post your ysäri
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Ja jokaiselta löytyi kaapista
joka oli paria numeroa liian suuri ja aina napittamatta. Sitten tuo päällä kuunneltiin Nirvanaa ja Pearl Jamia ja vastaavia tukka silmillä synkistellen.
Eih! :crybaby: Fläsäri... :panic: Toivottavasti nuo releet on jo kadotettu jonnekin.
hah :D
mulla on vieläkin yks paita kaapissa..
sit oli myös sellasii farkkukankaisia nappipaitoja, ne oli kans sillo niinku IN
sit oli myös sellasii farkkukankaisia nappipaitoja, ne oli kans sillo niinku IN
Aivan upeita :D
joka oli paria numeroa liian suuri ja aina napittamatta. Sitten tuo päällä kuunneltiin Nirvanaa ja Pearl Jamia ja vastaavia tukka silmillä synkistellen.
Haha! Mulla tais olla noita useampiakin :D Synkkä muisto jonka oli jo kerennyt pyyhkii mielestään.
Ja jokaiselta löytyi kaapista .
Haha! Mulla tais olla noita useampiakin :D Synkkä muisto jonka oli jo kerennyt pyyhkii mielestään.
Heh... Kaveriporukassa meillä oli kaikilla ruudulliset (sini/musta, puna/musta, musta/valko, vihreä/musta...) ja sit oltin tosi kova gäng. Kuunneltiin Thunderdomeja täysillä ja pelattiin StarContol 2:sta :laugh: Vai meniköhän se niin sittenkään ;)
Anyone?
heittäkää ne ruutupaidat ny meneen, ja olkaa kovia:
Anyone?
Yksi niistä Suurista Peleistä. :heart: :heart:
Muistoja... :happyroll:
Muistoja... :happyroll:
tuo ja tämä:
'97 kesä :)
'97 kesä :)
Oi, totta turiset :heart:
Tämäkin vipatti silloin jalkaa oikein kunnolla:
tottis :heart:
Oli ne pelit vaan parempia kuin nyt :)
Oli ne pelit oli vaan parempia kuin nyt :)
FF 8 ja 9 oli parempia :hearts: :hearts:
Kyllä tuo Street Fighterin kuva näyttää aika huonolta. Esim. SNES versiossa on paljon parempi grafiikka. Tässä esimerkki SNES versiosta.
Slicks 'n' Slide & Grim Fandango ja kukkatarhurit. :hearts: :hearts: Slicksiä tuli kyllä tahkottua silloin joskus. Ratojakin väännettyä.
Uuu! Tarvii asentaakin Grim Fandango ja ruveta pelaileen sitä taas.. Jäin joskus siinä jumiin ja jätin pelin kesken.. jospa nyt onnistuis :D
Ah, just tänään kaivoin kaapin uumenista n64:n ja Banjo Kazooien.
Oli kyl ihkuu pelailla pitkästä aikaa :heart: .
Tosin, en jaksanu kauaa, kun en muistanu et mitä oon tehny
ja mitä en. Enkä edes mitä piti tehdä :sad: .
Joku päivä täs tarvii juottaa SNES:n ohjain kuntoon, ja pelailla sitä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »