Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Mä olin äsken niin hirveessä body pumpissa (vaihtunu musat ja ohjelmat) et mä en tiedä oisko pitäny itkee, kiroilla, nauraa vai juosta karkuun. Mä en ees tiedä kuuluisko se mun päivän :( vai :) -osioon niin en voi laittaa kumpaankaan. Huomenna kyllä varmaan on jo päivän :( se, etten pääse sängystä ylös ja jokainen askel on tuskaa, ja jokainen kädennosto on tuskaa.

Mä nään yöllä painajaisia, oon aika varma siitä.

Aika paljon sitä ihminen vaan jaksaa... vai???*nyyh*

[q]wammi, 20.8.2007 09:00:
hieman pelottaa illan henksubileet: sinebrychoff sponssaa koko illan juomat eikä mulla oo enää pelkoo, et ois välttämätöntä nähdä noita duunipaikan naamoja enää jatkossa...
[/q]

Tiimi toimii ja antaa palutetta!!! *pahis**senkin**kissatappelu**hali*

hieman pelottaa illan henksubileet: sinebrychoff sponssaa koko illan juomat eikä mulla oo enää pelkoo, et ois välttämätöntä nähdä noita duunipaikan naamoja enää jatkossa...

Tuo tyyni sää ei mitenkään helpota mielentilaani.

mitämäpakkaanmitämäpakkaan? jännittää... *pökr*

Kaunis päivä.

Kuinka ihanaa olla selvillä vesillä itsensä, tunteidensa ja ajatustensa kanssa. Mikä ei tapa niin karaisee, ja voi jukoliste että tää nainen onkin karaistunut ja seisoo entistä vahvemmin tolpillaan, watch out. :) Ihanaa olla onnellinen ja aurinkoinen oma itsensä. Totta tosiaan, vastoinkäymiset voi kääntää vahvuudeksi.

''Sinulla on rinnassasi haava. Sinun rintasi on käynyt monta sotaa ja voittanut ne kaikki. Harvalla nännillä on yhtä paljon syytä seistä pää pystyssä.''

-Tommy Tabermann-

<3

1h 22min

[q]Lilly, 12.4.2009 22:47:

[/q]

Tässä sitä vaan koneella jumitan vaikka voisi nukkuakin.

ulkona sataa ja on syksystä.. mut jotenki se ei haittaa ollenkaan. se on melkeinpä kiva juttu.. onpas outoa..

millähän sitä sais ittensä motivoitua tekemään parit esseet nytte..

Syksyllä elämä normalisoituu.

[q]Santutar, 27.8.2007 22:33:
Aika paljon sitä ihminen vaan jaksaa... vai???*nyyh*
[/q]

ihan samoi ajatuksia on ollut tässä viime aikoina ja oikeestaan pitkin vuotta...
et kauheen paljon sitä jaksaa... kait!!!

Olis makee saada seksi uni.. onks kellään ollu? Mul oli kerran.. vitun siistii oli :D

Oispa aikaa laiskotella vähän.

Pitäisköhän sitä vähän rauhottaa ton alkoholin kulutusta. Rupee taas asiat lähtee lapasesta.

Miksi aurinkolahti on niin koiravastainen paikka. Jokaisessa vähänkin kasvia muistuttavassa systeemissä on iso kyltti jossa kielletään reviirimerkinnät. Mistä mä voin tiettää milloin koira reviirimerkkaa ja milloin se vaan kusee rakkoaan tyhjäksi.

Kummalla tavalla asiat aina selviää ja mieli muuttuu vähitellen hyväksi.. ihminen on jotenki luotu selviytyy ja selvittämään asiansa ja hoitamaan niin että ei oo hätää :o whaaat

Olisipa ihanaa jäädä kotiin huolehtimaan omasta hyvinvoinnista ja tekemään omia askareita.

O