Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 187
- Seuraava »
Käviskö tänään hakee taas Kotipizzasta Kotzonen, joka on kallis, vai yrittäiskö löytää lähi Alepasta jotain lounasta töihin? Alepassa ei kyl oo mitään, mut Kotzone on tosiaan aika kallis.
Sit mietin et, se uus suomalainen dance biisi, joka soi radiossaki, on musta tosi hyvä, mut se ahdistaa mua ihan älyttömästi. Siis se biisi. Miksi?
Menin sitten täydennyshaussa laittamaan ammattikoulu todistuksen todistukseksi jolla hain kouluun.
Noh, kun haut olin tehnyt huomasin, että lukiopaperini ovat parempia, kun ammatti todistuksen todistus...
Joskus vois heittää pennin ajatuksista, kun tekee ei sen jälkeen.
Hmm, aloin tuossa kauppamatkalla pohtimaan tietoisuutta ja sitä kuinka joillain tietoisuuden suurin osa keskittyy ulkoiseen maailmaan, joillain taas sisäiseen maailmaan.
http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/tietoisuus.gif
Olettakaamme että tietoisuutta on saatavilla rajattu määrä. En tässä vaiheessa ota kantaa siihen voiko joillain olla sitä enemmän kuin toisilla. Se kuitenkin lienee totta että eri ihmisillä tietoisuuden jakauma ulkoisen ja sisäisen maailman välillä vaihtelee. Itsestäni olen huomannut että käyn jatkuvasti erittäin paljon sisäistä dialogia, mutta ulkoisessa maailmassa en huomaa montaa asiaa mitkä muut huomaavat.
http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/tietoisuus2.gif
Tunnen myös ihmisiä joilla on aivan ällistyttävä huomiokyky - jos tässä teoriassa on mitään pohjaa niin nämä ihmiset todennäköisemmin kiinnittävät enemmän huomiota ulkoiseen maailmaan ja sen tapahtumiin, mutta siis myös vähemmän huomiota sisäiseen maailmaan. Siinä missä sisäinen maailma edustaa teoriaa, ulkoinen maailma edustaa käytäntöä.
http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/tietoisuus3.gif
Ääriesimerkki lähes täysin ulkoiseen maailmaan keskittyneestä olennosta on villi eläin; se ei turhia pohdi tai teoretisoi, vaan keskittyy puhtaasti käytännön elämään ja selviytymiseen. Ääriesimerkki vastapäästä on mielipuoli tai ehkä huumeiden kautta mielensä tuhonnut henkilö, joka ei enää erota todellisuutta oman mielensä harhoista. (edit: myös hajamielinen professori!)
Tietenkin yksilö pystyy siirtämään tietoisuutensa painopistettä tilanteen mukaan. Nukkuva ihminen elää täysin sisäisessä maailmassaan, kun taas hätätilanteissa vaistot vetävät tietoisuuden ulkoiseen maailmaan selviytymisen taatakseen. Humalatila ainakin itselläni herättää mukavasti sosiaalisen puoleni, eli tuo tietoisuuden enemmän ulkoisen maailman puolelle. Silti, uskon että jokaisella on oma painopisteensä johon tietoisuus lepotilassa palaa. Itselläni uskoisin tuon olevan ehkä 30% ulkoinen / 70% sisäinen - entä sinulla?
(Tämä nyt saattaa olla itsestään selvää monelle, tai täysin harhaanjohtava teoria, mutta kun mieleeni tuli näinkin selkeä hahmotus siitä miten asia saattaisi toimia, ajattelin jakaa sen täällä - sekä jättää itselleni muistiin. *hihu*)
kaiken positiivisen ajattelun voi survoo hanuriin
Loppuelämän eka päivä ja nyt se onnistuu *sydän*
Star Wars Celebrationin vuoden 2015 liput tulee 8pv päästä myyntiin. Nyt sitten pitää päättää a. hankinko lipun b. hankinko vip- vai normilipun c. mistä hemmetistä revin rahat tuohon matkaan???
Puumamiehet ovat ällöttäviä. Suorastaa kuvottavaa... vanha ikäloppu mies ja nuori nainen :/
#Jos mä kohta irrottautuisin tästä koneen äärestä ja kömpisin kämpille syömään, mut mitäköhän sitä söis? Ja nuo ittiäisten&paarmojen puremat pitäis saada desifioitua et kutina loppuis..en vaan vielä yhtään jaksais irrottautua tästä...Niin joo onhan mun kyllä pakko koska se Jere oli tulossa kahville..#
Lamaannuttavaa aivotoimintaa heti kun aurinko on kadonnut pilvien taa..*uuh*
Istuin tossa just silmät kiinni ja mietin et miltä tuntus jos ois sokee... Ois kyl aika synkkää...
Olisi aika päästä erämaan hiljaisuuteen.
Elämä *sydän*
Second that!
(... onneks alphan puolella giffi näkyy ^______^ )
Tarvitsen vahvistimen.
Jos tyttöystäväni antaa viikonlopun sekoiluni anteeksi olen ikionnellinen! Jos ei .. taitaa olla meidän juttu tässä
Syksy (ehdoton suosikkivuodenaikani) tekee tuloaan!*hihu*
Miten voi olla näin tylsää.. nukuttaakin
Hihiiii....
jännittää kun huomenna selvii et saanko paikan yheltä kurssilta*hihu*
haastattelu meni ainakin ihan kivasti*hymy*
oho!
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...