mitä lemmikkieläimiä omistat?

Back to häröily O

kissaaa, kitukitukituuuu ^____^ *lässytel*
http://koti.welho.com/jhautaka/images/kisu/kisu_leikkii_edited.jpg
rouvan nimi on Sini (hoh;) ja ikää 15v, rouva on löytökissa ja ollut talossa 1-vuotiaasta asti, sosiaalisin ja ihmisrakkain olento ikinä :)

[muokattu 17.12.2003 05:53]

mulla on tommoinen sika nimeltä juice, joka pyörittää levyjä kalsareissaan ja samalla katselee ikkunasta tyhmän näköisiä ihmisiä ja naureskelee niille

[q]Kat:
eurasier eli sellainen pörröinen jolla on sininen kieli
[/q]

Sellaisen olen aina tahtonut. Ihana! *sydän*

Tuossa vieressä lattialla nukkuu vanha 13v Beagle-koira joka on vieläkin pirteä ja rämäpäinen
Taidan olla ilman lemmikkiä sen jälkeen koska tuo on ainoa joka on ikinä ollut.

Minkäköhän takia niitten kieli on sininen??

[q]pinkki:
kissaaa, kitukitukituuuu ^____^ *lässytel*
http://koti.welho.com/jhautaka/images/kisu/kisu_leikkii_edited.jpg
rouvan nimi on Sini (hoh;) ja ikää 15v, rouva on löytökissa ja ollut talossa 1-vuotiaasta asti, sosiaalisin ja ihmisrakkain olento ikinä :)

[muokattu 17.12.2003 05:53]
[/q]

voikääk! ihana kisuli

Ikean maton, josta lähtee tolkuttoman paljon karvaa..*iloinen*

2 vuodenikästä kissaa *plur**plur*

mul on tälläi koira.

http://etana.luola.net/stuff/tapi_1.jpg

[muokattu 21.12.2003 17:51]

juodun ikäväkseni kertomaan tänään 21.12.03 teuvo-oinaan rakkaan kulta-kalani menehtyneen lyhyen sairauden jälkeen*nyyh*siunaus toimitettu samana päivänä läheisten läsnäollessa helsingin ruoholahdessa....heittäkää stidiaskin päälle multaa,siellä on teuvo,siellä on kultaa...syvästi teuvoa kaivaten,akvaarion muut asukkaat ritva,jorma ja sulevi*sydän*

[muokattu 21.12.2003 18:19]

[q]Kat:
Siinä on Kiinanpystykorvaa, joka on se vielä karvapallomaisempi, sinikielinen hauva.
[/q]

Niin niin. Mutta MIKSI? Miksi se on sininen eikä punainen??

Ja diffaksen koira on aika söpö.

Mul on semmonen kissa ku Manu. Nimi juontuu sen otsassa olevasta M kuviosta. Sitä M kuviota voi kyllä luulla sarvikski vai mitä Pipa.

En mitään...joku lisko vois olla kiva....muille oonkin allerginen*hmph*

Lehmänvärinen lyhytkarvainen collie... Nimi on Huuko!

mullon kaksi kissaa.
maatiaisia molemmat.
Neo on 4-vuotias hyvin syönyt
(oranssiraitainen,valkoset merkit) leikattu poika Sulvalta
(äidinkieli ruotsi, mutta sitä meillä ei sille puhuta muutaku silloon ku se tekee kiusaa *iihhih*)
(nimetty erään leffan mukaan, kuka arvaa..? -no kaikki tietää*joo*)
ja sitte on meidän Urpo treen Hakamettästä.
1,5-vuotias valkoinen, oranssiraitaiset merkit..
joo, Urpo on laiheliini ja todellakin nimensä mukaisesti tosi urpo kissaksi.
se on kanssa leikattu ja ne tulee Neon eli Nepan kanssa kivasti toimeen,
vaikka onki molemmat poikia

kivoja persoonallisia möllyköitä molemmat*pihkassa**plur**pihkassa**plur*

hihi kuvastin uuden kuvan koirastani.
linkki

mä oon niin eläinrakas että ihan itkettää.. minne tahansa meen missä on joku karvakorva/karvaton ni hirvee lässytys ja söpöily. tosi raivostuttavan kuulosta muttei vaan mahda mitään
tänään olin koko päivän siirtämässä kaverin hevosta tallilta toiselle, ja siellä tuli nähtyä kopukoiden lisäks kissaa ja koiraa, ja jopa minisika
ja ku kaveri tossa kesällä saa omat tilukset pystyyn ni mä muutan sinne.. heinänkorsi suussa koko kesän ja peuhaan koirien kissojen ja hevosten kanssa (toki kaupungissa käydään sit heittämässä vapaalle *pahis*)
---
ongelma on vaan se että oon joillekin ihkutuksille allerginen ni ei viitti pieneen kerrostalo mökkeröön niitä ottaa*nyyh*

[muokattu 30.12.2003 19:04]

Minulla on kohta yksi vuotias hamsteri uros Tirppa. Hän asustaa vapaana makuuhuoneessani, josta hän on ottanut yhden nurkan tukikohteekseen. Tirppa on suloinen pikku pallero; hän käy vierailulla aina häkissään sillointällöin omatoimisesti halutessaan. Hän on kiltti jyrsijäksi; hän on tehnyt todella vähän tihutöitä hampaillaan ei sallittuihin kohteisiin. Öiseen aikaan saatan unen läpi kuulla kuinka hän juokee juoksupyörässään kovaa vauhtia tai muuta puuhastelua, mutta harvemmin se on häiritsevää. Joskus kun äänet häiritsevät pyydän häntä olemaan hiljempaa, ja nykyisin minua hämmentääkin, koska hän on hiljempaa hetken aikaa (onneksi nukahdan yleensä nopeasti =)

OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*

O