Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]Aurinkoneiti, 15.3.2010 20:23:
Töihin Lappiin????? Vois olla mahdollisuus siihen*hihu*
[/q]
Kai käytät mahdollisuuden :D

[q]domi, 19.3.2010 20:15:
---
Aurinkoneiti, 19.3.2010 19:56:
---
Kovasti tekisi mieli. Ehkä.

---

Itselle jos tulisi tommoinen tilaisuus, ni en kyllä miettisi kovin pitkään.
Kuitenkin sen verran kauan haaveillut tuostakin.
[/q]

En minäkään. En siis menisi. :) ihan näin vaihtoehtoisena näkokulmana/mieltymyksenä-

Nyt kyl sai loppua tää rappioelämä. Mun on otettava itteäni niskasta kiinni ja palauttaa itteni taas ruotuun.

Muuttaako ulkomaille vaiko eikö muuttaa...? Dilemmien dilemma.

Piti paistaa patonkia aamupalaksi mutta taidan paistaa aamulla ja syödä sen töissä.

On ihanaa unohtaa aika. Exää ahdisti, kun seurassani hänen ajantajunsa katosi.*tirsk*

On kauheaa huomata, kuinka voi menettää kyvyn nimetä tunnettaa ja pahaaoloaan.

Ihanan keltainen puolikuu.

Jos olisin saanut valita, en olisi syntynyt tälle planeetalle.*hmph*

Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen.

Ei ole mukavaa pidätellä naurua.

Teletapit nukkumaan. Teletapit nukkumaan.*nukkuu**iloinen*

Kissan kieli on todella karhea.

Elämä *sydän*

[q]Janisa, 28.3.2009 18:21:
Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen.
[/q]

se on tänne varattu jo

"Antakaa minulle kolme tuntia ja pelastusvälinesarja, niin minä annan teille auton, jonka voitte tunkea esim. matkalaukkuihin.."

Alkaisi sitten se ukkonen, taivas on niin pirun tumma ja jotain ukkosmyräkkää lupailtinkiin mutta missä se on.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O