mikä on ärsyttävin lause?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 34
- Seuraava »
tiätsä niinku?
mikä pössis?
Hei arvaa mitä? Eiku unohda...
Tää on jotain mistä melkein aina meinaa lautaset lentää seinää...
Jos hiukan hermostut.. ja sitte tulee... - Onks sul menkat?!!!
[q]India:
Tää on jotain mistä melkein aina meinaa lautaset lentää seinää...
Jos hiukan hermostut.. ja sitte tulee... - Onks sul menkat?!!!
[/q]
Vihjaatkos jotain?
no mitäs muuten ?
.m
Kylhän SÄ tiedät, U know.... Toi pistää kupoliin niin ärtsypiukeronlaisesti!
ärsyttävin lause on emmä tiiä. Niinkuin suomalainen sankarimme Räikkönen tuppaa sanomaan
[q]MR*ENIGMA:
ärsyttävin lause on emmä tiiä. Niinkuin suomalainen sankarimme Räikkönen tuppaa sanomaan
[/q]
Poika tuntuu itsekkin viljelevän tuota lausetta aika paljon.
mua ärsyttää suunnattomasti jenkkisarjoissa ne teinit jotka viljelee sitä daaa -a huudahdusta
Ei voittoa
Mua ärsyttää välilläki kun jotkut teinitytöt sanoo todellakin en tiedä mikä siinä on mut jotain siinä ärsyttää =D
Kai se juontaa siihen kun vituttaa se jenkkiteinien totaly viljely
[q]hallucinogen:
Mua ärsyttää välilläki kun jotkut teinitytöt sanoo todellakin en tiedä mikä siinä on mut jotain siinä ärsyttää =D
Kai se juontaa siihen kun vituttaa se jenkkiteinien totaly viljely
[/q]
Juu todellakin, toi on ärsyttävää
Taitaa olla täh?, mitä?, missä jne... Harmi vaan ku noita tulee mun suusta liian usein.
omasta mielestäni arsyttävimmät ovat
1. jos henkilö aloittaa kertomaan jonkun ns. salaisen asian, ja sitten loppumetreillä tulee jooh, en mä oikeesti voi kertoa sulle!
2. kyl se tästä tai kaikki kääntyy vielä hyväks <- ei auta yhtään!
3. tuun 10min päästä <- toi on kansa niin perkeleenmoine klisee, jos ton joku sanoo, niin varaudun odottamaan tunnin ainakin lisää*dissaa*
Yks mikä saa veren kuohahtamaan,on kun hommat kusee täysillä ja muutenkin vituttaa niin joku fiksu tulee viereen neuvomaan että: Älä hermoostuu, rauhotutaas nyt vähäsen tms..
[q]POSER:
Yks mikä saa veren kuohahtamaan,on kun hommat kusee täysillä ja muutenkin vituttaa niin joku fiksu tulee viereen neuvomaan että: Älä hermoostuu, rauhotutaas nyt vähäsen tms..
[/q]
Mutta yleensä se on se järkevin vaihtoehto sillä hetkellä, vaikka ei ehkä itse olisikaan sitä mieltä.
En mä tiedä, ehkä ja mä tuun ihan kohta*piru*
Kaikki lauseet, jotka kuvastavat sanojansa suusta ideologiaa:
My way or highway.....
mua ärsyttää*voitko jättää jämät?*
ja sana *miks* on tosi ärsyttävä...*nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10