partakone vs. partahöylä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
No liittykää tekin kaljukulkunen-kerhoon!
Pitääpä käydä trimmaa...
Enpä taida enää ajaa, laitoin jotain vauvojen bambu-rasvaa jotta kirvely ja pistely loppuisi, tuli semmoset näppylät että huhhuh. Taidan olla allerginen bambulle. ):
No liittykää tekin kaljukulkunen-kerhoon!
Pitääpä käydä trimmaa...
mullei ees viel kasva siel :( :(
mut kyl suosittelen myos. ja voihan sita laittaa aitin neulomaan villasuojukset sinne. hyva joululahjavinkki muuten!
Oon jo kerhossa.
Ollu vuosia, paaaaljon mukavamman tuntuista...
Jaa saiskos kulkuset paljaaksi kivuttomasti jollain karvanpoistoaineella? Teräaseiden kanssa vähän riskialtista peliä. Ja epilaattorikin taitaa olla vähän huono ko. seudulle :)
Jaa saiskos kulkuset paljaaksi kivuttomasti jollain karvanpoistoaineella? Teräaseiden kanssa vähän riskialtista peliä. Ja epilaattorikin taitaa olla vähän huono ko. seudulle :)
Osta rikkihappoa... :)
Tietyst hiuslakkapullo ja sytkäri on kans melko rok rok...
Osta rikkihappoa... :)
Tietyst hiuslakkapullo ja sytkäri on kans melko rok rok...
Hilloa ja muurahaisia (: /Luomu.
Oon kyl vuosia ajellut ja lähipiiristä moni muukin. Mach kolmosella senku varovasti suihkussa vetelee. Ite en oo koskaan saanu haavaa aikaiseksi, helpommin tulee partaa ajaessa.
Kaikella kunnioituksella, mutta tämä aihe on nyt muuttanut suuntaa, väärään suuntaan. Teille kaikille munakarvojaan ajeleville on olemassa tätä varten oma aihe.
Tässä aiheessa tarkastelemme munakarvoitustamme: (en jaksa urlittaa)
http://www.pltnm.org/phpbb/viewtopic.php?t=22981&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ja mitähän se tekee siittiöiden tuotannolle?Jaa saiskos kulkuset paljaaksi kivuttomasti jollain karvanpoistoaineella?
Ei kai sulla vielä kädet tärise? Ei sitä sunnuntaikrapulassa kannata ajella.Teräaseiden kanssa vähän riskialtista peliä.
En olis uskonu, että tulee päivä kun puhe munakarvoista ei oo aiheellista sun mielestä! ;DKaikella kunnioituksella, mutta tämä aihe on nyt muuttanut suuntaa, väärään suuntaan. Teille kaikille munakarvojaan ajeleville on olemassa tätä varten oma aihe.
En olis uskonu, että tulee päivä kun puhe munakarvoista ei oo aiheellista sun mielestä! ;D
Mä taas en uskonut että tosta topikista olis koskaan mitään hyötyä kenellekään. Mutta olihan siitä!
Ajoin eilen rintakarvat. Nyt on jotenkin orpo olo.
(+näyttää ihan helvetin hölmöltä) :D
Ajoin eilen rintakarvat. Nyt on jotenkin orpo olo.
(+näyttää ihan helvetin hölmöltä) :D
Odotahan kun lähtevät takaisin kasvamaan :)
kyllähän noi perus Veetit yms. toimii mainiosti..
Tuli ostettua itselle synttärilahjaksi Philipsin Coolshave HQ 7782. Olen tyytyväinen.
Maksoin rahaa kammasta. Eipä o ennen tullu niin tehtyä. Eli eilen tuli hankittua partakampa ja oikee dedikoidut sakset viiksiä varten.
Sain joululahjaksi uudet koneen.
Philips HQ7180 koneen.
Aika rok rok.
Tykkään tuntumasta kovasti.
Hakkaa edellisen, melkein kolme kertaa edullisemman perus Philipsin 10-0.
Hakkaa edellisen, melkein kolme kertaa edullisemman perus Philipsin 10-0.
ootko nyt parempi ihminen merkkikoneessas? ;)
Eihän se merkki vaihtunut.ootko nyt parempi ihminen merkkikoneessas? ;)
Mä olisin luullut että Daniel olisi ollut edes hieman merkkiuskollinen...
Mä olisin itse ostanu "oikeen" merkin... :D
Mut ku sain ton lahjaks...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »