Britney Spears - Toxic
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Video rokkaa ainakin :hearts:
En oo nähny mut tossahan se valuu emulessa :)
Toudellakin!
Ekan kerran kun kuulin niin kolahti samantien, muttei heti kehdannut myöntää, tai siis hehkuttaa niin paljoa. Viedosta oon nähnyt jotain klippejä, mutta ei se niin paha ollut. Muistan vaan kun jenkeissä oli tullut kielto sen näyttämisestä päiväsaikaan. Toisaalta se saattaa olla joku sensuroitu versio mikä täällä pyörii, dunno.
On muuten oikeesti ihan vitun kova biisi!
Yleensä olen kovin neutraali tälläisissa asioissa, mut
nyt on kyl pakko sanoa et mielestäni se on yksi huonoimmista biiseistä mitä olen kuullut!!!
On kyllä loistava. Mutta N.E.R.D.in uus vasta onkin kova. Tai siis se video, en nyt muista yhtäkkiä olenko kertaakaan ääni päällä sitä nähnyt. Se kissimirri siinä korokkeella on tullut jopa uniini. :hearts:
Jeps, loistobiisi!! Ja britney on kyllä <3 :hearts:
Niitte Toxicin viulujen melodia on ihan loisto:
ÄÄÄÄ_ÖÖÖÖ_AAEEÖÖÖ :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: mielellään mahdollisimman matalalta öristynä :)
On kyllä loistava. Mutta N.E.R.D.in uus vasta onkin kova. Tai siis se video, en nyt muista yhtäkkiä olenko kertaakaan ääni päällä sitä nähnyt. Se kissimirri siinä korokkeella on tullut jopa uniini. :hearts:
Toi N.E.R.D on kyl loisto kans :)
Britney on mun muija! :hah: Kyl tykkäsin, ne yleiset albumi raidat on ihan silsaa mutta tää rokkaa ihan hyvin. ainiin, above & beyond vääntänee jonkin remixin brittanylle, et saas nähdä... :excellent:
ja huom!!!
http://elisa.net/viihde/152051.shtml
jjjJJJEP, rokks :hearts:
\ :hearts: /
Sorry, kopioin: \ :hearts: /
Tätä on kyllä odotettu.. vihdoin näkee ihanaisen britnin ilman vaatteita.. Veikkauksen kuppikoosta alkakoot :cool:
above & beyond vääntänee jonkin remixin brittanylle, et saas nähdä...
Eiks tää mimmi oo jossain vaiheessa sanonut että haluais tehdä tränseä? :eek: Tais olla metrossa tai satasessa juttua :laugh:
above & beyond vääntänee jonkin remixin brittanylle, et saas nähdä...
Eiks tää mimmi oo jossain vaiheessa sanonut että haluais tehdä tränseä? :eek: Tais olla metrossa tai satasessa juttua :laugh:
Mä oon messissä! :heart:
\ :hearts: /
Sorry, kopioin: \ :hearts: /
Tätä on kyllä odotettu.. vihdoin näkee ihanaisen britnin ilman vaatteita.. Veikkauksen kuppikoosta alkakoot :cool:
silläkin uhalla että saan lauman vihaisia feministejä niskaani:
VIHDOINKIN! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO!
Nuff Respect Britny Speers Massive!
Miten musta tuntuu, et Britney on saletisti seksikkäämpi vaatteet päällä kuin alasti...
kovis biisin on kyllä :laugh:
Miten musta tuntuu, et Britney on saletisti seksikkäämpi vaatteet päällä kuin alasti...
Niin vähän minäkin veikkaisin.
Ei hän kuitenkaan mikään perus Playboy Playmate typsy oo.
Korpaltaan siis.
Mut onhan "ne" pakko nähdä. :hearts: :hearts:
Mitenköhän, vilauttaakohan Britney myös tuota gröhöm öö mirriäänkin?
Vai onko se jo hieman liikaa...
Tosin, koonhan pitää eri kuvissakin heitellä b-kupista d-kuppiin :D
On muuten oikeesti ihan vitun kova biisi!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »