Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- ...
- 187
- Seuraava »
Huomenna lähtö kohti Suomea. Jännää! Mielenkiinnolla odotan, mitkä fiilikset on kun laskeudun Helsinki-Vantaalle.
Outo fiilis.
Olispa töissä ees vähän kiireisempää ni ei tulis tuijotettua tota kelloa ja vaan odoteltua viisurinpoistoon lähtöä...
[q]Anselmi, 18.11.2008 18:47:
http://www.luontoliitto.fi/keskustelu/galleria/displayimage.php?album=1&pos=15
Näinpä:/
[/q]
Tuli ihan paha mieli :/
rupee kaverit erottuun!!
[q]JaUHomAto, 10.7.2009 21:17:
rupee kaverit erottuun!!
[/q]
sama tääl perkele
[q]Annakins, 20.11.2008 09:50:
---
Anselmi, 18.11.2008 18:47:
http://www.luontoliitto.fi/keskustelu/galleria/displayimage.php?album=1&pos=15
Näinpä:/
---
Tuli ihan paha mieli :/
[/q]
Joku vuosi sitten oli mediassa paljon keskustelua lasten kännykänkäytön rajoittamisesta kouluissa.
Kännykät häiritsivät oppitunteja kun lapset leikki niillä. Vanhemmat nousivat suureen vastarintaan
asian suhteen. Vedottiin siihen että lasten turvallisuuden takia lapsilla pitää olla kännykkä koko
ajan käytössä (koulussakin wtf!?). Aika pahasti paistoi läpi että turvallisuutta suurempi huolenaihe taisi olla helpon kasvatusvälineen ja oman ajan menettämisen uhka:/
[q]JaUHomAto, 10.7.2009 21:17:
rupee kaverit erottuun!!
[/q]
o_O ?
Hyvä fiilis kun on saanut vihdoin raivattua enimmät selvityskeikat alta pois, nyt on jäljellä enää 2 joista kummassakaan en voi vielä edetä, eli hidaste ei ole minusta kiinni. Eli voi hyvällä omallatunnolla vähän löysäillä.
Toisaalta, meinaa vähän flunssa pukkaa päälle. On kyllä aika tuhti vitamiinikuuri, ibuprofeenia tulee otettua aika paljon sekä kofeiinia, ja eilen otin Echinaforceakin - nyt on tämmönen vähän pöhnäinen, jotenkin hidas olo, mutta ei sinänsä mitenkään huono olo. No, katsotaan mihin tämä suuntaa.
Ja kyllä, nämäkin asiat oli ihan pakko päästä jonnekin kertomaan.
pimppa
Täytyis pestä ikkunat tänään.
Onko minun paikkani täällä vai muualla? Ehkä se selviää myöhemmin; nyt se on ainakin täällä.
Goa goa goa go ago a go agoag o a gooooa
tahtois ulostautua tästa oravanpyörästä edes hetkeksi mut ei voi.
Voi ei.
...pilvet tulee, pilvet menee
rauha maassa, miks ei taistella tän eteen?
sä jäät jälkeen, anna mun kantaa
"yhdessä eteenpäin", niinhän ne tekee
mut mä en yletä, sä oot liian kaukana
kävellään samaa tietä
oot jo eri puolella mut näen sut vielä
nyt sä jo tiedät että haluat kääntyy
kaikki on sanottu, se tie päättyy.
[q]mayah, 12.9.2008 07:57:
Mikäköhän siinä oikein on, että toiset ihmiset vaan jaksaa olla katkeria vuodesta toiseen? Luulis, että se olis kauhean raskasta itselle ja lähipiirillekin, kun ei nykypäivää pysty elämään ilman, että sitä pitää toistuvasti verrata johonkin menneeseen.
Penni, kiitos.
[/q]
Mä voisin tätä analysoida vähän, oon muuten suht valoisa ihminen mutta eräiden ihmisten kohdalla on muistot kääntyneet mua vastaan - voisi sitä katkeruudeksikin kuvailla. Lyhyesti, etäännyimme erään hyvän lapsuudenystäväni kanssa, jonka takia hän alkoi syyllistämään minua sen sijaan että olisi yrittänyt korjata tilannetta. Siitä seurasi loukkaantumisia, joista seurasi kovia sanoja, josta seurasi muutaman vuoden täysi välien rikkoontuminen.
En tiedä mitä tekisin jos tuo ihminen kävelisi kaupungilla vastaan. Niin paljon historiaa, niin paljon hyviäkin muistoja, mutta niin vähän sanottavaa tai tunnettavaa. Olisi liian raskasta panostaa uuden ystävyyden luomiseen, liikaa pelkoa että siinä käy samoin uudelleen. Kai tuota voisi tavallaan verrata ihan rakkaussuhteeseenkin, monasti jos on ollut "likainen" ero niin on vaikea enää olla väleissä exän kanssa.
Meistä varmasti molemmat näkevät toisessa enemmän vikaa kuin itsessään tämän tilanteen suhteen, minkä vuoksi tuntuukin niin mahdottomalta olla se, joka ensin pyytää anteeksi. Toisaalta uskon että taitaa olla vaikeinta myöntää itselleen että on tehnyt jotakin joka on toista itselleen joskus niin rakasta ihmistä niin paljon satuttanut.
Jos tämä olisi malliesimerkki katkeruudesta, sanoisin että ihmiset pitävät katkeruudestaan kiinni koska ovat liian heikkoja myöntääkseen olleensa aikanaan sinisilmäisiä tai välinpitämättömiä tai pelkureita, ja menettäneensä sen takia jotain tärkeää. On helpompi syyttää jotakin muuta.
Ajattelin juoda tänään hieman alkoholia ja olla humalassa.
[q]sapeli, 12.9.2008 08:27:
sanoisin että ihmiset pitävät katkeruudestaan kiinni koska ovat liian heikkoja myöntääkseen olleensa aikanaan sinisilmäisiä tai välinpitämättömiä tai pelkureita, ja menettäneensä sen takia jotain tärkeää. On helpompi syyttää jotakin muuta.
[/q]
WORD
Tiedän omasta suvusta, että kaunaa on kannettu puolin ja toisin ainakin 50 vuotta. Mä ja velipuoli on välillä yritetty saada ihmisiä unohtamaan asiat, mistä on puoli vuosisataa, mutta näillä vanhuksilla ne negatiiviset fiilikset on niin syvään juurtuneet, että ei tuu mitään. Meidän suku on itsepäistä ja pitkävihaista sakkia. En tietenkään mä
Ääähh... nyt on mennyt pari viikkoa suunnilleen kaikki asiat persiilleen ja kun piti päästä nollaamaan DTM:n bileisiin tänään, niin ihminen, jonka piti majoittaa mut Helsingissä ja lähtee seuraksi, sairastui... Nyt on sidukkaa ja bisseä, mut ei ketään kenen kanssa juoda ne eikä oikein mitään fiksua/tyhmää tekemistä perjantaiksi. Surku.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- ...
- 187
- Seuraava »