Dj Fuse & Introvert - January Mix Session [14.01.05]

Back to miksaukset ja setit O

Quote by Tapsa
Ja toi biisi on o.c. - not even winds [electronic elements]
( Özgur Can -nimisen hepun tuotos )
Uppoo mullekin niin saatanasti !

hmm... ehkä voisi hommata tuon jostain ;)

Kiitos erittäin paljon kaikesta palautteesta minunkin puolesta! Kiva kun tippuilee. :) Tämän rohkaisemana teemme varmasti tulevaisuudessakin yhteistyötä..

Quote by Vannas
Track 8 now again fits and works nicely, but again right channel playing quiet, some needle trouble obviously
Yeah, i noticed it when i was listening the mix with my headphones. :)

..and thanks for the really constructive feedback!

Ehkäpä paras miksaus mitä on tullut plattarilta latailtua.

Quote by introvert

introvert - 5am illusions (cd-r)

Aika paljon on raita vuoden aikana muuttunut kun vertaa [url=http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=22049&highlight=introverttässä ketjussa oleviin klippeihin. Jos minulta kysytään niin miksauksessa oleva versio oli paljon parempi.

Quote by Pulse+
Quote by introvert

introvert - 5am illusions (cd-r)

Aika paljon on raita vuoden aikana muuttunut kun vertaa [url=http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=22049&highlight=introverttässä ketjussa oleviin klippeihin. Jos minulta kysytään niin miksauksessa oleva versio oli paljon parempi.

:confused:

Raitaa ei ole muutettu pätkääkään tuosta lopulliseen julkaisuun kyllä. :)

Quote by introvert

Raitaa ei ole muutettu pätkääkään tuosta lopulliseen julkaisuun kyllä. :)

Aha, sitten mulla on mennyt miksauksen raidat sekaisin, kun alussa ei muistaakseni ollut ainakaan omaa raitaasi nimetty. Täytyykin kuunnella uudestaan koko setti. Sori vaan...

EDIT: Uusintakuuntelun perusteella olin sekoittanut raitasi Benz & Md - Spiangiaan.

Oon niin n00b että oon missannu tän ihan täysin. Saako tätä ladattua mistää enää?

Tää on pakko saada :panic: onnaisko viel? :D

mulle kans !!

Kas kas, tämäkin vielä ihmisiä kiinnostaa. Joo, voi tulla vielä linjolle mikäli saan mahtumaan, laitan linkkiä sit. :)

Huhu kertoi, että täällä olisi yksi parhaista miksauksista jaossa. Pistetäänkö se taas uudestaan jakoon, niin Dj Fuse saa lisää faneja :hearts:

no joo tää oli ihan kermaa koko setti :excellent:
lisää tällästä :roll:

Noniin, tämäkin suuren suosion myötä jaossa taas rajoitetun ajan. Nappaa tästä

imuun :silence:

O