Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Sorry modem users, this is the Stupid Photo Post!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 30
- Seuraava »
(Anti)-Ystävänpäivä lähestyy taas!
tunnistin itseni teknotontuksi, vaikkakaan en niele pillereitä enkä nuole paperia.
Itseasiassa tuossa lehtileikkeessä ei puhuttu sanallakaan siitä minkälaista musiikkia tai mekkalaa sieltä "naapurista" kuuluu. Eli tuon artikkelin mukaan teknotonttu voi soittaa vaikka doom-speed-heavymetallia tai muuta vastaavaa. Tuon artikkelin mukaan tärkein teknotontun tunnusmerkki on nimenomaan nuo pillerit ja hassut paperit.
Mistä siis nimi "tekno"-tonttu on keksitty, miksei vaikka nistitonttu olisi sopinut nimeksi?
Kun Matti määrää niin silloin totellaan.
lmao ei helvetti :)
ruotsi_koe.jpg
:D heh, tää vois olla vaikka mun tekemä koe, osaan yhtä hyvin ruotsia.
legendaarista :laugh:
Miks tosta ekasta on tullu 0 pistettä, mitä se asiakas sitten etsii ellei kenkäosastoa??
[size=167]Kesän kunniaksi![/size]
Miks tosta ekasta on tullu 0 pistettä, mitä se asiakas sitten etsii ellei kenkäosastoa??:D heh, tää vois olla vaikka mun tekemä koe, osaan yhtä hyvin ruotsia.legendaarista :laugh:ruotsi_koe.jpg
No samaa mä mietin... toistaseksi en oo keksinyt muuta selitystä kuin että kokeen arvostelija on suuttunut muista vastauksista niin paljon että on antanut oikeastakin vastauksesta 0 pistettä. Ja tämähän olisi huutava vääryys!
50-l. nuorten sarjakuvalehti. Ei hemmetti mikä nimikin tolla jo on!
Daredevilin yksi piirtäjistä myös ohjailee leffoja. Ja leffat ylläripylläri liittyy joskus sarjakuviin... No mut ei onneks oo just tän tyyppisistä sarjiksista vähän kuittailuläppää leffassa Chasing Amy.50-l. nuorten sarjakuvalehti. Ei hemmetti mikä nimikin tolla jo on!
TJEU:
(Invalid img)
En tiedä onko tämä jo ilmoitettu.. Fat Boyl on omat sivut!
http://www.fatboy.de.tc
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 30
- Seuraava »