Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]Aurinkoneiti, 26.2.2009 19:56:
Luonnosta ei taida löytyä mitään sellaista muotoa(neliö, kolmio), jota ihminen tekee.
[/q]

Mä en nyt tajunnut, kiinnostaisi tietää mitä tarkoitat?

Toivottavasti kukaan ei harrasta humalahakuista juomista, mutta on se kyllä aika jännä miten kauan ihmisellä kestää muodostaa joku järkevä kuva erittäin kosteaksi menneen illan jälkeen sen tapahtumista. Yleensä kun herää, ei eka muista loppuillasta - huonolla säkää koko illasta - juuri mitään. Millä mä tulin kotiin? Söinkö mä? Vähitellen alkaa tulla nk. flashbackejä, jotka alkavat muodostaa kokonaisuutta. Takaumia voi tulla vielä jopa viikonkin kuluttua tapahtuneesta. Mietin tossa vaan, että vähänkö se olisi tappavaa jos muistaisi kaiken kertarykäyksellä.

Ajoittain on mieleeni hiipivinään tunne, että vähän vähemmälläkin jännyydellä vois elämässä pärjätä, mutta sitten muistan muistuttaa itseäni siitä, että kyllä näin vaan on tosi hyvä

Tulis jo kesä... :D

Tuntuu vähän siltä, ettei ihmiset tiedä mitä elämältään haluavat. Miten voi olla mahdollista, että koko suunta elämälle muuttuu yhdessä yössä? Miten helvetissä voi olla niin vaikea sitoutua johonkin yhteen ajatukseen ja pitää siitä kiinni? Ja näitä on tullut eteen ihan tarpeeks, no more thank you.

-M

Haluaisin olla vierelläsi lämpimänä auringonpaisteena. Kevyenä tuulenhenkäyksenä, raikkaana ilmana. Iloisena puronsolinana.Kävellä kevyin askelein...

Olin jostain ihmeen syystä saanut päähäni menneen kevään ja tämän alkukesän aikana, että tempperamenttisuuteni olisi pikku hiljaa tasaantumassa.
Tänään huomasin että eipä ole, edelleen kovat piipussa *täh*

Sitten kun kuolen, tämä voisi olla hieno runo luettavaksi:

Do not stand at my grave and weep
I am not there; I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow,
I am the sun on ripened grain,
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning’s hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there; I did not die.

Mary Elizabeth Frye – 1932

Torkkupeittoja! Niillehän vois lahjoittaa myös unileluja.

Pitäis ehkä kirjoja kattoa, mutta ei niitä jakso, jos on päälle neljään asti koulussa >.<
***tun lukio!

Sleepless...

Angsti päivässä pitää kyynelkanavat puhtaina myrkyistä ja kemikaaleista

Ena <3 Klubbari ^______^

Cittarin lämpömittari näytti täällä jo 1 astetta, haluttais lähteä pakkasta pakoon!

halvalla menee patentit...

Pääsispä nyt vajaan kuukauden ajassa eteenpäin. Olis joulu, lapinreissu ja uusvuosi ym. kivaa*hih*

Pitkästä aikaa koen viihtyväni töissä, mikä on äärimmäsen tärkeää :) Katsotaan mikä on fiilis kuukauden päästä, but I'm feeling really optimistic about this :):)

Onpas mulla täys olo, jouluruoka <3

Miksi lapsen ilo pittää tukahuttaa jouluaattona käskemällä häntä hiljentymmään joulun takia! (kristinusko,PÖH)

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O