mikä on paras peli?

Back to häröily O

Tällä hetkellä pelailen BattleField 2:sta, johon olen tykästyny aikas paljon.

Nyt oon pelannu jHereticiä. Kohta taas koko systeemi läpi vaikeimmalla tasolla: Black plague posses thee. Perkeleen kinkkinen peli osittain

http://www.doomsdayhq.com/screenshots/jheretic/4new.jpg

[q]ALIEN, 2.11.2005 13:38:
---
ezzy, 2.11.2005 13:18:
---
ALIEN, 18.10.2005 20:25:
http://www.expectnothing.com/pub/posts/attached/0002k1cc.gif

---

Vielä kun joku suomentais ton

---

Hanki wowi niin ymmärrät :)
[/q]

Haha, toihan nyt on ihan perus battlenet-kieltä, Diablosta tuttua:

"o cta6 n ums"

"pp nbz"

"sorc tele i bo plzzzz!"

No kyl toi Gran Turismo 4 on ihan hyvä!! Tänää sain sen ni nyt jo vakuuttun et aika paras ajopeli mitä oon pelan...*joo*

[q]Syder, 16.11.2005 16:17:
Asian etee varmaa voinee tehdä jotain? :) Tiedät kyllä itsekin mitä.
[/q]

kjeh... sit vois jo sanoa, että "you know when you´re addicted to wow..." :DD

Action quake2.
Ollu jo monta vuotta ja aina tulee olemaankin *sydän*
Aika old schoolia mun mielestä.

pippeli

Silent Hill

Final Fantasy 7

[q]Kirtar, 17.11.2005 13:01:
Final Fantasy 7
[/q]

offtopic
Tähän peliin liittyen leffa "FF VII: Advent Children" on nyt saatavilla hyvin varustetuista p2p-verkoista erinomaisella kuvan ja äänenlaadulla *hymy*. Itse en ole vielä kerennyt katsomaan, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus. Kyseessä on siis "jatko-osa" leffan muodossa Final Fantasy seiskalle, joka on ehkä yksi parhaista peleistä ikinä.
/offtopic

[q]Displacer, 17.11.2005 13:14:
offtopic
Tähän peliin liittyen leffa "FF VII: Advent Children" on nyt saatavilla hyvin varustetuista p2p-verkoista erinomaisella kuvan ja äänenlaadulla *hymy*. Itse en ole vielä kerennyt katsomaan, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus. Kyseessä on siis "jatko-osa" leffan muodossa Final Fantasy seiskalle, joka on ehkä yksi parhaista peleistä ikinä.
/offtopic
[/q]

Ei kyllä ole kummoinen leffa. Final Fantasy VII:tä ei ole tullut pelattua (kasia ja kymppiä kyllä), mutta se ei mielestäni ole mikään pakkovaatimuskaan. Jos leffan kerronnallinen puoli ontuu ja aihepiiristä huolimattakin uskottavuuden kanssa on niin ja näin, ei vika ole pelkästään katsojan taustatiedoissa. Visuaalinen puoli on leffan parasta antia (vaikka kaikkia fantasiafysiikankin lakeja uhmaavat prätkät liikkuvatkin niin rumasti, että silmiin sattuu), joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.

[q]Epailija, 17.11.2005 13:24:
---

Ei kyllä ole kummoinen leffa. Final Fantasy VII:tä ei ole tullut pelattua (kasia ja kymppiä kyllä), mutta se ei mielestäni ole mikään pakkovaatimuskaan. Jos leffan kerronnallinen puoli ontuu ja aihepiiristä huolimattakin uskottavuuden kanssa on niin ja näin, ei vika ole pelkästään katsojan taustatiedoissa. Visuaalinen puoli on leffan parasta antia (vaikka kaikkia fantasiafysiikankin lakeja uhmaavat prätkät liikkuvatkin niin rumasti, että silmiin sattuu), joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.
[/q]

Hehe, vaikuttaa lupaavalta Mut eiköhän tuo nappaa kun on FF seiskaa tullu pelailtua jokseenkin paljon aikoinaan ja samoja hahmoja näkee sit leffassakin. Nostalgiatunnelmat toivottavasti voittavat leffan mahdolliset puutteet

offtopic: kyl mulla ainakin tuli kylmät väreet sitä elokuvaa katsellessa

kaksintaistelupelit on kivoja

Paras peli on Bushido Blade .

Muchos lempparipelit:

Thief 1&2 *sydän*
Fallout 2
Deus Ex 1
Ja about kaikki Lucasartsin seikkailut (Monkey Islandit, Grim Fandango, The Dig etc.) ja The Longest Journey
UFO: The Enemy Unknown

Thieffeissä on paras tunnelma ikinä.

Tällä hetkellä kesken on FEAR.

[q]Epailija, 17.11.2005 13:24:
---

Visuaalinen puoli on leffan parasta antia , joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.
[/q]

Oli kyllä silmäkarkkia, juonesta ja hahmoista ollut _mitään_ hajua...pitää katsoa varmaan vielä toistamiseen =)

[q]Kirtar, 17.11.2005 13:01:
Final Fantasy 7
[/q]

dingding. kuva kingdom heartsista mutta muuten kyllä, oikeassa olet.

ffvii is teh r0xor.

niit o kyl monia... miten kulonki jaksaa... ja mil pelaa vaikuttaa kummasti minkä tyyppisiä pelejä pelaa.... viime aikoina ei tullu paljo pelattu mut täs jotain*ding*

final fantasy (VII ja X)
heroes might and magic (III ja IV)
combat mission (kaikki kolme)
total war (shogun, medieval)
civilisation (I, II, III)

ja lokuisi muit...

Call of duty 1 / 2
Sniper elite
Stunts
Auts
C & C
Gta3