paras mäsäri

Back to yleinen keskustelu O

Quote by serotonot
mjoo. toi sivuraideaspekti meni multa ohi. Ehkä joo todellakin niin sivuraiteille et sielt ei paluukuljetusta järjestetä vaan joutuu resiinalla pumppailemaan yksikseen yötä myöden takas päin.
No jos ura joutuu sivuraiteille, ni mitä tapahtuu vesikelillä?

Quote by Timce
Se meinas, että ensimmäisenä mun "Mättö" -listalla on "Pizza Sivuraiteelta"
Aijjaa! :eek: No mähän olin sit ymmärtäny ihan väärin...

Quote by Taedium
Quote by serotonot
mjoo. toi sivuraideaspekti meni multa ohi. Ehkä joo todellakin niin sivuraiteille et sielt ei paluukuljetusta järjestetä vaan joutuu resiinalla pumppailemaan yksikseen yötä myöden takas päin.
No jos ura joutuu sivuraiteille, ni mitä tapahtuu vesikelillä?

No jos ei oo hirveen aikuinen olo niin lapsivesiliirto

Quote by serotonot
No jos ei oo hirveen aikuinen olo niin lapsivesiliirto
No silloin ei enää auta syödä jarrua, vaan painaa kytkintä.

Kulmakadun Mäkkisäätiön[tm] virallisena puheenjohtajana ehdotan seuraavaa.

Juuri ennen nukkumaanmenoa autolla drive-inniin, 2 x quarter pounder ateriaa hopeisina (kultaista ei kannata tukea, koska ranskalaisia on yleensä saman verran, paketti vaan näyttää isommalta). Sen lisäksi 1-3 tavallista hampurilaista ja 1-2 lisäranskalaiset. Kyytipojaksi 2-4 chilidippiä ja kinuskisundae. Juomaksi tietty kolaa..

Ja sitten nukkumaan!

Nopeus ja helppous ennenkaikkea, ei mitään espoolaistyylisiä hifistelyitä..

Quote by akir0

:laugh: :laugh: :laugh:

Samaa mieltä! Kaikenlainen espoolaisten dissaus on aina paikoillaan. Samaa jengiä ku turkulaiset ja itä-suomalaiset :D

Quote by sixtus
Quote by akir0

Samaa mieltä! Kaikenlainen espoolaisten dissaus on aina paikoillaan. Samaa jengiä ku turkulaiset ja itä-suomalaiset :D

Sanoo mies joka häpeää asuinpaikkaansa niin ettei edes suostu sitä esiin pistämään

Quote by sixtus

Kaikenlainen espoolaisten dissaus on aina paikoillaan. Samaa jengiä ku turkulaiset ja itä-suomalaiset :D

Kohta taitaa olla uusilla moderaattoreilla asiaa. :D
Mutta onhan ne espoolaiset vähän olevinaan....

Quote by Timmo

Oon aina miettiny et mitä tarkoittaa olla olevinaan. Siis olla niin ettei kuitenkaan oikeesti oo.

Miltä se tuntuu?

Tuntuu siltä, että tiedät olevas keskinkertanen dj mut jengi palvoo sua ja äänestää sut maailman parhaaks djks sun julkasujes ja keikkamäärien takia.. eli vähän niinku Tiesto. Sen on pakko olla olevinaan.

Mut miten toi liittyy espooseen..ei hajuakaan. sen takia paskan puhuminen on kivaa. on espoos varmaan ihan kivaa...paitsi "me opiskellaan TKK:lla nuorten" seurassa. :happyroll:

Ja takas aiheeseen: Espoon Rimistä TKK:n takaa saa hyvän mäsärin. 400g lihapullapaketti, lämmitetty yrttivoipatonki ja battery, ed tai cocis...
Lihapullat syödään kylminä. Nautitaan fortumin kalustehuollossa pitäen samalla tietovisaa muiden työntekijöiden kanssa...

Quote by serotonot
Oon aina miettiny et mitä tarkoittaa olla olevinaan.
Descartes sano, että "Ajattelen, siis olen." Eli olla olevinaan on ajattelemisen feikkaamista. Siis sitä mitä mä teen päivittäin.

Quote by serotonot
Quote by Timmo

Oon aina miettiny et mitä tarkoittaa olla olevinaan. Siis olla niin ettei kuitenkaan oikeesti oo.

Miltä se tuntuu?

Sitähän se just on: esittää olevansa vaikkei ole.

Nihil est. :mad:

Nii mut mikä se "ei ole"-tila on tossa?!?!?

apua.

onks mä siinä?

Jumaltodistusten hengessä on tässä tehty olemassaolosta ominaisuus. Tuota ominaisuutta ei ole heillä, jotka ovat olevinaan.

Ei mörköjäkään oikeesti oo, mutta kyllähän mä niistä puhun ja niitä ajattelen..

:scared:

Quote by serotonot
Quote by sixtus
Quote by akir0

Sanoo mies joka häpeää asuinpaikkaansa niin ettei edes suostu sitä esiin pistämään

Mä laitan sen esiin vasta sitten kun osaan muotoilla sen yhtä hienosti ku sä ton oman pyynikkis... :king:

Quote by serotonot

apua.

onks mä siinä?

Mikä tossa ei-olemisen tilassa on hankala
ymmärtää :confused:

If you have nothing in your hand, put it away.

Quote by Tres
Quote by serotonot

apua.

onks mä siinä?

If you have nothing in your hand, put it away.

Miten olematon voi edes esittää olevansa olemalla samalla olematon jotta voi olla olevinansa.

anteeks. mä söin yhen paradoksin liian vähän

Quote by Tres
Siis nyt mä en enää ymmärrä. Jos joku on olevinaan, eli esittää olevansa, muttei ole, niin mitä se sitten on? Ei mitään? Haamu? Kummitus? Pahaa ilmaa?

Aurajuustoa ja kylmäsavustetusta poronpaistista vuoltuja lastuja cream crackerin päällä, koristellaan karpalohyytelöllä. Palan painikkeeksi punaviiniä ja jälkiruuaksi suklaapannacottaa. :eek:

Jouluna nämä yöpalat mässyoloissa ovat kyllä ihan omaa tasoaan.

Neljä rosamunda perunaa uunin 1.5 tunniks.
Kastikkeeksi kermaviilistä, valkosipulidippistä ja katkaravuista tehty kastike.

Kuoritaan perunat ja pisteään palasiksi ja sitten kastike joukkoon.

Ja on muuten sitten älyttömän halpa ja täytävä ateria.

Paketillinen tomusokeria.

Mies ei muuta tarvitse.

O