virallinen "mitä ostin tänään" topic

Back to yleinen keskustelu O

Quote by JussiS
Ostin sohvan:

Auts. Toivottavasti on pestävät noi päällykset + kandee käsitellä ne tollasella suoja-aineella jos vaan materiaali sen suo.

Nimim. itselläkin valkoinen sohva :)

Quote by B
Auts. Toivottavasti on pestävät noi päällykset + kandee käsitellä ne tollasella suoja-aineella jos vaan materiaali sen suo.

Nimim. itselläkin valkoinen sohva :)

Nahkaa, ni ei tarvii pestä :)

Mä ostin melkein vuoden jahkailun jälkeen mp3-soittimen, Creativen 6GB:n Zen Micron.

Oikeastaan eilen, mutta tää threadi oli etusivulla.

Paljonko maksoi? Ei ollu hintoja netissä :(

Quote by Fusione
Paljonko maksoi? Ei ollu hintoja netissä :(

Hinta oli alennettu 1,5Ke:n. Vepsäläisellä.

Quote by JussiS
Ostettiin sohva

saanko udella paljon maksoi? tsekkailin itsekin samaa tänään.

nyt on selvästi käynnissä sohvaviikot :D

Quote by jarier
Quote by JussiS
Ostettiin sohva

Hintahan lukee tossa kuvassa ;)

Tosin toi hinta on kokonahkaisena, itse otettiin sohvan ne osat joilla ei istuta keinonahasta, joka laski jonkun verran hintaa. Mein sohvasta puuttuu myös toi divaaniosa, joka kans laski osaltaan hintaa. Sit saatiin ilmeisesti aika hyvät alennukset, kun koko sohvan hinnaks kuljetuksineen tuli ~1300 eskoo. Ja tosiaankin, sama sohva olis ollu n. 50% kalliimpi Maskun Kalustetalossa. Käveltiin viereisestä ovesta sisälle, niin A-kalustetalosta löytyi tämä.

Quote by ville
nyt on selvästi käynnissä sohvaviikot :D

Itseasiassa ainakin tuolla Maskun kalustehelvetissä (eli siis Turun lähistöllä oleva alue jossa on 10 kalustetaloa samassa paikassa) oli kaikissa liikkeissä sohvaviikot :)

Alennukset oli osittain hyviä, mut itse huomasin todella suuria eroja eri liikkeitten välillä. Samaa sohvaa myytiin hillittömän suurin hintaeroin vierekkäisissä liikkeissä. Samalla myös huomas et kuin paljon värit / materiaalit merkkaa omaan ostopäätökseen. Nähtiin toi mein sohva eka jollain ruskealla kankaalla päällystettynä, eikä herättänyt mitään tunteita, mut toi valkoinen nahka mustilla koristeilla oli heti kummallakin sellanen "pakko-saada" elämys.

Quote by JussiS
Quote by jarier
Quote by JussiS
Ostettiin sohva

Hintahan lukee tossa kuvassa ;)

Tosin toi hinta on kokonahkaisena, itse otettiin sohvan ne osat joilla ei istuta keinonahasta, joka laski jonkun verran hintaa. Mein sohvasta puuttuu myös toi divaaniosa, joka kans laski osaltaan hintaa. Sit saatiin ilmeisesti aika hyvät alennukset, kun koko sohvan hinnaks kuljetuksineen tuli ~1300 eskoo. Ja tosiaankin, sama sohva olis ollu n. 50% kalliimpi Maskun Kalustetalossa. Käveltiin viereisestä ovesta sisälle, niin A-kalustetalosta löytyi tämä.

itsellä tulis kysymykseen just toi kuvassa oleva, tosin kiinteillä tyynyillä luultavasti. hinnaksi mulle sanoivat 2100, mutta uskoisin, että se sillä kahdella tontulla lähtis.

mä kans tykästyin ko. sohvaan. massiiviset kyynärnojat sekä tuo "kirkkaan" valkoinen nahka miellyttää. esim. vepsäläisellä mistä olen sohvia ensisijaisesti katsonut on useimmat valkoisimmatkin sohvat vähän luonnonvalkoisia.

Quote by jarier

mä kans tykästyin ko. sohvaan. massiiviset kyynärnojat sekä tuo "kirkkaan" valkoinen nahka miellyttää. esim. vepsäläisellä mistä olen sohvia ensisijaisesti katsonut on useimmat valkoisimmatkin sohvat vähän luonnonvalkoisia.

Riippuu merkistä, joihinkin sohviin saa täysvalkoisen ja joihinkin ei. Joillakin täysvalkoinen saattaa myös kuulua kalleimpaa nahkakategoriaan, jolloin hintaa tulee aika reippaasti :(

Uuden takin talven pakkasia varten 90 eurolla, valkoisen kauluspaidan, solmion ja taas yhdet kengät.

sohvan :)

No jopas nyt sohvia ostellaan :D

Citroen Xsara 1.6i 16v Berline SX

Joulukalenterin :hah:

boconceptin keittiönpöytä lähti vepsäläiseltä tänään aamutoimiksi. tai ei se vielä minnekään lähtenyt. toimitusaika on 4-5 viikkoa.

Urheilutopin

Ja HTPC:lle uusi näppis ja hiiri:

Tosi näppis tulossa vasta ensi kuun alussa kun se julkaistaan, mutta ennakkotilauksessa :)

Visual looppeja.

MotionLoops 7 DVD Set - Discs A, 1, 2, 3, 4, 5, and 6

Finding Eutaw and North
(DVD)
Enter the Dragon
(DVD)
Myra
(DVD)

O