LEXICON AVENUE (UK) Fokused on Club red

Back to tapahtumat O

Quote by yana
Quote by JussiS

Mmjoo, ymmärtääkseni noi on kyl nykyään tosi tarkkana siitä, ettei alaikäset pääse mestoille. Voithan tietty yrittää mennä jonkun täysikäsen seuralaisena :)

hyväksytäänköhän gayliitot?

Ikärajat:
Pariskunnat (avioparit, avoparit ja kihlaparit); toisen on täytettävä ikärajavaatimukset ja toisen on oltava vähintään 18 vuotias.

:happyroll: juu,ja 22v tyttöhytillinenkin pääsee siis ilman miekkosia laivaan..tästä tulee kivaa :laugh: -täti

Quote by Lank

Se oli joku vikingin erikoistarjous ;)
En meinannut itsekään uskoa joten
kävin viikkarin toimistossa ja maksoin
pois ja tottahan tuo oli :happyroll:

kappas vaan

ku menee erikoistarjoukset-sivun kautta varaukseen niin se täyttää siihen koodiksi FRNGLI ja sillon lippu maksaaki vaan 20e :D
btw. hirveesti ei näytä olevan tilaa ku ei löydy ku noita c4-hyttejä enää.

Quote by BenD

siellä nähään :hah:

Mitäs, Matskukos diskolaivalla. Kuulin tänään että olen myös itse ilmeisesti lähdössä. Onko muita hippejä?

Quote by BenD
ku menee erikoistarjoukset-sivun kautta varaukseen niin se täyttää siihen koodiksi FRNGLI ja sillon lippu maksaaki vaan 20e :D

Tosta tulee ihan mieleen FINRG. Onks tää joku polccaajien salajuoni softdance-skenen päänmenoksi? :D

Jeejee, hytti varattu on. Nastaa lähtee pitkäst aikaa laivalle.

bump

enää kaks viikkoo..

Who is coming?

I'm cumming already :D

de e disko de

ME with 2 hot chiks:)

Me, myself and I :D
Can`t miss Lexicon Avenue...or Parham&Seb of course :excellent:

Me and the girl who tells me what I can and cannot do.

Quote by gem
:happyroll: juu,ja 22v tyttöhytillinenkin pääsee siis ilman miekkosia laivaan..tästä tulee kivaa :laugh: -täti

Juu niin tulee..postailkaa vaan hyttinumero tänne kun tiedätte :)

Quote by defa
Quote by gem

Juu niin tulee..postailkaa vaan hyttinumero tänne kun tiedätte :)

Olen varannut kaikki peruutushytit Viking Linelta ja annoin niistä suurimman osan Fokused:in jengille Ruotsiin. Muutaman olen varannut Platinumin jäsenille ja tutuille, joten ilmoittakaa jos vielä on halukkaita lähtemään. Ohjeet lisäsin tuohon alkuperäiseen ilmoitukseen. Defakin lähtee sitten nostamaan polvea...

:hah: hei joo! defa lähtee valvottajaks vai?vai valvottavaks :eek:

Quote by delirium_
:hah: hei joo! defa lähtee valvottajaks vai?vai valvottavaks :eek:

he-he, eiköhän se oo kaikille selvää.. :hah:

mikään/kukaan ei oo laivalla selvää :laugh:

Quote by delirium_
mikään/kukaan ei oo laivalla selvää :laugh:

..väärin :winkwink:

..ja Defa _on_ valvottaja :D

jipppiii jei, tämäkin tyllerö pääsee seilaa merelle, eli lauantaina nährään :roll:

jipppiii jei, tämäkin tyllerö pääsee seilaa merelle, eli lauantaina nährään :roll:

O