Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Tsättithreadi
Hmmmm....
Vaikka mä ärsytän ihmisä älyttömillä postauksillani, niin uusia topic:eja aukaisen todella harvoin verrattuna postauksieni määrään!
Mitä sitten?Hmmmm....
Vaikka mä ärsytän ihmisä älyttömillä postauksillani, niin uusia topic:eja aukaisen todella harvoin verrattuna postauksieni määrään!
Sulkekaa nyt joku, ennen kuin raukka saa hyökyaallon niskaansa...
Mitä sitten?Hmmmm....
Sitä sitten että eikös tää "other chat" voitais pitää siistinä, kerta tällekin keskustele mitä keskustelet, kerta keskustelu on vapaata jutulle on oikeasti oma paikkansakin? :confused:
Miksi turhaan tänne perustaa topic:ia vapaalle keskustelulle, jos kerta Freestyle-puolella on vapaata keskustelua ihan riittämiin?
Ja ilman moderointia??
Tämäkö ei sitten sovi tänne vaan Freestyle-alueelle? :confused:
Voi ei nyt alkoi pelottamaan. ;)Sulkekaa nyt joku, ennen kuin raukka saa hyökyaallon niskaansa...
Tämäkö ei sitten sovi tänne vaan Freestyle-alueelle? :confused:
No, tää on jo menny "tsättäilyks"...
En mä oikeesti tohon käy nyt sanomaan mitään.
Se nyt on modejen vastuulla miten he katsovat asian olevan.
Mutta, ihmettelen vain miksi tälläinen keskustelu tällä alueella, kerran tälläisen jutun takia perustettiin tuo Freestyle-alue?
Piis!
Joku vedättää teitä "piilonimellä". :D
Tsättäilyksihän tämän piti mennäkkin..:pTämäkö ei sitten sovi tänne vaan Freestyle-alueelle? :confused:
No, tää on jo menny "tsättäilyks"...
En mä oikeesti tohon käy nyt sanomaan mitään.
Se nyt on modejen vastuulla miten he katsovat asian olevan.
Mutta, ihmettelen vain miksi tälläinen keskustelu tällä alueella, kerran tälläisen jutun takia perustettiin tuo Freestyle-alue?
Piis!
Alter egollako? :OJoku vedättää teitä "piilonimellä". :D
Joku vedättää teitä "piilonimellä". :D
miks mulle aina käy niin?? :(
Ei sulle vielä mitenkään ole käynyt. :hearts:Joku vedättää teitä "piilonimellä". :D
miks mulle aina käy niin?? :(
Freestyle...
Tulkaa nyt tsättäilemään!
Tulkaa nyt tsättäilemään!
Tullaan tullaan...
Olinks mä eka?
Mistäs puhutaan?
Lapuan top3 gimmat?
1#Tiina 2#Maija 3#Elina
Ne on niin ihq!
:D
:D
Joo sä olit eka. Puhutaax vaik pikku g:stä? Se on niin ihq?
Mun amis-lada menee nii lujaa, et sä et nää ees takavaloi.
Mun isin Ferrari menee vielä lujempaa. ;)Mun amis-lada menee nii lujaa, et sä et nää ees takavaloi.
Mun isin Ferrari menee vielä lujempaa. ;)
Fuck! Heti takas viilaamaan konetta.
Postailu tähän on vapaata! Eli puhutaan täällä mitä halutaan.