Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Jos toisen ihmisen menneisyys ei oo ollut mikään kovin nätti, niin pitäiskö sen antaa vaikuttaa mun ajatuksiini tulevaisuudesta? Vähän hankala tilanne mulla.

[q]Jutu, 26.7.2005 22:44:
Jos toisen ihmisen menneisyys ei oo ollut mikään kovin nätti, niin pitäiskö sen antaa vaikuttaa mun ajatuksiini tulevaisuudesta? Vähän hankala tilanne mulla.
[/q]

Menneisyydellä ei imo ole mitään muuta väliä kuin se, miten se on toista ihmistä muuttanut. Jos tämän luonne on kaikin puolen mielestäsi hyvä, voi menneisyyden unohtaa - ja toivottavasti toinen on tehnyt samoin.

[q]sapeli, 26.7.2005 23:00:
Menneisyydellä ei imo ole mitään muuta väliä kuin se, miten se on toista ihmistä muuttanut. Jos tämän luonne on kaikin puolen mielestäsi hyvä, voi menneisyyden unohtaa - ja toivottavasti toinen on tehnyt samoin.
[/q]
No se on muuttanut, ja minun käsitykseni mukaan parempaan suuntaan, mutta silti mua epäilyttää toi menneisyys aika paljon. Luonteesta en oikein voi mitään sanoa paremmin, kun en ihmistä tunne vielä hyvin.

[q]Jutu, 26.7.2005 23:06:
Luonteesta en oikein voi mitään sanoa paremmin, kun en ihmistä tunne vielä hyvin.
[/q]

Siinä tapauksessa aika on avain - anna itsellesi tarpeeksi aikaa tutustua kyseiseen ihmiseen. Vaikka hänellä ei olisikaan mitään epätavallista menneisyydessään, luonne voi olla vaikka minkälainen, ja onhan siitä joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin saatava selvää. Menneisyydestä siis viis, mutta tutustu luonteeseen paremmin.

[q]sapeli, 26.7.2005 23:16:
Siinä tapauksessa aika on avain - anna itsellesi tarpeeksi aikaa tutustua kyseiseen ihmiseen. Vaikka hänellä ei olisikaan mitään epätavallista menneisyydessään, luonne voi olla vaikka minkälainen, ja onhan siitä joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin saatava selvää. Menneisyydestä siis viis, mutta tutustu luonteeseen paremmin.
[/q]
Äh. Sehän se onkin kun siinä menneisyydessä on hiukan epätavallista. Ehkä mä nyt yritän olla miettimättä liikaa ja keskityn vaan tähän nykyhetkeen

tulevaisuus vituttaa ja kyrpii ja itkettää.

haaskatako rahat kissanselkään vai mitä tehdä. jaksaisko lähteä duunista treenaa ja alennusmyyntejä kiertää vaikka on vähän poskiontelo jumissa.

"Positiivisuus on perseestä" paitoja pyöri joskus jossain. En silloin kiinnittänyt aatteeseen huomiota mutta totta se tosiaan on.

Klubbari on yksi paikka jossa ainainen ihkuttelu/plurittelu rupeaa välissä tosissaan vituttamaan.

Mulla oli ikävä tätä vihreää

Rahapula estää ideoiden nopean toteuttamisen...kerrankin en olis jahkaillut ollenkaan*hmph*

Kelailen tässä edelleenkin toissapäivästä vaatehuoneen inventaarioo... Laskeskelin huvikseen et paljo mul on vaatteita kun ne vie yhen vaatehuoneen verran tilaa T-paitoja oli jotain 36, pitkähihasia 17kpl, hameita 16, takkeja 15, housuja33 paria ja sitä rataa... ja kun mä vielä käytän niitä kaikkia. Ei kyl voi olla kovin monena päivänä vuodessa täysin samat vaatteet päällä ainakaan Enkä haluu ees miettii paljon niihin on rahaakin palanu ....

se maksaa teille vähän enemmän kuin pennin...*vink*

Tarttis muuttaa unirytmi "normaaliks", kun ensviikolla alkais koulu.

Omassa päässä liikkuu tällä hetkellä semmoinen ajatus että omat liikakilot alkaa taas ottamaan päähän Mikä taas on toisaalta meikäläiselle paras motivoija laihdutukseen Ei kun huomenna ostamaan tonnikalaa ja ruisleipää

[q]candyraver, 23.8.2005 00:00:
hassu, että jännittää tarkastuskäyntiä hammaslääkäriin enemmän kuin tota aamun haastattelua*ding**blush*
[/q]

Hyvällä säkällä se hammaslääkärikäynti voittaa sulle ton työn, kun et mokaile haastattelua hermoillessasi

2 juttua...

1) Onko kellään muulla koskaan semmosta oloa että on jo etukäteen päättänyt että bileissä ei tule olemaan kivaa, ja sit ei olekaan? Tai siis että jos sattuu jotain erityisen kivaa ja erikoista niin sitten on ehkä vähän kivempaa (tai jos ottaa kunnolla alkomaholia *iloinen*), mut muutoin bileet on jo pilalla tai vaan mälsät jo ennenkuin sinne pääsee?

2) Tuli mieleen yhdestä taidefilmistä minkä näin joku 3-4 vuotta sitten että yhteiskunta on kuin organismi jonka soluja ihmiset on, ja eri ryhmillä on eri päämäärät ja merkitykset organismille (osa ruokkii muita soluja, osa ajattelee ja keksii, osa pitää huolta muista soluista, jne). Mikä merkitys olisi silloin soluilla jotka eivät auta muita soluja tai organismia kokonaisuutena? Mutta sitten taas, ehkäpä on evoluutiomme tavoitteena että opimme kaikki toimimaan yhteiskunnan hyödyllisinä osina, ehkä hiukan kuin alunperinkin molekyylit tjsp muodostivat ensimmäisen eliön...

On totta, että ihminen ei pääse tavoistaan eroon.

Tarvitaan vain sopivat olosuhteet, niin vanhat helpoksi (ja hyväksi?) kaavat alkavat toistua huomaamatta.

Tänään heräsin.

On se vaan kumma kuinka känni jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vaan... vaikka kuinka jois

Ei mut siis kun alkuun on päässy niin sitä voi pitää yllä yllättävän helpolla Usko tai älä!

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O