mitä lemmikkieläimiä omistat?

Back to häröily O

Yhen sekopäisen puolvuotiaan sekarotusen kissan. Se on ihan söpö ku se nukkuu! Uskokaa mua.

[q]nomic, 16.5.2005 18:27:
Pari kissaa, Örkki ja Saima *sydän*
[/q]

Ai se on Saima se toinen kissa. Musta se Erkki olis sopinut paljon paremmin ton örkin kanssa

Oisko jollain ollu tarve päästä kissanpennusta eroon??? jos on niin ilmotelkaahan!!!

kaks karkeakarvaista mäyräkoiraa Rudolf ja Idefix

2 kissaa ja kani, ja just hommattiin chincilla... se on kiva kaveri*sydän*

2x leopardigeggoo ja kissa olis suunnitteilla tässä kuussa

Pölypunkkeja mul on tosi paljon. Ja ne aina lisääntyy parissa kuukaudessa aika hallitsemattomiin määriin. Haluaiskohan joku täällä muuten ostaa niitä?

Kissan mä kyllä haluaisin, mutta vasta sitte ku en enää liftaile tai muuten seikkaile ympäri Suomea / maailmaa ja niin, että voin sitten päästää sen vaikka ulos tai jotain. Ei kärsi pieneen yksiöön kissaa laittaa.

Gerbiilejä mul on ollu aiemmin, ja neki oli kyllä mukavia lemmikkejä, mutta en raaski niitäkään pitää pienessä häkissä, joten niille pitäs melkoset systeemit laittaa, että viittisin ottaa lemmikiksi gerbiilejä. Pitäshän niitten saada juosta kunnolla vapaana, isossa tilassa.

mopsi (koira) <3

Ruskean kääpiövillakoiran, jonka nimi on Rusina
Ei mikään miehen egoa kasvattava otus
Sitä voi verrata johonkin 20 vuotta kuistilla seisoneeseen saappaaseen, mut silti ei päästä vielä samalle tyhmyys asteelle. Kaiken lisäksi se on kaikkiruokainen. Kaikki menee: salaatista perusruokaan, popcorneista grillin alle tippuneeseen paistinrasvaan, nurkkiin kerääntyneestä pölystä kanin papanoihin. Sen kanssa saa olla tarkkana ku porkkana.

Eilen sain kissan...

*sydän* Arska *sydän*

talvella tulee chihu...

Multa löytyy kaksi kissaa. Ei taida maailmasta löytyä toista yhtä laiskaa eläintä kuin kissa. Tuolla ne nytkin vaan makaa auringossa ja kääntelee välillä kylkeä!

Neljä *pupu*:a. Hermeliini Törnen (Ruotsin tuonti, siitä nimi..), Leijonanharjas Simban, Kääpiöluppa Nalan & Leijonanharjas Iitun*plur*.

Ja sunnuntaina meille muutti n. 6-vuotias Kelmiina-punakorvakilppari*joo*

kävin tänää eläinkaupassa ja siel oli kaikkii pienii vipeltäjii... haluisin vai jonku jyrsijän mut kissa taitaa riittää vaa... aikasemmin ollu kolme degua

olen harkinnut pitkään matelijan hankkimista (todennäköisimmät vaihtoehdot viljakäärme tai iguaani)...

olisko kellään hyviä vinkkejä miten päästä alkuun, paljonko suunnilleen menee rahaa välineistöön (terraario yms.) ja sit minkälaisia kokemuksia on kyseisistä eläimistä *täh*

kaikki info otetaan kiitollisena vastaan

[q]e-nergique, 1.7.2005 12:33:
olen harkinnut pitkään matelijan hankkimista (todennäköisimmät vaihtoehdot viljakäärme tai iguaani)...

olisko kellään hyviä vinkkejä miten päästä alkuun, paljonko suunnilleen menee rahaa välineistöön (terraario yms.) ja sit minkälaisia kokemuksia on kyseisistä eläimistä *täh*

kaikki info otetaan kiitollisena vastaan
[/q]

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=41861;sivu=9999#loppu

Meille käytiin ostamassa tämmöinen perheenlisäys

OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*

O