Bump!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Seuraava »
Kiitos palautteesta tähän saakka. Lisääkin saa vielä antaa.
Yrittäkää nyt vähän edes käyttäytyä! :angry:
Lataukseen meni!
tätä lisää!! :angry:
yks biisi lisätty tracklistiin! :eek:
kovin biisi ikin!!!11
mut dj ruttohuoran remiksi on IMO puolet parempi!
Serveri oli hetken alhaalla mut nyt pitäis toimia taas!
onko muuten enkoodauksessa tai nauhotusvaiheeessa käyny joku kämmi kun aina biisin vaihtumisen yhteydessä ääni rupeaa kuulostamaan jotenkin hassulta? rytmi jotenkin tökkii tms. ei mene normaalisti? jomman kumman kappaleen sävelkorkeus myös hetkellisesti nytkähtelee edestakaisin, ihan kuin vanhaa c-kasettia kuuntelisi..
yritin käynnistää koneen uudelleen, mutta ongelma ei ratkennut :confused:
onko muuten enkoodauksessa tai nauhotusvaiheeessa käyny joku kämmi kun aina biisin vaihtumisen yhteydessä ääni rupeaa kuulostamaan jotenkin hassulta?
Kuten jo ylempänä sanoin että serveri oli hetken alhaalla mut pitäis toimia taas!
Kevään kunniaksi:
*BumB*
onko muuten enkoodauksessa tai nauhotusvaiheeessa käyny joku kämmi kun aina biisin vaihtumisen yhteydessä ääni rupeaa kuulostamaan jotenkin hassulta? rytmi jotenkin tökkii tms. ei mene normaalisti? jomman kumman kappaleen sävelkorkeus myös hetkellisesti nytkähtelee edestakaisin, ihan kuin vanhaa c-kasettia kuuntelisi..
On varmasti pakkausvirhe. Koko setti on nyt ladattavissa WAV-muotoisena, niin sen saa poltella vaikka CeeDee-pyörylälle.
Kosmonaut tekee varmasti cue-sheetin jos sellaisia joku osaa käyttää.
Koko setti on nyt ladattavissa WAV-muotoisena
44,1 pffft. :( haluan LAADUKKAAMPAA! tollasessa kuramuodossa haikkojen kolme ylintä taajuutta vähän kohahtelee.
44,1 pffft. :( haluan LAADUKKAAMPAA! tollasessa kuramuodossa haikkojen kolme ylintä taajuutta vähän kohahtelee.
Mä sentään vetäsin koko tiedoston EQ:n läpi. Piikki on siellä 200 hertsin tienoilla. Pitäis potkii kotona ja puutarhassa.
garden gnomes behold!
::shocked:
voi jessus.
siin on oikee patti.
Bump, bump, bump, bump
mitä vittuu mä tännekin postaan ku oon ihan naamnt,,,,,,,,,
Bump, bump, bump, bump
loco roco <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17