Jumalauta et ois siistii jos...

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Villa
...kaikki pyörävarkaat pistettäs sähkötuoliin, kun ne saadaan kiinni!

... lasipulloja pyöräteille rikkovat henkilöt laitettais sähkötuoliin

...nykyinen hallitus keksisi täydellisen yhteiskunnan.

...Jos huomeena(tänää?) ei olis krapulaa!

Quote by Hansu
Niin sekin ois! :)

Quote by Hansu
Quote by Villa
...kaikki pyörävarkaat pistettäs sähkötuoliin, kun ne saadaan kiinni!

Mulle riittäis kyllä ihan hyvin, jos vain laitettaisiin kyseiset idiootit kävelemään paljain jaloin rikkomiensa pullojen päälle.

...Homo sapiens hävitettäisiin maan päältä.

...Eeva ei olisi saattanut Aatamia kiusauksen ja elettäisiin vielä paratiisissa.

jos nyt Suomi voittais Ruotsin jääkiekos!

... jos joka päivä töistä kotiin lähtiessä ei olis metrin mittanen k*rpä otsassa.

Quote by Hansu
... jos joka päivä töistä kotiin lähtiessä ei olis metrin mittanen k*rpä otsassa.

Ei kuulu mulle, mut mä en kuitenkaan ymmärrä tätä menttaliteettia et valitetaan että: "töissä vituttaa päivittäin"
Hei, ei siel tarvi olla, aina voi duunia vaihtaa...

olis siistii.

Quote by Daniel Braun
Ei kuulu mulle, mut mä en kuitenkaan ymmärrä tätä menttaliteettia et valitetaan että: "töissä vituttaa päivittäin"

Entä jos töissä ihan oikeasti vituttaa päivittäin? Omalla kohdalla syy ei ole niinkään itse työssä, siihen voi asennoitua oikealla tavalla, vaan muutaman viime viikon kehityksessä työpaikallani minkä seurauksena työolosuhteeni ovat muuttuneet todella vittumaisiksi. Siitä johtuu tuo elin otsalohkossani.

Quote by Hansu
Quote by Daniel Braun

Entä jos töissä ihan oikeasti vituttaa päivittäin? Omalla kohdalla syy ei ole niinkään itse työssä, siihen voi asennoitua oikealla tavalla, vaan muutaman viime viikon kehityksessä työpaikallani minkä seurauksena työolosuhteeni ovat muuttuneet todella vittumaisiksi. Siitä johtuu tuo elin otsalohkossani.

Voisiko Hansu ajatella, että jos ei ole mahdollista muuttaa olosuhteita, niin voisi muuttaa itseään ja asennettaan olosuhteisiin?

Quote by _U
Voisiko Hansu ajatella, että jos ei ole mahdollista muuttaa olosuhteita, niin voisi muuttaa itseään ja asennettaan olosuhteisiin?

En halua muuttaa asennettani ko. olosuhteisiin, jotka jopa työnjohtaja myönsi todella epäreiluiksi mutta pyysi kestämään vielä tämän viikon.

..vaan viittis siivota joskus.

jos ei tarttis miettiä mitä söis ja aina olis hyvä olo.

- bileissä soisi http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF73443-01-01-01.mp3 ja rewind kehiin

...olisin aikasemmin tajunnu että Burn4Free tallentaa poltetut tiedostot waveina omaan kansioon. Nyt lähti kivasti 80gigaa paskaa kovolta pois.

O