöauto...
[muokattu 30.6.2004 14:32]
[/q]
Juu, täytyypi ottaa niistäkin vielä vähän enemmän selkoa. Kiitos vinkistä! Pakkomielteille ei vaan voi mitään*iloinen*
Lancia Y-10 4x4 2.0 GT tai Lancia 037
Saab 95 aero hirch
[muokattu 29.5.2004 13:03]
Eipä oo autoo, mut oon ihastunu Peugeot 206:een *sydän*
omistan pienen vw golfin...silti näytän vielä pienemmältä sen ratissa*iloinen*
en autoo mut voisin ottaa tommosen silja operan.
haluaisin jonku honda civicin... oon ihan ihastunut niihin...
mieluiten jonku uudemman mallin...
[q]ykä:
on mutta silti haluis MORRIS MINI COOPER! mielellään vm -69 tottakai.....
[/q]
Hih meille just tuli mini, käytiin kattoo sitä kullan kans eilen *pihkassa*, tosin se ei kyl oo cooperi, niit on aika vaikee löytää.*ding*
Muuten ajellaan, 318 compact, 02 bmw sekin on ihan kiva mut MINI *sydän*
mul on sellanen hyvin pieni ja kätevä ferrari...*plur*..ja se on noin 5 cm pitkä ja 2 senttiä leveä*pahis*
Mä tilasin just alustasarjan, kohta maustetaan tuota BMW:n Motorsport alustaa vähän KW:n iskareilla ja jousilla, kesällä pitäis olla sitten optimaalinen alusta autossa.
Seuraavat istuvat hyvin käteen:
-Golf GTI
-Audi S3
-Audi A6 farkku + mahd.paljon kirjaimia*hih*
-Alfa 156
-Alfa 166
eli jollain noista ajaisin jos saisin päättää millä ajaisin. Toisaalta mulla ei ole edes kauheasti tarvetta autolle kun keskustassa asun, julkisilla pääsee*hymy*
mieluummin tällä *sydän*
http://www.kawasaki.com/flash/uploadFiles/k_zx636-blu_800.jpg
mut jos pakko olla auto niin tämä
http://www.illfatedinc.com/images/lamborghini.gif
tai
http://home.online.no/~mnoestby/bil/bilder/gts1-2.jpg
edit: kuvat on vähä isoja.. sori
[muokattu 24.3.2004 07:19]
Mulle lähtis noista se koenigsegg mieluiten. Jos ei sillä jaksais ajella 400km/h niin myydessä sais rahat pariin viperiin ja motskariin ja omakotitaloon ja...
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa. Niin, kyseessä ei ole urheiluauto vaikka kulutuksesta voisi niin päätellä. Ihan citroen Berlingo. Myyn pois ja ostan jonkun mukavemman...
[q]salama jack:
Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!*nauru**piis*
[/q]
Kyllä meilläkin riitti aihetta nauruun, kun kaveri jätätti levikkeillä, spoikalla, vanteilla, lexusvaloilla ym. loppuun asti rakennetun 2001 Astran. Siinä oli alla hurjasti jylläävä 1,6l Ecotekki, joka jäi melkein auton mitalla kaverini 12 vuotta vanhemmalle Corollalle, jossa oli samankokoinen motti ilman mitään hienouksia.*nauru*
SÄHKÖNSINISEN KUPLAN!! *joo**hih**joo*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 97
- Seuraava »