paras tv-ohjelma
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 14
- Seuraava »
Sinkkuelämää, Simpsonit, T.i.l.a (myös minulla)... Nii ja Kylmä rinki, niiiiin pelottava ja kiero...*igor*
Frendit, Todella upeeta, Twin Peaks,
Gimme gimme gimme,
Pitkän jussin majatalo (vai mikä se nyt oli...),
Olipa kerran elämä,
South Park,
conan o'brien,
Simpsonit.
Tulipas paljon komediaa...*plur**pahis**iihhih*
South park ja Avaruuden tuntua
Sinkkuelämää
Mullan alla
CSI
Siin on ainaki tärkeimmät.
vaikea kysymys.... enään en edes katso TV:tä, mut jos jotain pitäisi valita niin olis ne ehdottomasti
-TRANSFORMERS
-Simpsons
-X-files
(näistä mä eniten tykkäsin pentuna)
Frendit lööööv thous nutheads..
Isänmaan toivot
jne. jne. jne.
OZ ja simpsonit*piis*
Monia hyviä on ollut, mut tässä muutama:
Kumman kaa *sydän*
Sinkkuelämää
Pelinaiset
Rimakauhua & Rakkautta
Frendit
Simpsonit
Kylmä rinki
Buffy vampyyrintappaja
Siskoni on noita
Osbournes
Kameleontti
Simpsonit
Futurama
Southpark
Smackdown
Raw
Äh, en mä pysty nimeämään yhtä parasta telkkuohjelmaa. Mulla ei kyllä ole oikeastaan yhtään must-sarjaa, joiden missaaminen kaatais mun maailman, mutta mielelläni katson/olen katsonut seuraavia: Roswell, Klaani, Salkkarit, Dawson\'s Creek, Oz, Jackass, Sinkkuelämää, Viettelysten saari, Vetelehtijät, Saint-Tropez, Big Brother, Madventures. On kyllä oikeesti aika vähäistä mulla tuo telkun seuraaminen... vaikka tuo lista pitkältä näyttääkin *vink*, ja luultavasti siitä vielä puuttuukin...
Klaani muuten unohtu se on ihan must
conan on loistava!
...sit tuleeki nyt uusintana alkanu taistelutoverit, oz, sopranos, teho-osasto, simpsons yms...
[q]MCEE:
conan on loistava!
[/q]
conan on tajuttoman hauska välillä!*nauru**nauru**pihkassa*
..for me to poop on!
neloselta: Hyppönen Enbuske
maikkarilta: Frendit
kakkoselta: Se on siinä (Kummeli alkaa syksyllä!)
ykköseltä: Sää
Miks muuten perjantai-iltasin ei tuu telkusta niin mitään ??
Hmm. Sinkkuelämää, Frendit, Isänmaan toivot (uusintoja.. Ääh.), T.i.l.a.(niinkun monilla), Teho-osasto, Mä tykkäsin Pimeyden sydämestä sillon kun se tuli ja nyt se tulee vaan subilta ja meillä näkyy vaan 4 perus kanavaa rällä hetkellä, Jamien keittiössä(naminami*slurps*), Salkkarit(pakko tunnustaa) hmm.. Onhan noita. Liikaaki..*possu*
[q]MR*ENIGMA:
Klaani muuten unohtu se on ihan must
[/q]
Totta turiset... kyllähän se munkin listalla on hyvänä kakkosena heti Roswellin jälkeen
*sydän* Mullan alla *sydän*
Juuri muuta en telkkarista katsokaan kuin vahingossa...
Nää ei enää tuu mut...
Twin Peaks - klasari, nähty 8 kertaa koko satsi, tunnelmaltaan täysin uniikki.
Hädän hetkellä - voittaa kaikki poliisi- ja sairaalasarjat, henkilökuvaukset hienoja.
Son of The bech(Rantojen kunkku) - loistavaa alapäähuumoria & englanninkielistä verbaalimasturbaatiota, pitää katsoa ilman tekstitystä tai niistä välittämättä.
Jeesh.. Son of The Beach on niin huono, että se on pakko katsoo aina. Tai oli.
tällä hetkellä seuraan ozzy familyn tapahtumia, se on kylläkin huvittava sarja... Toinen hyvä sarja oli kylmä rinki mut se jäi tauolle... harmi....kertokaa mitä te seuraatte teeveestä....*purr**purr**purr**purr*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 14
- Seuraava »