Suuri Rusinapullakysymys

Back to yleinen keskustelu O

Mitä hittoa, en mä o koskaan kuullutkaan että rusinoita porkkanaraasteeseen :(
Joskut appelsiinin palaset tms on tuttujuttu raasteessa, mut rusinat...
Miksi kukaan haluaisi laittaa rusinoita porkkanaraasteeseen?

Joo rusinat porkkanaraasteessa on kieltämättä aika käsittämätöntä

Te ootte käsittämättömiä.

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)
Todistan tän sillä että olen syönyt sitä lukemattomia paketillisia tän syksyn aikana.

Raasteeseen rusinat ei munkaan mielestä hirveemmin sovi, mut simassa ne on ehdottomia just esim ton valmistumisen tietämiseen, et uskaltaa kiljun korkata.

Ja hedelmiä voi survoa mihin ruokaan vaan ja mitä hedelmiä tahansa. Tää todistuu sillä et just eilen tehtiin okra-tofu-mango-cheddar-herkkusieni-kapris-lasagnea ja se oli ihan v*tun hyvää. Banaaniaki ollaan lasagneen tungettu ja sekin maistu hiton hyvältä.

Ja hedelmäsalaattiin survottiin joskus nuudeleita ja sipulia, ihan vaan todistaaksemme itsellemme et käytännössä katsoen mikä tahansa ruoka on hyvää.

M O T noi rusinajutut nyt joten naamat umpeen, ahdasmieliset p*skat!

edit: nii, pullassa voi olla tai olla olematta rusinoita, ei se paljon makuelämykseen loppupeleissä vaikuta.

Ei rusinoita mun pullliin, kiitos. Ja kehä kolmosesta ollaan suht kaukana ulkopuolella. Pienenä tuli nypittyä rusinat pullasta pois :)

Quote by serotonot
Te ootte käsittämättömiä.

Maksalaatikossa pitää ehdottomasti olla rusinoita, silloin se on hemmetin hyvää. Tietysti siis puolukkahillon kera nautittuna. (oon myös kuullu et jotkut pistää siihen ketsuppia, mut sehän nyt on merkki jostain mielenterveydellisistä ongelmista)

Ei pidä itseäni mielenterveysongelmaisena mutta silti laitan ketsuppia maksalaatikkoon. Ja rusinoita pitää olla tietenkin. Porkkanaraasteessa rusinoita tai appelsiinia, molemmat käy. Ananas tykkää kanasta ja toisin päin. Sekä pitsassa banaani ja valkosipuli on täydellisen tappava yhdistelmä.

Quote by drS
taedium, vihaan sinua.
:heart:

rusinoita, mutta kohtuudella

Kummatkin menee kaffeenkans, mutta jos saisin valita, niin EI rusinoille.

Quote by sauce
what he said.

Quote by tumpsi
Quote by sauce
what he said.

Ei rusinoita, ei helsinki, ¿Comprende?

Uusi inhokki.

Rusinat leivässä. Ei saatana. Tossa on pakko olla jo mielenvikaisuutta taustalla.

todellakin ilman ja III:n ulkona

Pitää varmaan mennä tekemään nettiadressi rusinapullien kieltämiseksi..

Quote by sauce
Quote by tumpsi
Quote by sauce
what he said.

Ei rusinoita, ei helsinki, ¿Comprende?

.

Quote by serotonot

Isoveli pistää sinappia maksalaatikkoon, olenko neitsyt?

Quote by akir0
Quote by serotonot

Isoveli pistää sinappia maksalaatikkoon, olenko neitsyt?

Lahti pilaa tunnelman.

O