Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- ...
- 187
- Seuraava »
Jotkut ihmiset ne ei sitten muutu ikinä miksikään. Ajatuksiltaan tai muutoinkaan. Mut ei mahda mitään.
Pieni näkökulman vaihdos muutti käsitystäni eräästä henkilöstä ja sen käyttäytymisestä.
Hassua miten pienet hassut yksityiskohdat kokoontuu isommaksi kuvaksi tilanteessa missä olaan oltu jo monta kertaa aikasemmin ilman mitään suurta oivallusta ja saa miettimään toisen luonnetta, elämän tarkoitusperiä ja suuntaa.*igor*
Tajusin tänään aamulla että mulla on itse asiassa asiat aika hyvin. Paremmin kuin vuosi sitten.*hymy* Hirveästi on uusia hyviä ihmisiä ympärillä.
Hmm, Lune de Miel-merkkinen Fairtrade Kukkaishunaja-puteli voisi toimia taskumattina ihan hyvin, on tuollainen kätevän littana.
"When the days they seem to fall through you, well just let them go..."
Välillä on sellainen olo että päivät vaan katoaa sun läpi, eikä millään ole mitään merkitystä... Nyt ei ole onneksi niitä aikoja, mutta niitä aikoja on ollut, ja ne on vielä tuoreessa muistissa.
Päädyin kattelemaan vanhoja bilekuvia ja nostalgia iski. Toisaalta monia kivoja hetkiä, mutta toisaalta "rave on!" vuodesta 2004 *justjoo**ding**whaat*
Joko musta on tullut vanha tai sit bileet oli oikeesti parempia ennenvanhaan. Missä on Hallut ja Illut, kysyn vaan? Onneksi ug:t pitää pintansa ja on vaivan väärti
Päädyin kattelemaan vanhoja bilekuvia ja nostalgia iski. Toisaalta monia kivoja hetkiä, mutta toisaalta "rave on!" vuodesta 2004 *justjoo**ding**whaat*
Joko musta on tullut vanha tai sit bileet oli oikeesti parempia ennenvanhaan. Missä on Hallut ja Illut, kysyn vaan? Onneksi ug:t pitää pintansa ja on vaivan väärti
Kaikki oli ennen paremmin.
---
---
Kaikki oli ennen paremmin.
Kyllä, leipä oli maitoa ja niin edelleen. Ainakin aamut oli parempia, tai sit vaan olin nuori ja viriili kun kävin Illuissa. Mut onneksi on spyge
Haha, nää jotenkin osuu sopivasti omaan nauruhermoon
http://www.captchacomics.com/
edit: Tässä tais toisaalta olla ne parhaat http://imgur.com/gallery/Q9oPv
edit2: häh, tän piti mennä mikä naurattaa-topikkiin
[miksimitätaaskojoohansaisinkomilloinhetilatermitätäällätapahtuu]-*ding*
...tavallaan aika "aaaaaaaaaargh"-olo, mutta sitten ei kuitenkaan *täh*
Nyt ei kyl tuu töiden tekemisestä mitään. Koko ajan selain Facebookkeineen ja Klubituksineen pomppaa vaan esiin.
Oon kai vähän väsynyt. Nukuin vähän vähemmän viime yönä kuin normaalisti, mutta kun herääminen tuntui niin luontevalta niin en viitsinyt enää puoliväkisin jatkaa nukkumista - sitten vasta olisinkin tokkuraisena herännyt.
Enkä toisaalta viitsisi kahviakaan juoda, siitä tulee iltapäivisin aina niin levoton olo. Pari kuppia mustaa teetä on tullut juotua, ei se kyllä ihan riitä.
No, kohta on ruokkis, laitan tuhdisti guaranaa jugurttiin niin eiköhän iltapäivä ole tehokkaampi.
Se, että pelottaa, ei ole syy olla tekemättä rohkeita valintoja.
[size=9]Eiks ni ;)[/size]
Joo kunhan kerrot ensin niistä suunnitelmistasi minulle
Ei niin. Millasia valintoja meinasit tehdä?
Oli sillloinki bileet aika usein aika keskinkertasia, mutta sitä oli itte enemmän menossa mukana, kun ei vaatinu liikaa. Toisaalta silloin oli genrejä enemmän ja bilepaikkoja myös, joten vaikka välillä jonokin mestaan kyllästy voi edelleen bilettää, kunnes tuli eksyttyä taas samaan mestaan.
---
---
Aattelin irtisanoo kämppäni huomenna. Enkä siis tiedä mihin oon muuttamassa.
---
---
---
---
Aattelin irtisanoo kämppäni huomenna. Enkä siis tiedä mihin oon muuttamassa.
Ymmärrän kyllä, että sen vuokran kanssa on aika vaikeeta.
Harmi, että tarhallekkin muutti just uus kämppis. Mutta kyllä jotain keksii aina.
Onneksi tällaisia poliitikkoja löytyy myös EUsta.
Nää kasarileffat on ihan huippuja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- ...
- 187
- Seuraava »