Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]Ergilion, 27.1.2010 21:01:
Kävin tuossa messenger keskustelua nuoremman neidin kanssa ja sanoin, että Armini tulossa Suomeen niin hän oli vain, että "kuka?"
[/q]
no onhan se armin suht nevari kuitenki.
dj:täki löytyy niin monta sorttia mut ihan hyvä et muksuillaki toi kulttuuri on jo siinä et dj:n pitää olla hyvännäkönen =P
Mitä olen, en haluaisi olla.
Mitä haluaisin olla, en koskaan tule olemaan.
Mitä tulen olemaan, sitä pelkään.
Mitä pidempään pelkään mitä tulen olemaan, sitä enemmän tulen siksi mitä pelkään.
itsehöystetty ruma itsetuho
niijoo ja toinen penni niin miksi vitussa(viihteellisyysarvo on parempi) ihmiset seuraa jotain bb:tä mieluummin kuin näitä ylen kanavilta tulevia dokumenttei. nytki just tulee muokattuu tosi-tv:tä suomen kuolevista kylistä ja sinne jäävistä ihmisistä. Minäkin kuulun niihn jotka melkee kattoo mieluummin bb:tä ku tätä-> mikä mussa on mennyt rikki että vaikka minua kiinnostaa historia niin mä en halua muistaa sitä enkä oppia siitä. Vastuunpakoilu ei kelpaa vastaukseks ku se osuu liian oikeesee =P
Itsensä kanssa pitäisi oppia elämään, mutta kun muiden kanssa se on niin paljon helpompaa.
On vähän pakko olla idealisti, jos ei osaa olla konkreettinen ja piirtää rajaa/viivaa siihen harmaaseen.
mitähän muuta diipadaapaa sitä taas tulis mielee. Muutakuin et on perin jännä tunne yrittää sängyssä saada unenpäästä kiinni ja huomata ajattelevansa asiat kuvakkeina pieniresoluutioisella työpöydällä jotka ilmestyy siihen keskelle ja sitten niitä drag&droppaillaa johonkin viereen aikaisempaan mahdollisesti liittyvän päälle ja siihen tyhjään tilaan mistä juuri vedettiin se ajatus/asia pois on alta paljastunutkin uusi ajatus.
ajatuksenvirta taas kulkee.
on taas semmonen krapulakänni et haluu vaan konflikteja saada aikaseks. ja neki saadaan analisoitua siihen että haluun näin vajaa 30v:nä vieläkin etsiä niitä rajojani et mihin koloon lokeroidun ja mitä saan tehä.
samalla kiroon ihmiset jotka antaa positiivista palautetta. haistakaanytjovittumussamitäänälykästäoleainakaanylikeskiarvon!
vittu et oonki kiukkusel tuulel =P
et tuntuu hyvin kummalliselta katsoa profiilinsa ensimmäisiä kommentteja tahi katsoa et jotku ekat pacit järjestetty jo melkee 7v sitte...et mihi tää aika taas katosikaan. Kyllähän sen tietää et aika katos apatiaan ja sen lieveilmiöihin =P
[q]sativa, 13.9.2009 14:50:
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut. Ärsyttää tehdä "vain jostain" deadlinen lähestyessä ja siten alisuoriutua asiassa, josta niin kovasti tykkää.
[/q]
kerro nyt aineenaiheen määritelmä ni tääl vois apinat(minä) huudella aiheita ja niiden myötä löytyis uusia ajatuspolkuja joista sit löytyis ehkä hyvä aihe mistä voit kirjottaa hyvän aineenkin
Oon niin vitun kyllästyny mun tänhetkiseen työhön :E
... mutta silti pitäis kitkutella väh heinäkuun loppuun :;(
---
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---
Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!
Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0
Go terveellinen ruokavalio!
joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin
hmmm, perhana :D Nyt ku on kerranki pidemmät lomat intistä niin ei keksi mitä tekis, hmph!
Ihan perus perjantaita odotellessa sitte vaan >.<
Sitä varten on jonninjoutavat Dotan tyyppiset ajantappopelit. "otetaa nyt yks vielä" ja sit onki päivä pulkassa =P
On kyl noita ajantappopelei monia muitaki ja etenki semmosia pikkusia yksinpelattavia
tilasin sitten JalluKOSSUN JalluKOLAN sijaan epähuomiossani, noh, menihän se niinkin :)
voisin yrittää kysyy päijäthämeen eläinsuojeluyhdistykseltä et kelpaanko olee sijaiskodin antaja. menin erehtyy kurkkaa niiden kodittomien kissojen ilmotuksia. Sijaiskodin antamishässäköinnin jälkeen saattas huomata myös senki et olisko rahkeita ottaa ihan kissa sieltä.
päihtynyttä ajatuksen virtaa lisää...vois yrittää oksentaa pään sisällöt isukille
[q]Vampyrella, 5.10.2009 17:00:
Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi? Onko se tää oravanpyöräyhteiskunta, joka tähän noidankehään ajaa? Onko se menneisyys, joka kummittelee?
[/q]
Vittumaisintahan tässä on se et teit miten paljon tahansa tai miten vähän tahansa ni se ei vaikuta vittujakaa siihen kokeeko tehneensä tarpeeks ja/tai kaiken mihin pystyy.
nyt kyllä tekis kissan kupsuttaminen ja kehräyksen kuunteleminen poikaa.
Kauhee hinku shoppailla Onneks voin shoppailla tänään äitille äitienpäivä-/synttärilahjaa Sillä luulis vähän hingun hellittävän
Olo kuin krapulaisella ja syypäänä ainoastaan väsymysssh...
vittu että vituttaa
vaurauden ja tietoisuuden piina(tiedän vääryydestä...miksi en tee asialle mitään)
haluan hakata itseni luujauhosäkiksi tai sidetarpeiksi.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...