Lavatanssit 2004
kun eka loma (witun)intistä :roll:
äläsny!
Intistä oot lomilla vasta ku oot 10km portista.
Eli en haluu masentaa, mut ei se niin varmaa oo lomille pääsee kahden viikon jälkeen.
Heh, niin inttiinhän mennäänkin vasta 12.7 :D
..Eli eka loma pitäis (ehkä :scared: ) olla sopivasti Liquid Islandiin (24.7)
V.P.B. :cool:
Ja lettujakin vielä... kyllä meitä nyt hemmotellaan :)
tana vuonna vois yrittaa pysya koko ajan pystyssa ja hyvis :)
lieko mahdottomuus.
mahdotonta :D
mainio oli mainosteksti :cool:
että menikö nyt perhana konemetsän kanssa päällekkäin... himskatti.
miksi tää ja konemetsä pitää olla päällekkäin?! :crybaby:
Viimekerralla oli kyl todella nastaa, olin kait paikalla. :hah:
Katsotaan jos vaikka tännekkin eksyis. :excellent:
Eipä tää nyt mielestäni hirveästi kilpaile konemetsän kanssa samasta yleistöstä, mutta toivotaan että jengiä riittää molempiin tapahtumiin ...
Humppasetti kuntoon ja lavatansseihin! ;)
Erään viisaan miehen sanoja lainatakseni: [size=200]vuoden parhaat bileet!!![/size]
..sattuu vie sopivasti samalle vkl, kun eka loma (witun)intistä :roll:
Jos et muuten saa lomaa, ni tee semmoinen lomahakemus ja laita syyksi: "Tyttöystäväni on tulossa raskaaksi ja haluaisin itse olla paikalla..." Itse sain tolla syyllä lomat läpi ja kaksi kuntoisuus lomaa vielä kaupan päälle! ;)
:eek: toivottavasti koko lineup ei oo vielä tossa
Pistetään kimpassa taas se trance arena sinne navetan taakke pystyyn... ;)
Pistetään kimpassa taas se trance arena sinne navetan taakke pystyyn... ;)
jees :D
mutta, warm up -meininkiäkin luvassa! :)
Höm, höm...
Hiton Konemetsä.
Taitaa raha ratkaista tämän.. Molempiin haluaa!
Eipä tää nyt mielestäni hirveästi kilpaile konemetsän kanssa samasta yleistöstä, mutta toivotaan että jengiä riittää molempiin tapahtumiin ...
niinpä, toisessa polkkaa/psykeä/kixua/breiksejä, toisessa enempi tesnoa tai sinnepäin suuntautunutta kamaa. Aikalailla eri kohdeyleisöt sanoisin.
niinpä, toisessa polkkaa/psykeä/kixua/breiksejä, toisessa enempi tesnoa tai sinnepäin suuntautunutta kamaa. Aikalailla eri kohdeyleisöt sanoisin.
Nii justii! ...ja nää on vuoden parhaat bileet! :D
jeaah !
näitä odottelen jo enemmän kuin mitään muuta -- jep jep. on kyl ihan liian pitkä aika .. prkl..
:eek:
:angry: :angry: :angry: oon sit vissiin Itävallassa just 10.-17.7. :angry: :angry: :angry:
Uhh, Virta live! Nyt kyl alkaa tulemaan ne vuadepparhaappileet.
Pitääkin tulla taas heilumaan punkkupullo kourassa parin kyrsälenkin kans, mutta tovin vielä saa tapittaa kekkoslaskuria silmät killuen.
kekkos-tj 2209865 :roll:
Uusia nimiä kesäyötä viettämään, grillivahvistuksia ja tanssitunnelman kohottajia siis.
Alkemist
Lauri Soini
Sami Koivikko [live]
Tuhmatassu
Lisäksi Kake Collectivessa kummastellaan mitä saadaan aikaan seitsemän dj:n voimin. Dekkien takana tungeksivat Benn, BJ, Hege, Io, milo, Snt ja Vilppu.
Ja bilepaikkahan on toki sama kuin kahtena edellisenäkin vuonna.
:angry: :angry: :angry: oon sit vissiin Itävallassa just 10.-17.7. :angry: :angry: :angry:
Et oo ainoo, joka ei pääse paikalle :mad:
Itketäänkö yhdessä? :crybaby:
Et oo ainoo, joka ei pääse paikalle :mad:
Aijaa! No emmäkää sitten tuu... :(
Lisäksi Kake Collectivessa kummastellaan mitä saadaan aikaan seitsemän dj:n voimin. Dekkien takana tungeksivat Benn, BJ, Hege, Io, milo, Snt ja Vilppu.
Ja bilepaikkahan on toki sama kuin kahtena edellisenäkin vuonna.
UUAAAUUUAAA KAKES!! :hearts: :hearts:
Tänne on pakko tulla!! :D