Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 187
- Seuraava »
Vielä kolme tuntia ja alkaa viikon vapaa, jonka perään viikon talviloma
LiG!
hmmm, perhana :D Nyt ku on kerranki pidemmät lomat intistä niin ei keksi mitä tekis, hmph!
Ihan perus perjantaita odotellessa sitte vaan >.<
Tulis jo aamu et pääsis kotiin mammimaan
Välillä tekis mieli vaan kadota hetkeks ihaan omaan maailmaansa...
Alkaa tuntua siltä, että tää sinnittely saattais olla tulossa tiensä päähän :/
4kk täyttä tuskaa, miten mä kestän?
Viikonloppuna ei nähtävästi ole yhtään mielenkiintoista hillujaista tiedossa.
Taas työmatkalla rupes ärsyttämään kun koko matkalta oli tienvarret ja -välit täynnä Kokoomuksen vaalimainoksia. Ei sillä etteikö ehdokkaita saisi äänestää, päinvastoin. Ärsyttää vaan se että mitä isompi puolue, sitä isompi puoluetuki, ja sitä enemmän kyseiset puoleet pystyy mainostamaan itseään seuraavaan eduskuntaan. Ja kukahan tämän systeemin lakkauttaisi? Ei ainakaan ne isot puolueet. And so it goes on and on...
Pian 64v. Schwarzenegger kiinnitetty neljännen kerran tuhoojaksi. Sikäli mikäli käsikirjoitus tämän vuoden puolella edes valmistunee, on jännäkakka kieltämättä jäykässä jo senkin suhteen, jotta saadaanko Cameron arskan kanssa kimppaan vielä (viimeisen) kerran? Tätähän nyt on spekuloitu palttiarallaa pian parikymmentä vuotta. Voi jumalauta, että se se olis jotain.
Ulkona sataa lunta.
Onks missään mitään järkeä... Ja voisinko kenties saada jostain uudet jalat jotka pysyis edes puol vuotta ehjänä.. ? *masistell* :(
Satuin kuulemaan Samuli Edellmannin biisin Mun sydämellä on kypärä, ja tulin ajatelleeksi, että mun sydän vois tarvii foliohatun..
On asioita joihin voi vaikuttaa, ja on asioita joihin ei voi.
Satuin kuulemaan Samuli Edellmannin biisin Mun sydämellä on kypärä, ja tulin ajatelleeksi, että mun sydän vois tarvii foliohatun..
Just mainio!! :D:DD
*Foooliolioolioliooo*
Lomailu köyhänä on perseestä.
[q]pirpeli, 18.7.2006 12:00:
Lomailu köyhänä on perseestä.
[/q]
jos saat revittyy 10e niin suuntaa korkeasaaree kivan porukan kanssa koko päiväksi*joo*
jalopenoja.. mun on pakko saada tänään jalopenoja.. himottaa.
Mä en juo enää ikinä.
30min päästä kotiin töistä,uusi paita odottaa ja ruokaa
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...