CODE RED "Season Closing Party" 7.11.03

Back to tapahtumat O

Quote by Homegrove
Ainoa mikä jäi ihmetyttämään oli jonkun missio vessanpönttöjä vastaan, molemmista kopeista miesten vessassa oli rikottu vesisäiliöt. :confused:

ne on vittu mun pönttöi!!

no ei kai.. no eipä. jengin
vähyydestä huolimatta on
aina lystii kun pääsee
hajottamaan parin rauma-
laisen elämän omalla kusi-
päisellä olemuksellaan....

hannu saku jussis DIEDIE

kemut oli lystit, viina edellee
hyvää eikä sekään haitannut
vaikka jesse meni nukkumaa
rakkauden pyhään temppeliin
kaataen tuliaisviinat lakanoille.

tähän loppuun tune:

ppp - lennä luokses lellen

Quote by Elohopea
Quote by Homegrove
Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta...

Kävi multakin toivomassa Proteusta... En muista mitä vastasin mutta olen varma että se oli diplomaattista. :D

Lienee se sama Hauska Veikko, joka märisi ettäjotta mulla on ruma pipo
:D
Jos se oli se sama kaiffari ja otti niin paljon hernettä kun ette soittaneet proteusta niin meni ja uhmakkaasti hajotti vessanpöntötkin
Meitä on sitten joka junaan... :panic:

Mansikki :D

Ammuuh...meuuh....möööh.... :D

Quote by Juksu
Quote by Homegrove
Ainoa mikä jäi ihmetyttämään oli jonkun missio vessanpönttöjä vastaan, molemmista kopeista miesten vessassa oli rikottu vesisäiliöt. :confused:

ne on vittu mun pönttöi!!

no ei kai.. no eipä. jengin
vähyydestä huolimatta on
aina lystii kun pääsee
hajottamaan parin rauma-
laisen elämän omalla kusi-
päisellä olemuksellaan....

hannu saku jussis DIEDIE

kemut oli lystit, viina edellee
hyvää eikä sekään haitannut
vaikka jesse meni nukkumaa
rakkauden pyhään temppeliin
kaataen tuliaisviinat lakanoille.

tähän loppuun tune:

ppp - lennä luokses lellen

Haha. Juksu kertoo miten asiat on :laugh: :laugh:

Quote by holle
Ai niin, illan huippuhetkiä oli (n. 15min. ennen meidän settiä) vessassa sönköttävä äijä. Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta... :scared: Eikä muuten ollut eka kerta, kun kuulen ton saman.. Teki mieli kysyä siltä, että tulitko muuten traktorilla?

Se on kans multa ja Lauralta käyny vinkumas Proteusta.... :angry:
Mulla ON itseasiassa Proteuksen vinyyli...MUTTA se sattuu olemaan hivenen vanhempaa housea..... :excellent: Täytyypä se sit rahdata mukana sit jos taas joskus Tony huolii tän soittamaan... :D

Juuja olipas menoa jälleen alakerrassa,kiitos Sakulle niistä universumin parhaista kappaleista! :heart: Libre&All I Do= :happyroll: Eipä ole parempaa....Saku jo tietää kun lähestyn soittopöytää,et Mambana ja Cleptomaniacs soittoon... :D Kiitos Saku,Tony,Dyydeli ja Lucy.Ja KAAAAUNIS Hurmos-Hannu! :excellent:

.Ja KAAAAUNIS Hurmos-Hannu!

Taisin saada uuden signaturen. :D

Quote by cinnamon
Quote by holle
Ai niin, illan huippuhetkiä oli (n. 15min. ennen meidän settiä) vessassa sönköttävä äijä. Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta... :scared: Eikä muuten ollut eka kerta, kun kuulen ton saman.. Teki mieli kysyä siltä, että tulitko muuten traktorilla?

Se on kans multa ja Lauralta käyny vinkumas Proteusta.... :angry:
Mulla ON itseasiassa Proteuksen vinyyli...MUTTA se sattuu olemaan hivenen vanhempaa housea..... :excellent: Täytyypä se sit rahdata mukana sit jos taas joskus Tony huolii tän soittamaan... :D

Juuja olipas menoa jälleen alakerrassa,kiitos Sakulle niistä universumin parhaista kappaleista! :heart: Libre&All I Do= :happyroll: Eipä ole parempaa....Saku jo tietää kun lähestyn soittopöytää,et Mambana ja Cleptomaniacs soittoon... :D Kiitos Saku,Tony,Dyydeli ja Lucy.Ja KAAAAUNIS Hurmos-Hannu! :excellent:

Juu - kyllä noita molempia soittaa ihan mielellään. Tosin tosta All I Do:sta tarvis hankkia pian jo uus prässi ku alkaa tossa vanhassa oleen noi saundit hiukan utusii ;)

Quote by cinnamon
Kiitos Saku,Tony,Dyydeli ja Lucy.Ja KAAAAUNIS Hurmos-Hannu! :excellent:

Kiitos itsellesi söpö! :heart:

Quote by cinnamon

Mulla ON itseasiassa Proteuksen vinyyli...MUTTA se sattuu olemaan hivenen vanhempaa housea..... :excellent:

Ja tässä kohtaa pitää mainita, ettei sillä vinyylillä ole mitään tekemistä meidän rakkaan suomipojan kanssa.

Mut onhan sitä kiva vilautella ja sanoo et, joo... voin mä soittaa. :)

Quote by Pete Input
Quote by cinnamon

Mulla ON itseasiassa Proteuksen vinyyli...MUTTA se sattuu olemaan hivenen vanhempaa housea..... :excellent:

Mut onhan sitä kiva vilautella...

Kyl vähän aina vilautella pitää :) Siis noin niinkuin yleensä... :D

Nii-i,aina teille pitäs vaan vilautella...... :D Sitä saatte kyl odottaa.... :cool: Pete kyl aina sanoo,et jos vaihdot kusee pahasti,ni sit pitää ottaa paita poooois...Sovinistit!!! :what:

Saku:Elähän nyt,kun sen saundin viehätys on just siinä!! :hearts:

Kiitos itsellesi söpö! :heart:

Höh,enhän oo.... :panic: Sä olet! :hearts: Eikä me oltu tahallaan ilkeitä sulle,ei kukaan voi olla.... :)

Quote by cinnamon
Nii-i,aina teille pitäs vaan vilautella...... :D Sitä saatte kyl odottaa.... :cool: Pete kyl aina sanoo,et jos vaihdot kusee pahasti,ni sit pitää ottaa paita poooois...Sovinistit!!! :what:

Moon aika pitkälti samaa mieltä tosta vilauttelusta ja varsinkin jos mun tanssiaskeleet sekotetaan vaihdolla ni sit vois kyl vähän ees paitaa nostaa.

psst... just kidding. :heart:

Ja tosta söpöydestä jne voidaan keskustella joskus toiste, tulee muuten jarea-topikki tästäki. :hah:

O