Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 187
- Seuraava »
Taisipa tulla lennokas/ hauska työhakemus.
Ne on hyvin, hyvin sekaisin juuri nyt!
Tekis mieli mansikoita.
ihme pässejä.
Mulla on iskeny joku hirvee vimma ostaa viherkasveja.
Mulla ei kuitenkaan tällä hetkellä oo niille muuta paikkaa kuin tää pöytä mis tietokonekin on, joten alkaa olemaan jo vähän ahrasta :D
Hmm. Vois lähtee pian shoppailemaan.
Matkalaukku taas pakattuna, odottamassa uusia seikkailuja.
Hello Sydney.
ihan sama.
No jippii. 4 tunnin unien jälkeen heräsin ekan kerran, noin kahdelta. Sen jälkeen heräsin puoli neljä enkä sen jälkeen oo nukkunu silmänräpäystäkään. Iha tosi jees.
Onneks ei väsytä vielä kovin pahasti.
Mitä on onni?
Yo,
vanha sananlaskuhan sanoo, että mitä kylmempi talvi, sitä lämpöisempi kesä. Onko väiteen puolesta oikeasti esittää tieteellisesti jotakin tuloksia tai syitä, miksi näin edes voisi olla? Huikean elämänkaareni - 23 vuotta, joista muistan noin seitsemän edellistä - perusteella voisin sanoa, että kai tässä jotain perää voisi ollakin. Muistan ainakin ennätyskuuman ja -kylmän vuoden 2002. Fingers crossed.
[q]peikkolapsi, 12.2.2009 22:17:
mut hey.
hallut? raijaisin niin yhden työkaverin tänne, vaikka ei itseä oikeastaan enää pahemmin tämän tyylisuunnan bileet kiinnosta.
clinicit kuumottais ihan hirveesti mut melko kallista.
ja mistä toi madwaveki ilmesty...
aupa
vai ollakko vaan kotona. vai eikö. vaiko. köh koh.
[/q]
No eikös Yövuoro ja Seurahuone voita kaikki nuo em. vaihtoehdot? :D
YES I CAN!
Mä niin inhoon kylmyyttä!
ricochet robots ei petä koskaan
Tulihan sieltä just sitä mitä aattelin
Pääseköhän tuolla ulkona kävelemään ollenkaan. Vai pitäisikö hakea lumikengät tai sukset kauppareissulle.*pökr*
Haluun sen ,, ja .
Sillon kun mikään mitä teet, tai mitä et tee, ei oo oikein, niin mitä sillon tehdä? :/
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...