SÄDE Presents: << LAB-4 >> 08.11.2003

Back to tapahtumat O

Herra kapteeni myönsi loman. Tulossa ollaan!

Polkkaa tai nuole!

-ReQ-

Taas niin hullut bileet vain olla ja taitaa.... ei vaan pääse prkl prkl prkl :mad:

No ehkä ens kerral sitte!!!!! :silence:

Onko ihan varma, et niitä lippuja saa sit ovelta? Paljon niitä on? Ei jaksais Tiketistä alkaa tilailemaan...

Quote by Scorpion
Onko ihan varma, et niitä lippuja saa sit ovelta? Paljon niitä on? Ei jaksais Tiketistä alkaa tilailemaan...

Tervetuloa mun luokse etkoilemaan :heart: Jos haluut, niin voin hakea liput..kerro vaan kuinka monta.

Nää bileet meinaskin jo unohtuu :excellent: Ei taida olla pelkoa 95db:stä :happyroll:

Tervetuloa mun luokse etkoilemaan :heart: Jos haluut, niin voin hakea liput..kerro vaan kuinka monta.

Pistin privaa...

pitää tulla kuuntelee lab 4 ekaa kertaa... juuh noh mut ku proteus o hyvä ni eiköhä se lab 4 o loisthavaa... :roll:
:D

2yötä vielä :)

Quote by Timce

Residentit huolehtii laadukkaasta musiikkitarjonnasta 8| x)

Quote by OCS
Quote by Timce

Residentit huolehtii laadukkaasta musiikkitarjonnasta 8| x)

Musiikista kyllä. Laadukkaasta? .....Puhu vaan omasta puolestas :)

Quote by Timce
Musiikista kyllä. Laadukkaasta? .....Puhu vaan omasta puolestas :)

Heh, nojoo, laadusta voi olla montaa mieltä. Kyllä sinne väleihin jotain hyvääkin mahtuu 8)

Minulla olisi kaksi ylimääräistä ennakkolippua. Haluaisiko joku ostaa ne? 18 e kappale, eli sama hinta jolla itse ne lunastin.

Liput löytyvät Helsingistä.

t. varsis

Timetable:

SASHA F 20.00-21.30
TRITON 21.30-22.30
IONI 22.30-23.15
NEON vs FRIIK 23.15-00.15
PROTEUS 00.15-01.00
LAB-4- live- 01.00-END

Huomenna tähän aikaan meno jo päällä :heart:
Lab-4;in yllätys lähenee :D

Tän päiväisen tapahtuman kunniaksi Sessionsissa Säde-päivitys. Kuvia kolmesta eri Säde-tapahtumasta.

Sessions 1.1

O