onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

Mul oli sellanen megapieni Honda Jazz, takana iso tarra "I *sydän* Ibiza", jonka auton edellinen omistaja, vanha vaari oli liimannut... Se oli oikein kiva, käynnistyi talvellakin ku palmu alta. Mut sit katsastajasetä sanoi, et pohja on läpimätä, jarrut ei toimi lainkaan, valotkaan ei enää elä ja ohjauskin oli jotenkin kiero... Musta se oli ihan ylihyvä, vaik kyl aina vähän kummastelin, kun en tahtonut eteeni nähdä, eikä koskaan tiennyt pysähtyykö se vai ei...*justjoo* Ero oli raastava, vieläkin on ikävä... Nyyh. *sydän*
Nytkin on auto, mutten sitä käytä, sillä kun ei oo sielua...

mä voisin kans ottaa ferrarin. punasen.

jos kohtuuden rajoissa pysytään ni kyl mä haluun mitsubishi eclipse spyderin kunnon poppi koneel*joo*
tehoa ja ulkonäköä*heiii*
tosin se on harvinainen suomes,kolme suomes varmuudel omien tietojen mukaan........

[muokattu 24.10.2002 13:27]

Mä en halua autoa. Mulla oli ajokortti 4 vuotta ja jouduin kaksi kertaa insiin ja kirjallisiin (olin idiootti ja ajoin kännissä). Kun olisi pitänyt ajaa kakkosvaihe jätin ajamatta, koska VITUTTI olla kuskina. Ei korttia enää -> ei myöskään kuskina oloa

Vette!!!

..musta, punaoranssit liekit keulassa..

ei ku lada..ei ku hei

*sydän* Sellainen kunnon hippiwolkkari!!! Sateenkaaren väreissä ja kukkasia!!! *sydän* Mä lähtisin heti ensi kesänä kiertelee sen kanssa pitkin poikin ja aina ku kaverit tulis ulos takaosasta, ilmaan pöllähtäis tuhdit sauhut *sydän* oisko nättii!!?

Niin mulla on auto JA kortti! :D

Minulla on VW passat 1,8

jee jee...

Sen lisäks B ja C ominaisuus kortilla eli saan ajaa mopoa, autoa, rekkaa! ;)

Sen lisäks edustuskäyttöön löytyy kotona faijan Mersu ja mutsin Corolla! ;) hehe...

Tanya:[q]Vette!!!

..musta, punaoranssit liekit keulassa..

Yesh! Olen pari vuotta kuolaillut punaisen avo '69n myynti-ilmoitusten perään (isolohko ja sivuputket olisivat kivat lisät). Ei käytännöllinen mutta siisti Sen verran pieni kuitenkin, että pitää etsiä uusi kämppä ensin Pakettiautossa voisi asustaakin, kuulemma....

toi getaway in sthlm 3 sai mut selkeesti haluamaan honda nsx'ää ;)

patis:[q]hmm.. puhuttiinko täällä jossain välissä niistä turhista topikeista.. [/q]
Ei suinkaan...

Nomutjoo. Ajelen pienellä valkealla Fiat Unolla, jota kaikki muut aina [syystä jota en todellakaan ymmärrä...*hih*], mutta jota mä ite suuresti *sydän*. Uskollisesti se on kuljettanut mua paikasta toiseen jo useamman vuoden valittamatta kertaakaan saamastaan huonosta kohtelusta [no okei, toisinaan se voi ilmaista mieltänsä esim. sammumalla lopullisesti bensa-asemalle...].

Toisinaan kyllä petän pientä Unoani unelmoimalla Mitsubishi 3000 GT:stä [*slurps*], jollaisen ostan sitten kun olen rikas ja kuuluisa...

[muokattu 25.10.2002 10:16]

patis:[q]hmm.. puhuttiinko täällä jossain välissä niistä turhista topikeista..

anyway, volvo kelpais mulle[/q]

Haluuks ostaa mun volvon..sen nimi on Linda ja se on sisäsiisti!

niin, ensimmäinen autoni oli muuten nissan sunny vm-84. kunnon pilluralliauto, joka ei jättäny tielle edes vahingossa*nauraa*. nyt se on varaosina ja luultavasti hyvä niin...ai juu, haluisin kyl jeepinkin...

Meitsikältä löytyy työsudeauto, joka on Fiat Punto vuosimallia 2000. Lisäksi välilllä tulee hurjasteltua uudella Opel Vectralla vuosimallia 2002.

Mä haluaisin itelleni ehkä:

Audi A3 olis ihan jees tai yleensä BMV*nauru*

mä haluisin sit joskus isona humveen, ihan mustana ja kaikki lasit tummennettuna tai sit sellasen hienon dodge viperin, tumman punaisena ja tietty valkoiset viper-raidat...*iloinen* nojoo, aina saa haaveilla ja haavet voi ehkäpä jopa joskus toteutua..*hymy* mut todellista on se et mun eka auto tulee olemaan Toyota Corolla DX ja mä hankin siihen AMIS 5000 -paketin, ja sit se kulkee tosi lujaa, eli täysillä..

[muokattu 13.11.2002 13:44]

haluu metri kertaa metri karvanopat ja ainakin sata wunderbaaumia vai mitä ne haisevat killuttimet on..

kaveri on ihan friikki(asuu Oulussa joten se selittää ehkä jotain..)
Sillä on aina vappuna auton takapenkki täynnä ilmapalloja..

Jouluna kaikki mahdolliset koristeet autossa kyntteliköstä joulukuuseen..

Ja kerran se soitti mulle varta vasten kun oli niin iloinen rikkoessaan 200:n wunderbaumin ennätyksen..

hohhoijaa..outoja nuo miehet..

Haluaa Honda HRV:n!! Mäki haluun kaataa maalipurkkeja autolla!!

PINKKI FERRARI!!!! *täh*

Semmoisia ei saisi edes valmistaa.

Mä haluaisin Toyota Supra -2002 mallia. Tottakai kaikilla herkuilla.
Siinä on auto joka on saanut nimikko biisinkin:))

miten muuten saan kuvan liitettyä tähän sivulle?

kunno amis topic!

hmm...ei viel...ehkä jonain päivänä...haluisin ritariässä auton ku siin on kaikkii nappuloit ihan hirveesti ja muit hauskoi virikkeit*hih*mut tyytyisin kyl vähempäänkin*vink* vaik....öö uuteen miniin,tai johonki kivaan pieneen sportti autoon!kyl!kyl!

mä ainaski haluun tummansinisen mini cooperin -74. tai sit muhkee mersu.. mut mieluummin se mini!

ei oo korttii,ei oo autoo,mut tommonen Ferrari Testarossa olis kiva,punasena.

Muut:

Ford Mustang Shelby GT-500 ´67

Ford Mercury ´49

Dodge Challenger R/T

Porche Boxter V12

*piis**pahis**piis*

O