Postaa tänne kun oot duunissa, vaik haluisit olla muualla !

Back to yleinen keskustelu O

Alkoihan ne helteet! \:)/

(Samana päivänä ku mun työt) \:angry:/

Sorry OT, mut mulla on vapaapäivä ja ulkona on ihan kiva ilma.

Damn, pitää istua töissä sisällä tietokoneen ääressä tuulettimen puhaltaessa vaikka ulkona olisi 25 astetta lämmintä ja auringon paistetta, mä haluun biitsille!

Quote by Tapi T
Sorry OT, mut mulla on vapaapäivä ja ulkona on ihan kiva ilma.

Joten istut sisällä koneen ääressä? :hah:

PS. Olisin taas mielummin muualla.

Ei mikään ylläri et tällä viikolla, joka katkasee mun kesäloman, on tälläset kelit. Stana biitsillä täs pitäs olla ennemminkin ku duunis tyhjänpanttina.

Kesä + loma roks!

Oon duunissa, haluaisin olla muualla. Kaikenlisäksi hommiakin on 0 joten tapan lähinnä aikaa tutkimalla jokaisen nettisivun mahd.tarkkaan johon duunin "sisältö-filtteri" mut päästää... :(

sniff...

Quote by kosmo
Oon duunissa, haluaisin olla muualla. Kaikenlisäksi hommiakin on 0 joten tapan lähinnä aikaa tutkimalla jokaisen nettisivun mahd.tarkkaan johon duunin "sisältö-filtteri" mut päästää... :(

sniff...

Täällä mennään kans samoilla linjoilla, mutta onneks ei oo filttereitä :D

duunis ollaan vaik tosiaanki haluisin olla rantsussa tai puistoos just ny! :mad:

blaa..... kiinnostus "työhön" (oliski tekemistä töissä) täys 0!!
Aurinko paistaa ulkona ja joku 24c lämmintä....ei oo kivaa!!! :mad:

Quote by HydroGen
Aurinko paistaa ulkona ja joku 24c lämmintä....ei oo kivaa!!! :mad:

Sanoppa muuta, sanoppa muuta :/
Töissä siis tällä hetkellä...

en tykkää yötöistä.

vähän huijaan tässä, mut 15min päästä oon duunissa ja loma loppu. goddamn, niin se kuukausi hujahti. maha kasvoi ja unirytmi sotkeentu.

Ei oo oikein töitä just ny ja väsyttääki. :/

Ja haluis jo klubille!

Postaan

Jep. Olen duunissa. Vielä 4,5 tuntia. Asiakkaita ei ole, kaikki ovat Meripäiviä viettämässä tai niitä karussa. Enpä hetkeen ole joutunut olemaan näin hiljaisessa perjantai-illassa..

Ei vaan nappaa.

Quote by rewind
Ei vaan nappaa.

No ei tosiaan.

5 viikon loman jälkeen toista päivää töissä. Snadisti absurdi fiilis ku miettii, että täs on edellisen kuukauden heränny about näihi aikoihi.

Ja seuraavaan lomaan on taas niiiiin pitkä aika.

_/

Kolmen tunnin yöunet takana. Turku opettaa!

ei vaan toimi :sad:

O