Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Maksaisin monta penniä jos tajuisin edes itse omaa ajatuksenjuoksuani..*ding*

olis vähän nälkä..

Muokkausruutu wtf? mä en usko,että mä pääsen tätä kurssia ihan helposti läpi..*ding* On vain yksi vaihtoehto: mun on hymyiltävä nyt todella kovasti opettajalle..*hih*

Vittunääs onkohan jääkaapissa appelsiinimehua*täh*

Mietin teinkö mokan vai en... ja jos tein mitkä ovat seuraukset.. plääh.. ihastumiset on perseestä... varsinki jos se kestää yli 3v ja toinen asuu toisel puolel suomee ja kaikkee

Katos katos *ihmettelee itsekseen* katos, katos katos katos *osoittaa kaverilleen viereisen talon kattoa, josta on kadonnut katos*

Pitäisköhän syyä mun kaapissa makaava irtokarkkipussi elokuvaa katsellessa vaikka on tosi läski olo.

Vähänkö jotain? No eiku paljon.

On se hassu sanonta

Haluttas pistää nukkumaan. Mutta ku kello on vasta kohta puoli seittemän...

My drinking crew has a skydiving problem. Tuo pirun lause on pyöriny päässä koko päivän! Vappufiilistä kai jo vähäse?

Rassaa mieltä suuresti että mahdanko saada yöpymispaikan hesasta RAD2 aikaan.

väsyttää...*haukottel**haukottel* justiinsa nukkuilemaa...

vähän isohko kännykkälasku tuli tänään kylhän mää pari puhelua etelästä tein ja jokunen ilta puhuin enemmän kun vaan muutaman tunnin mutta silti kyllä yllätti mun odotukset kyl se saldoraja on ihan hyvä keksintö meille joillekkin *joo**igor*

Ei vieläkään vastauksia. Yhä päässä pyörii kysymyksiä.

*uuh**uuh**uuh**uuh**uuh*
*sänkyyn piilopaikkaa rakentel*

Miten ihmeessä joidenkin ihmisten kohta on yhtäkuin ikuisuus? Odottavan aika on joskus todella piiiiiitkä! *ARGH!**igor*

tuskastuttaa. olla laitoksessa.... no armeijjassa mutta laitoksessa silti...

"Onpas tämä hyvä setti. Kuuntelempa vielä vähän lisää..."

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O