krapulatopic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 29
- Seuraava »
50snt kalja on vielä halvempaa + viidet synttärit, niin luulis et ois ny on-topic matzq kaikilla mausteilla.
..mutku ei oo :(
50snt kalja on vielä halvempaa + viidet synttärit, niin luulis et ois ny on-topic matzq kaikilla mausteilla.
..mutku ei oo :(
Mulla on. Ei onneks ihan kaikilla mausteilla. Ja kyllä 50snt ja euron juomat on halpoja.
Iha liian heikossa hapessa kirjottaakseni asiasta syventavan viiden sivun esseen. /sekavuudet .. jospa takas sankyyn
Täs vaihees päivää on yleensä tapana todeta:
"Kuolema, katossa! Herra Jeesus!"
Sellast pient. Ihme ku ei isompaa tullu katsoen juomamäärää.
AAh, pikkudarra on ihanaa.
Raukee olo, söin just pestomunakasta ja join REILUSTI appelsiinimehua. Np. Modaji - Excursions, vois melkein lähtee ulos fiilisteleen kevättä!
Aika paha. Riemukkaisiin hetkiin pitäs osata lopettaa.
Ei vittu :panic:
Ei taas.
Miks sitä ei koskaan opi :(
Hirvee olo :panic: :crybaby: :angry:
Rauma kuittaa.
Rauma kuittaa.
Jep, heräsin lattialta metrin säteellä susta ja kasanovasta. Hetken jo mietin... huomasin olevani tampereella....
Olettek Treel ?
Olettek Treel ?
Erittäin
sattuupas päähän. mut kyl tästä taitaa selvitä.
Kaveri toi pizzaa samalla kun tuli käymään :D
Rauma kuittaa.
Jep, heräsin lattialta metrin säteellä susta ja kasanovasta. Hetken jo mietin... huomasin olevani tampereella....
Raumalaiset... :D
Kenes vieressä meikäläinen nukkuu ens yön?
Rauma kuittaa.
:heart: Minun :heart:
:heart: Minun :heart:
olkaa varovaisia.
Olkaasny pojat! Teidän nukkumisille on olemassa omakin topiikki.
en ole nyt krapulassa, mutta huomista ja tulevaisuutta muutenkin ajatellen haluaisin tiedustella teidän tapojanne välttää kohmelo.
"älä jua" ei kelpaa.
mut ite oon havainnu sen että kankkunen on kovimmillaan kun
a) juo paljon erilaisia alkoholijuomia sekaisin
b) menee hirveessä känässä nukkumaan tai sammuu
c) ei syö mitään ennen nukkumaanmenoa
eli krapulan välttämiseksi yleensä juon mahd. kapealla skaalalla, yritän selvitä ennen nukkumista ja syön tammelantorin grillillä 'yötuurin'!
edit: kappas, tuolla other chatissa olikin jo krapulakeiju topic :( mut saa tännekin kirjotella.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 29
- Seuraava »