Platinum+ vs. Klubitus

Back to yleinen keskustelu O

Quote by ville
Plattari on ihan natsipaikka, jota johtaa haban kätyri, joku FM ,
joka vaan bannii ihan turhaa .
Lisäksi se on täynnä mulkkuja, jotka luulee tietävänsä
kaiken ja jotka vaan dissaa kiksua ja polkkaa . Vitsi ne on oikeesti tyhmiä.
Ne ei oikeesti tajua mitään. Mutta me ollaan kivoja,
mä rakastan klubitusta, PLUR

:laugh:

Quote by Jone
"Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä" on sen verran selkeästi sanottu ettei se jää edes tyhmältä saatanan lehmältä ymmärtämättä, joten toisinaan jopa itse suosin moisia ilmauksia Klubituksen puolella "oletko koskaan miettinyt henkimääsi malago-epigonista tyyliä"-ilmausten sijaan.

Tähän väliin Plattarille tyypillisen wannabe-fiksun jäsenen muka intellektuelli välihuomautus:

Mielestäni "Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä"-tyyliset kommentit eivät yksinkertaisesti kuulu julkisille keskustelufoorumeille. Tälläiset lauseet kertovat huomattavasti enemmän lausujastaan kuin lausunnan kohteesta.

Btw, pointsit villelle! :D :D :D

Lueskelin ajatuksella tuon Jonen viiemisimmän postin ja täytyy kyl sanoa et olen itse vähän samoilal jäljillä monissa asioissa.

Näin trance miehenä on huomannut kaiken keskustelun trancebileistä siirtyneen jo aikoja sitten klubituksen puolelle. Sitä puolta on mukavampi itsekin jakaa siellä...

Toisaalta täällä taas on tosi vahva myös toi audio puoli ja findancen forumin (siellä on ne maaseudun kovimmat koneaktit) tekniikkapuolta lisäksi seurailemalla on aika hyvin perillä meiningistä vaikkakin itse lopetin musiikin teon ja siirryin miksailun pariin 2 vuotta sitten...

Quote by Tapi T

Mielestäni "Vittu sä olet tyhmä, saatanan lehmä"-tyyliset kommentit eivät yksinkertaisesti kuulu julkisille keskustelufoorumeille. Tälläiset lauseet kertovat huomattavasti enemmän lausujastaan kuin lausunnan kohteesta.

Niinno, itse taas olen sitä mieltä, että tarkoitus pyhittää keinot ja että suorasukaisesta vittuilusta ei välttämättä näy aina ulos sen kirjoittajan todelliset motiivit tämän tyylikeinon käyttämiseen. Tietysti on valitettavaa, että tuollaista ilmenee ja että itsekin sorrun vähintäänkin hyvin lähelle tota toisinaan, mutta on sillekin olemassa paikkansa.

Quote by ville

Prkl! En näe tuolta sun hymiösoppasi välistä niitä tekstejä, joita mun piti kommentoida. o_O

Ihan hauska juttu sinänsä, mutta sen korjaisin, että keskimääräinen Klubituksen käyttäjä tuskin edes tietää kuka on Haba, saati sitten kuka on Plattarin Admin.

Oon kyllä edelleen sitä mieltä että toi "polkan" ja kiksun dissaaminen on ihan kenen tahansa suorittamana yhtä typerää ja lapsellista kuin minkä tahansa muunkin genren dissaaminen. Ainakin mulle tulee usein hyvin raskas "unable to locate the funnay"-fiilis siinä vaiheessa kun samoja ignorantteja lausahduksia esim. hard-genreistä taas kajahtaa ilmoille hyvän musiikin (tm) kuuntelijoiden suunnalta.

Quote by ville

Suurinpiirtein näin minulle on vastattu (siis sanallisesti ilman hymiöitä), kun olen joiltakin tutuilta kysynyt lukevatko/ kirjoittavatko Platinumiin. Ikävää mutta totta.

Perustinpa nyt Klubitukseen saman threadin samalla alkuasettelulla:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20851&pid=248885#248885

Katsotaan mitä siitä seuraa. :)

Quote by Tapi T

Paitsi jos kyseinen foorumi on esim GU mutta se onkin oma juttunsa. :D

Quote by Jone
Perustinpa nyt Klubitukseen saman threadin samalla alkuasettelulla:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20851&pid=248885#248885

Katsotaan mitä siitä seuraa. :)

postaus numero 3, juuri sitä mistä ville puhui :D

Quote by jUSSi

Erm, miten niin? PLURahdus siinä toki on aistittavissa isolla P:llä, mutta missä on ennakoimanne Plattarin mollaaminen? (Eittämättä joku senkin tekee, mutta ei tossa viestissä sitä vielä ole.)

Quote by Jone
Quote by jUSSi

Erm, miten niin? PLURahdus siinä toki on aistittavissa isolla P:llä, mutta missä on ennakoimanne Plattarin mollaaminen? (Eittämättä joku senkin tekee, mutta ei tossa viestissä sitä vielä ole.)

ei siinä sitä nitkuilua ollut, mutta tota hymiöhelvettiä mä lähinnä tarkoitinkin :D

Quote by jUSSi

ei siinä sitä nitkuilua ollut, mutta tota hymiöhelvettiä mä lähinnä tarkoitinkin :D

Hymiötkin ovat pääsääntöisesti sentään viestin alussa ja lopussa, eivät seassa uskomattomana soppana, mutta sekin tullaan kyllä eittämättä vielä jonkun kohdalla näkemään. ;)

Quote by Jone
Quote by jUSSi

Hymiötkin ovat pääsääntöisesti sentään viestin alussa ja lopussa, eivät seassa uskomattomana soppana, mutta sekin tullaan kyllä eittämättä vielä jonkun kohdalla näkemään. ;)

Kerratkaas nyt vielä tyhmälle :mad:

jos mä laitan tonne nyt oman viestin
jossa käytän tekstin seassa hymiöitä
niin olenko mä siinä tapauksessa tyhmä
klubituslainen vai oonko mä sitä jo
kirjoittaessani tähän? :(

Onhan se tietysti hyvä että asiat saadaan
oikeisiin lokeroihinsa :scared:

Quote by Jone

Odotetaan mielenkiinnolla. Oottakaa, haen ensin limpparia.

Tärkein unohtu:

Yhteisöllisyys. Sitä klubituksessa on
nyt enemmän kuin plattarissa sitten
vuoden 2001 :scared:

Plattari on nykyään joukko satunnaisia
ihmisiä jotka nyt vaan sattuu keskusteleen
täällä koska tää on 'kätevä', kun taas
Klubitus on tällaiselle elämäntapahörhölle
elämäntavan jatke. Paltinum olisi voinut olla
sitä, mutta nyt pitäis tapahtua suuria muutoksia
plattarin käyttöliittymässä ja kävijöiden
asenteissa jotta siihen päästäis. :scared:

Quote by Tres
Kerratkaas nyt vielä tyhmälle :mad:

jos mä laitan tonne nyt oman viestin
jossa käytän tekstin seassa hymiöitä
niin olenko mä siinä tapauksessa tyhmä
klubituslainen vai oonko mä sitä jo
kirjoittaessani tähän? :(

Onhan se tietysti hyvä että asiat saadaan
oikeisiin lokeroihinsa :scared:

klubituksella niitä hymiöitä käytetään omaan makuuni liikaa. Se tekee tekstistä epäselvää, toki hymiöiden väärinkäyttö onnistuu myös täällä, mutta sitä ilmenee harvemmin ja lähinnä sun kaltaisten kaljupäisten mutsinnussijoiden käyttäminä :D

;)

Quote by Blondie
Quote by Jone

Tää spectator sport -asenne plattarilla
syö tällä hetkellä eniten. :mad:

Venatkaa, haen polttoöljyä ja tulitikut :mad:

Quote by Tres
Quote by Blondie
Quote by Jone

Venatkaa, haen polttoöljyä ja tulitikut :mad:

Jee! Kohta voidaan grillata makkaraa! Ja se mitä tuolla tarkoitin, että vain seuraan Klubbarin k.o. topiccia, koska en itse sinne kirjoita. En halua kirjoitaa. Mistä kohtaa Tresiä syö? Ja mikä syö?

Quote by Tres

joo kuka vittu ton on alunperin keksinyt. nykyään jokaisessa topikissa, jossa keskustellaan yhtään kärkevämmin, pitää jonkun idiootin käydä toteamassa välissä "hauskana" läppänä "haen popkornia/karkkia/tekomunan, ja tuun kohta takas nauramaan teille." :(

edit: tai no tässä tapauksessa ei ollut niinkään kyse tuosta, mutta muualla päin foorumia tohon törmää jatkuvasti.

Quote by plink
"haen popkornia/karkkia/tekomunan

muhahaa! *reps* :D

Turhien "balabala vs. balabala"-topicien tulvaan mahtunee vielä yksi;
Onko käymässä tai jo käynyt niin, että Klubitus on bilekansan syvien rivien joukossa voittanut Platinum+:n suosiossa?

Tällä hetkellä onlinena Klubituksella yhteensä: 37 rekisteröitynyttä käyttäjää + 26 vierasta = 63 sielua

Tällä hetkellä onlinena Platinum+:lla yhteensä: 13 rekisteröitynyttä käyttäjää + 18 vierasta = 31 sielua

Irssikanavien käyttäjämäärät:
#Platinum.ac = 120 | #Klubitus = 134

-

(...ja kyllä, olen tietoinen, että keskimääräiset aktiivikäyttäjät ovat näissä yhteisöissä aika erilaisia. IMO on kuitenkin kiinnostavaa kuin Plattarin käyttäjämäärät tuntuvat liukuvan alaspäin samalla kuin Klubbarin käyttäjämäärät ovat jatkuvassa nousussa.)

O