Kadonnut: JOONAS

Back to yleinen keskustelu O

Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)

Quote by wishwa
Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)

:D
jos ei täältä tunnu löytyvän
niin suosittelen pistämään
haun päälle myös http://www.klubitus.org - forumeille.
onnea hakuun :)

Tolla kuvauksellahan sulle tulee vielä noin n * ääretön vastausta. :hah:

Mut tolla nimellä osaisin kyllä osoittaa ainakin 3 ihmistä sulle. Tosin, kukaan heistä ei tietääkseni ollut kys tapahtumassa.

edit: sokeus on mun paheeni

Olikse hellä ja huomioonottava rakastaja?

:laugh:

Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)

Quote by wishwa
Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)

ei mitään. ja nimi oli phace.

Phaze on kiksu-smurffi, Phace on proge/elektro/techo/breaks/muu-smurffi. Selvennykseksi.

fägäreitä kaikki tyynni

Quote by phace

Ohops, karmia typo! Olen niin pahoillani! Kyllähän minä nyt toki phazen susta erotan... :D

Quote by wishwa
Quote by phace

Ohops, karmia typo! Olen niin pahoillani! Kyllähän minä nyt toki phazen susta erotan... :D

;) nou proplems.

ihq topic!!1 :hearts: :heart: :D

Onnea etsinnöille :)

Quote by Homegrove
Phaze on kiksu-smurffi, Phace on proge/elektro/techo/breaks/muu-smurffi. Selvennykseksi.

Quote by da-chef
fägäreitä kaikki tyynni

:laugh: hahah reps!

Quote by phace
Quote by wishwa

Tulee mieleen UV. ;D

Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?

Quote by Taedium
Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?
:king:

*reps*

:king:

Quote by wishwa

Tässähän minä.
Huomasin kyl vähän myöhään.
Laitoin myös sun sivujen vieraskirjaan tekstii.. :D

Quote by Skutah
Quote by wishwa

Tässähän minä.
Huomasin kyl vähän myöhään.
Laitoin myös sun sivujen vieraskirjaan tekstii.. :D

Mahdoton on tapahtunut, rakastuneet löysivät toisensa! Koska hääkellot soivat? \o/

Quote by Taedium

Mä voin olla ihan mitä sä haluat.

O