mikä on ärsyttävin lause?

Back to häröily O

Palataan astialle. Aaargh!

Ehdottomasti lause ”Elämä on ihan perseestä” MItä helvettiä??? MIHIN VERRATTUNA!!! Toinen joka ottaa aina päähän on se kun on itse ihan rikki syystä tai toisesta ja joku sanoo että ”kyllä se siitä” Siis voihan hitto.

[q]Aya:
Toinen joka ottaa aina päähän on se kun on itse ihan rikki syystä tai toisesta ja joku sanoo että ”kyllä se siitä” Siis voihan hitto.
[/q]

Heh, mä syyllistyin jokin aika tohon ja laitin viel käden olkapäälle, kunnon klasari

”ostakaa kanaa”

Voi jeesus. Onneks sitä ei oo kyl kuulunut enää vähään aikaan. Sen kun kuulee niin argh, tekis mieli vääntää niskat nurin. Omat tai sanojan..

Se on kyl tosi ärsyttävää... Miks oikeesti semmonen mainos piti keksiä ja nyt kaikki teinit hokee sitä samaa...

[q]Rayu:
\”ootsä vetäny jotain?\”/\”mitä sä oot vetäny?\”

ÄRRR!*piru*
[/q

Siis niiiin ärsyttävää,todellakin!Tota kuulee usein ja se
ottaa lohkoon!!!]

Sit yks on kans mikä suorastaan vi**ttaa on e.v.v.k ja toinen on no daa.... ÄÄÄÄäähhhhh Irtoo pääää...!!!*kivatsulle*

”Loppupeleissä”!!! se aiheuttaa mulle ”nousut” ja tulee nolo fiilis, ite en oo kertaakaan sortunu käyttään tollasta voimasanaa paitsi kerran se vaan tuli mun suusta..oikein jännä sana,ei siin mitää mut nytten ku se on levinny kaikkien tietoon ni alkaa jo kuulostaan nololta..

[muokattu 29.1.2004 14:42]

mitä jos vaan halittais *ding**nauru*

”Ei millää pahalla, mut mitä mä sanoin..?”
AARGH! Tod.näk tolla hetkellä ärsyttää jo muuteski tarpeeks joten ku toinen sanoo viel ton siihe päälle...

”Hei oonko mä sun mielestäs läski?”, erikoisesti jos kysyjä sattuu ihan hyvin tietävän, että hän on hoikka, jopa laiha, nuori, kaunis nainen. Ärrrh. Ongelmana on, että teen itse ihan samaa. Siksi alan usein ärsyttää itseäni.

lauseiden täytesanat ”tuota-ni-ni..” kun niitä tarpeeksi tiviiseen tunkee lauseisiin ni voivoi että suututtaa*blush**nauru* ajavat ehkä asiaansa sellasina sanoina, että puhujalle jää enemmän aikaa muokata ajatuksiaan ja sitten vasta suoltaa tulos pihalle tuota-ni-ni..

[q]Njah:
”Loppupeleissä”!!!
[/q]
Auts, tuota tulee kyl loppupeleissä käytettyä aikas paljon*blush*

”Joojoo, ihan just” Niinku se oliskin ihan just. Yleensä se tarkottaa ”ehkä huomenna sit”

”Niin, mut kuiteski” grrr

”Täytyy nyt kattoo” ärsyttää, koska se on yleensä vaan kiertoilmaus ”ei”:lle.
Ja sit tää ”hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä” siit mainoksesta, onneks kukaan ei enää jaksa hokee sitä!*iloinen*

[q]Salamanteri:
Turkulaisten käyttämät: tuot' noin nii, olink', tulink', menink' -lauseet.

(tai yleensäkin kaikki Turkulaisten puheet*iloinen*)

Ei mitään henkilökohtaista Turkulaisia kohtaan

t: Turkulaiset sukujuuret omaava
[/q]

Ja tähän viel lisäisin, et ”Mä käyn koto” Siis toi koto on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää et huhhuh huhhuh uhuhhhuhu h huhuh huhu huh... *pahis*...

[muokattu 7.2.2004 19:47]

en minä tiedä.

ehkä se kun juuri joku ihme pöpö/kämmi/örkki tms tuhoo sun kovalevystä tiedot ja sitten joku himmeä valoinen muistuttaa Backupin tarpeesta..

http://ircquotes.bittivuoto.net/?1605

tuossa edelliseltä kerralta..... :D

mua ärsyttää*voitko jättää jämät?*
ja sana *miks* on tosi ärsyttävä...*nyyh*

O