Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Ei hemmetti et meikkis osaa :D Olin ajelemassa prätkällä paikkaan x ku jossain välissä huomasin keskustassa, että oon selkeesti missannu oikean liittymän ku ei koko reitin pitäny kulkea keskustan kautta. Mä sitten siinä pysähdyin sopivaan paikkaan ja rupesin navilta kyselemään neuvoja. Kuinkas ollakaan ku liikkeelle ois pitäny taas lähteä ni prätkä ei starttaa! Siinä sitte kaverille soittoa, että pystyykö jelppimään ku akku tais tehä tenän :D Normaalioloissa ois ehkä vituttanu, mutta tänään mua toi vaan huvitti aivan suunnattomasti.

0400-teme sit pelasti päivän ja pärrä on taas turvallisesti hallissa *sydän* Ja siellä se varmaan pysyyki kunnes saa uuden akun hankittua. Mut hitto et oli taas ihan huippumoka meikäläiseltä ja miten saattokaan ajottaa koko homman noin hyvin! Kaikesta pahasta aiheutuki loppujenlopuks pelkkää hyvää :) Tota ihmistäki ku näkee ihan liian harvoin... Täytyy tehdä lisää pahojaan jatkossa ni voi soittaa pelastuspartion uudestaan apuun

Mun vanhemmilla on semmoinen jumppapallo, jonka päällä parhaillani istun. Se joustaa niin mukavasti, että aloin pomppia sen päällä istualleen. No, mulla tuli siitä heti pervo ajatus mieleen: ihan niinku ois naimassa mut kyrpä tästä vaan puuttuu.

Tuohon ajatukseen lisäisin vielä, että olen selkeästi ollut jo liian kauan erossa poikaystävästäni ja sitä kautta tietty myös seksistä. Höh. Harmittaa kun mun kulta ei lähteny tälle reissulle mukaan.

Mulla on ongelma, mutta en tiedä vieläkään hyvää ratkaisua siihen.

"Jos olisin tiennyt naisen tekevän massiivisen kostohyökkäyksen suklaakastikkeen kanssa kun läppäsin sen nenään neekerinpusun, niin olisin jättänyt ton tekemättä."

kaverit on parhautta, silti tuntuu että jotain puuttuu.

Nukahdin Euroopassa, herasin Afrikassa.*jiihaa*

tässä aloin äsken miettimään et miten täällä haisee ihan korvapuusti. kai se on vaan mun nenässä joku kanelihäiriö

Pitäisköhän vaan mennä takas nukkumaan.

[q]Aurinkoneiti, 10.5.2008 23:01:
Mustikanraakileita metsässä jo toukokuussa!!
[/q]

tästä ajatuksesta tosiaan penni poikineen... katselin lenkillä jo alkuviikosta samaa.... aika käsittämätöntä.... =)

-yksuhuumenimustikkaan

Missä mun penni?

Kohta se olisi edessä. Muutto uuteen kotiin.

Monelle muuttaminen on lähes arkipäiväistä touhua, mutta itse en ole montaa kertaa muuttanut elämäni aikana. Olo on onnellinen ja haikea. Kohta muutan pois asunnosta, jossa olen parhaiten oppinut yksin elämistä ja olemista useamman vuoden ajan, ilman kämppiksiä tai ketään. Tässä kämpässä olen kaivannut toisen ihmisen läheisyyttä sinisävyisinä sunnuntai-iltoina, mutta toisaalta oppinut nauttimaan yksinäisistä hetkistä ja arvostamaan niitä.

Tänään siivoiltiin uutta tulevaa kotia, ja oli kyllä todella hyvä fiilis. Syötiin käsin pizzaa suoraan pizzalaatikoista vastapestyillä lattioilla istuen, puhtauden tuoksu nenässä. Uuden elämänvaiheen tuulahdus hiuksissa.

Hyvä fiilis. Haikea, hyvä ja onnellinen. Olo on kuin tyynellä järvellä.

Pitäisi mennä hierojalle. Hierojakoulutuksen saanut kaveri hieroi hetken mun hartioita tässä pari päivää sitten ja ne oli kuulemma kovemmat kuin juuri kotiutuneella kaverilla, joka oli kanniskellut 5kk rinkkaa ympäri maailmaa.

Vittu mikä
Miih mhh änhhff tsshh ämhiih hnnnggh ääää!

Jos tietäisin sen planeetan, palaisin sinne.

[q]KooKie, 5.12.2006 16:54:
Fuck teh rest - kuolema kuittaa univelat. :D
[/q]

Ahdistaa, enkä vielä tiedä mikä.

En löydä paikkaani maailmasta ja kukaan ei pane mun kaa, vaikka panettaa ihan vitusti.

Ihanan kylmää mansikkamehujäätä ja hyvää musaa. Ja nyt valu kuolaa rinnuksille perkele.

mitä tekisin lauantaina...
aamuvuorossa elikkä on hyvää aikaa lähtee viihteelle illalla, siinä samalla päättyy 7pvn työputki...
toisaalta pitää olla sunnuntaina klo 14 freesinä, mutta aamujunahan ei ole aina se pakollinen ratkaisu (muutaku melkein *pepsodent*)

mut hey.
hallut? raijaisin niin yhden työkaverin tänne, vaikka ei itseä oikeastaan enää pahemmin tämän tyylisuunnan bileet kiinnosta.
clinicit kuumottais ihan hirveesti mut melko kallista.
ja mistä toi madwaveki ilmesty...

aupa
vai ollakko vaan kotona. vai eikö. vaiko. köh koh.

O