Dj Fuse & Introvert - January Mix Session [14.01.05]
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Ja toi biisi on o.c. - not even winds [electronic elements]
( Özgur Can -nimisen hepun tuotos )
Uppoo mullekin niin saatanasti !
hmm... ehkä voisi hommata tuon jostain ;)
Kiitos erittäin paljon kaikesta palautteesta minunkin puolesta! Kiva kun tippuilee. :) Tämän rohkaisemana teemme varmasti tulevaisuudessakin yhteistyötä..
Yeah, i noticed it when i was listening the mix with my headphones. :)Track 8 now again fits and works nicely, but again right channel playing quiet, some needle trouble obviously
..and thanks for the really constructive feedback!
Ehkäpä paras miksaus mitä on tullut plattarilta latailtua.
introvert - 5am illusions (cd-r)
Aika paljon on raita vuoden aikana muuttunut kun vertaa [url=http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=22049&highlight=introverttässä ketjussa oleviin klippeihin. Jos minulta kysytään niin miksauksessa oleva versio oli paljon parempi.
introvert - 5am illusions (cd-r)
Aika paljon on raita vuoden aikana muuttunut kun vertaa [url=http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=22049&highlight=introverttässä ketjussa oleviin klippeihin. Jos minulta kysytään niin miksauksessa oleva versio oli paljon parempi.
:confused:
Raitaa ei ole muutettu pätkääkään tuosta lopulliseen julkaisuun kyllä. :)
Raitaa ei ole muutettu pätkääkään tuosta lopulliseen julkaisuun kyllä. :)
Aha, sitten mulla on mennyt miksauksen raidat sekaisin, kun alussa ei muistaakseni ollut ainakaan omaa raitaasi nimetty. Täytyykin kuunnella uudestaan koko setti. Sori vaan...
EDIT: Uusintakuuntelun perusteella olin sekoittanut raitasi Benz & Md - Spiangiaan.
Oon niin n00b että oon missannu tän ihan täysin. Saako tätä ladattua mistää enää?
Tää on pakko saada :panic: onnaisko viel? :D
mulle kans !!
Kas kas, tämäkin vielä ihmisiä kiinnostaa. Joo, voi tulla vielä linjolle mikäli saan mahtumaan, laitan linkkiä sit. :)
Huhu kertoi, että täällä olisi yksi parhaista miksauksista jaossa. Pistetäänkö se taas uudestaan jakoon, niin Dj Fuse saa lisää faneja :hearts:
no joo tää oli ihan kermaa koko setti :excellent:
lisää tällästä :roll:
Noniin, tämäkin suuren suosion myötä jaossa taas rajoitetun ajan. Nappaa tästä
imuun :silence:
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »