Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]Mellu-, 22.2.2008 23:36:
emt.. naistentaudit pääl ni fiilikset sellasta vuoristorataa välil että apua *toktok* mut olisin kyl oikeesti mielummin mies.. ois monin puolin huomattavasti helpompaa
[/q]
Mä taas voisin vuorostani kokeilla naisena olemista, treidataanks? Usko vaan, ei tääkää helppoo oo.
[q]Zeratul, 22.2.2008 23:42:
---
Mellu-, 22.2.2008 23:36:
emt.. naistentaudit pääl ni fiilikset sellasta vuoristorataa välil että apua *toktok* mut olisin kyl oikeesti mielummin mies.. ois monin puolin huomattavasti helpompaa
---
Mä taas voisin vuorostani kokeilla naisena olemista, treidataanks? Usko vaan, ei tääkää helppoo oo.
[/q]
vois treidaa.. "be a man/woman for a week and know what it feels like" :D vähä niiku se leffa "mitä nainen haluaa"
tuli jo parempi mieli ,kiitti
Kylläpä nukutti.
Miksi tehtaista tehdään nykyään rumia? Miksei voi panostaa hyvään ulkonäköön, kun se olisi mahdollista? Ennen näin tehtiin. (ks. Tampereen Finlaysonin tehtaat) Ikävä steriili laatikkomaisuus pois ja jotain esteettistä, niin paranisi kaupunkien ilme huomattavasti :) Tosin peräkylät kuten Imatra saavat pitää tunkkinsa.
irkkiin vois kehittää jonkinsortin alkolukon
tai suodatussysteemin.
[q]Anselmi, 1.4.2008 15:32:
---
Peppi, 25.3.2008 22:08:
Muuttaako ulkomaille vaiko eikö muuttaa...? Dilemmien dilemma.
---
Riippuu paljolti maasta.
[/q]
Yrityksellä toimintaa 70 maassa eli vaihtoehtoja löytyy :D Mut kiinnostuksenkohteet akselilla Lontoo/Dami/Dublin.
Enää muutama viikko ja sitten saan lomailla. Ja nyt ihan oikeesti kyllä kieltäydyn sijaisuudesta jos sitä tarjotaan. Rupee tää mielenterveys menee sen verran kovaa vauhtia jonnekin metikköön. Täytyis varmaan varailla lekurille aikaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että mua ei oteta siellä vakavasti.
En pysty keksimään sanoja sille kuinka paljon rakastan bujinkania. 4h reenit takana ja olo on ku 8 neitsyeltä saaneena.
*sydän*
En osaa quottaa kahta samalla kertaa, blondi kun olen, mutta Freja och no-Ena:
[size=28]:D <3[/size]
Rupes heti aamulla duunissa vi... ketuttamaan niin paljon, että menin piruuttani kattelemaan mitä kaikkea muuta duunia ois tällä hetkellä tarjolla muualla. Löysin sitten Italiasta yhden hiton houkuttelevan ilmotuksen ja nyt ihan vakavissaan mietityttää, että oisko sitä valmis myymään kaiken pois ja lähtemään paremman elämän perässä jonnekin muualle. Vai oisko jossain muualla parempaa? Kokeilemalla se selviäis, mutta... Tutusta ja turvallisesta tuntuu olevan vaikea luopua, vaikka se kuinka ottais päähän.
kuohari, kauhuleffat ja kolelo
oli kivaa
...jos unta sais ni olis kiva
Tänäisessä metrossa on sivulla 16 kuva Paul Danosta - en osaa kuvitella ketään joka näyttäisi enemmän Nuuska-Muikkuselta
Vituttaa.
Eräs tuttuni, jota en ole nähnyt moneen vuoteen, tuntuu olevan muutaman askelen edellä minua. Ihan kuin menisin jossakin vanavedessä. Tyyppi on läsnä (ei fyysisesti)jollakin tavalla paikoissa tai asioissa, jotka kiinnnostavat minua.
on taas niin vaikeaa... olevinaan
"Voi Jeesuksen perse että web 2.0-trendidesign on läppä. Kolmen homogenisen 'me ollaan niin 2008'-mäkkidesignsaitin jälkeen alkaa vatsa heittämään volttia."
Tänään pitää kyl ostaa jotain kivaa teetä tai kaakaota duuniin ja himaan ku alkavat olla vähän lopussa.
Mieleni maisemassa on jo toukokuu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 187
- Seuraava »