Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Joo-o. Pitäisköhän ruveta lukemaan noita kieliä vähän enemmän. Tänään mun ois pitänyt osata portugalia, espanjaa, ruotsia! :D, ranskaa ja venäjää englannin lisäksi. No onneks elekieli toimii :P

[q]Minnalilla, 31.7.2009 21:28:
---
peikkolapsi, 30.7.2009 19:42:

Jaa neidin vatsa taas temppuilee et oo sit luontaistuotekaupassa _vieläkään_ kerinnyt käymään.......
[/q]

kävin mut meneehän täs taas ainakin vko et ehtii huomaa et onko uusist jutuist mitn vaikutusta :p

Jos nyt olis kevät tai kesä, niin lähtisin polkupyörällä Helsinkiin.

[q]sativa, 30.12.2009 17:02:
Siis vaihtuuko se vuosikymmen oikeesti vasta vuoden päästä, vai miten se juttu meni? Laskuvirhe tms.? Krapulasolmu
[/q]

No ihan riippuu miten ajattelee, vuosikymmen vaihtui jo nyt, jos on sitä mieltä, että vuosituhat vaihtui 10 vuotta sitten, eikä 9 vuotta sitten kuten jotkut.

9 vuotta toki lienee se määrä vuosituhannen vaihtumisesta.

Puiden oksat näyttävät kasvavan taivasta kohti. Runko on niinko ihmisen selkäranka, oksat verisuonia ja hermostoa.
Jos kaataisin kylpyveteen 1kg merisuolaa, niin pystyisinkö kellumaan. Haluaisin kellua merenalloilla. Aalloista tuli mieleeni hieronta. Kunpa joku hieroisi minun selkää. Ja huh,haluaisin
rakastella.
Se yksi ihana metsänhenki voisi jo kaupunkilaistua.

Taisin tehdä karhunpalveluksen työkavereilleni käyttäessäni kekseliäisyyttä ongelmatilanteissa erään lapsen kanssa. Toivottavasti pärjäävät heinäkuun jälkeen, ihhihhii.

Pois tieltä.

Kahden viikon paasta paasen nukkuu kainaloon!

Se on jännä se ruotsin kieli. Mun omiin korviin se kuulostaa puhuessa ihan vitun tyhmältä ja feminiiniseltä, mutta heti kun sen liittää jotenkin musiikkiin, joku räppää ruotsiks tai laulaa jotain herkkää ruotsiks niin mut on myyty. Konstig.

[q]Natural Skeletor, 20.10.2008 23:59:
---
Janisa, 20.10.2008 23:19:
Kahden viikon paasta paasen nukkuu kainaloon!

---

http://www.hemmy.net/2006/11/17/man-arm-pillow/ tuleeko toi sillon postissa?
[/q]

Onneks on jotain parempaa mita odottaa...

[q]sts, 22.12.2009 10:08:
---
mark hamilton, 19.12.2009 02:43:
Ei ole pieniä ajatuksia on vain suuria kuten Klubitus oon pereestä.. SAATANA!!!!!!!!!!!!11111111111111

---

Onneks voit koodaa ite paremman ja lopettaa nillityksen ja näiden isojen ajatusten ajattelun!

ps. älä ajattele jos nää on sun mielestä isoja ajatuksia.
[/q]

Joo joo..

Kolttasaamelaiset kuulemma pystyivät muuttumaan sudeksi. Ähhähhää, pitäisikö kokeilla. Sitten painelisin S-Marketin lihatiskille silmät kiiluen.

Helvetin kävelykepit.

Haluan voittaa lotossa. Sitten lähden maailmaympärimatkalle. Vältän kaikki suurkaupungit, paitsi San Franciscon. Haluan koluta kaupungin uudelleen, ja käydä El Sobrantessa moikkaamassa erästä ihmistä. Vietän aikaa myös Yosemitessä. Haluan nähdä tällä matkalla vuoria, merta, luontoa. Ihana unelma.

Jyrki Katainen näyttää yheltä Lumikin ja seitsemän kääpiön kääpiöistä. Oisko vilkas vai mikä. Mua on jo pitkään mietityttänyt, kuka sen ärsyttävästä virnuilusta tulee mieleen.

On hassua asua Espoon ja Vantaan rajalla.

Tänään Espoon puolen jalkakäytävät oli aurattu, mutta Vantaan ei.
Kerran aiemmin Vantaalla paloi katuvalot, mutta Espoossa ei.

No johonkin se raja on vedettävä.

Ankeeta! Eka kerran olen ilman koiraa. Toisaalta nyt voisin olla itsekäs; tulla ja mennä ajattelemalla vain itseäni.

Olisi ollut mahtavaa raivota ja huutaa sydämen kyllyydestä 5 kk sitten. Eikä järjellä sivistyneesti vain sanoa joo, vahinkohan se vain oli.*grr**senkin* Toisaalta olin silloin niin järkyttynyt,etten pystynyt muuta kuin itkemään. Kriisin käsittelyvaiheet... ja toisaalta hyvä, että se tunne tuli ulos nyt.

Systerikin oli unohtanu äitin syntymäpäivät :|
Ollaan me kans kaks puupäätä.

Monta penniä, monta ajatusta. Hmm. Tai si vaa yks.

O