post your self -thread!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »
homoerotiikkaa parhaimmillaan :hah:
Nakupelle, iik!!
naps
:scared:
Sähän oot selkeesti, Jack Osbourne!!! :D
kesä :hearts:
että kaikilla pitää olla joku helvetin poseerauskuva ::p:
Yleisön pyynnöstä lisää vaatteita :cool:
bileissä on kivaa :panic:
Arkena:
Juhlana:
Kevin Spacey? :D
Tais joku vastaavannäköinen kaksmetrinen mustiin pukeutunut kaveri olla viime Freeformissa diggailemassa DJ SS:ää... :)
..ajalta jolloin olin vielä nuori ja kaunis :(
Hahaa, Ville&Vaavu rupes nakuilemaan... jotenkin tää ei yllättänyt mua :winkwink: :D
Talbot, sä oot TOSI ruma !
Talbot, sä oot TOSI ruma !
Ei, kun se on tullut äitiinsä.
HHEHEAAAEHEHAHEAHEHEAAHEHEHEA
ROTFLMAOÖLKHBLKFBDDIOUFGVV!!!!!!!!!111111111
Tais joku vastaavannäköinen kaksmetrinen mustiin pukeutunut kaveri olla viime Freeformissa diggailemassa DJ SS:ää... :)
Se oli todennäkösesti mun kiltti
kaksoisveli Reijo-Annikki.
Eikä se diggaillu, oli vähä yllättyny
ku DJ SS oliki joku NEEKERI eikä
soittanu edes ska:ta tai muuta.
Helvetti soikoon kun olen tämmöinen raukka. Muuten laittaisin tänne kuvan minusta alasti höyryävänä juuri saunasta tulleena, poseeraamassa mun pimp-koru kaulasssa jossa lukee HOT. Tosin, mun pitäisi sitten häätää vonkaavia plattarityttöjä kimpustani aivan jatkuvasti eli ehkä ihan hyvä etten laita.
Hyvästä kuvanlaadusta huolimatta tosta tekstistä ei saa selvää. Siin lukee "Skynet UK".
FINE & TIMPPA
Hahaa, Ville&Vaavu rupes nakuilemaan...
Onko nyt tarpeeksi vaatetta päällä? ;)
Onko nyt tarpeeksi vaatetta päällä? ;)
Olli on kato herkkä tollasille jutuille. Ei sitä saa shokeerata :)
Koska tuo gallerytoiminto on hiukan vaikeaselkoinen ja editoinnin mahdollisuudet ovat melkolailla nollissa, niin perustetaan sitten tälläinen. Viimeksihän tätä yritettiin ihan pari kuukautta sitten, mutta se muistaakseni suljettiin.
Sitäpaitsi tämähän on freestyle-osasto, että jos joku moderaattorikynäniska tulee tästä jotain lässyttään, niin voi imee parsaa!!!!!!
Rohkeasti vaan omia kuvia.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »