Matti Nykänen - aikamme sankari

Back to yleinen keskustelu O

Matti elokuvan pr-tilaisuudessa Norjassa

joo-o :rolleyes: :

Karatemestari ruhjoi Matin naaman

Kuva:Erkki Laine Ex-mäkikuningas Matti Nykänen markkinoi hurjasta elämästään kertovaa Matti-elokuvaa Norjassa naama jälleen kerran ruhjottuna. Matti ei kuitenkaan tapellut Norjassa. Vammat tulivat kotona vähän ennen pr-matkalle lähtöä.

- Meillä oli edellisenä iltana kylässä eräs takavuosien Mr Finland sekä muuan karatemestari. Matti sanoi, että "minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä", kertoo kotona tapahtumia seurannut Mervi Nykänen.

- Pojat ottivat eteisessä matsin. Eteisen peilikin meni siinä rytäkässä rikki. Matin vammat tulivat siinä, Mervi Nykänen kertoo.

Eilen aamulla Matti Nykäsen oli lähdettävä Norjaan Matti-elokuvaa markkinoimaan. Kylässä olleiden kavereiden piti heittää Matti Helsinki-Vantaan lentokentälle. Kuskiksi lupautuneet kuitenkin häipyivät yöllä ravintolaan.

- Matti oli hädissään, että miten hän pääsee kentälle. Minä sanoin, että soitetaan taksi, kertoo Mervi Nykänen.

Vauhdikkaasta elämäntyylistään huolimatta Nykänen hoitaa myös velvoitteitaan, kuten elokuvan markkinointia.

- Aamulla ennen kello viittä Matti oli matkalla kentälle. Hän soitti, että nyt tarvittaisiin meikkiä. Kuulin, että hänellä oli kuhmu otsassa ja haava kasvoissa, kertoo Solar Filmsin tiedottaja Rampe Toivonen.

"minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä" :king: :hah:

Quote by miikkaL
"minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä" :king: :hah:

jooh, meni legendojen joukkoon <3

Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa.

Kultaa!

:D Kova äijä kyl...

NYT LOPPUI SELIBAATTI!<3

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811108569388_bb.shtml

Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!

O