Mieleenpainuvin Platinum persoona

Back to yleinen keskustelu O

Ainiin ja tietenkin kaikkien tuntema ostarifilosofi Mixa! :D

Teidän muiden listoja katsellessa huomasin, että mun listasta jäi nimiä uupumaan. Mm. pakana, Varvana, ville, Coma, genki, alke, Dixoff, Blackout ja Mixa aka Ostarifilosofi ovat tehneet muhun useastikin vaikutuksen höpinöillään.

Kaikenkaikkiaan Plattarissa oleva keskustelu on mun mielestä hämmästyttävän korkeatasoista. Fiksuja tyyppejä on ties kuinka monta ja suoranaisia urpoja todella vähän.

[Minne Mekaanikko on kadonnut? Äijä ei ole kirjoitellut tänne mitään aikoihin.]

Näin, tälläistä asiallista keskustelua toivoinkin. Kiitos tästä.
Listaltani olisi löytynyt useita nimiä, mutta tarkoitukseni oli vain mainita pari ihmistä jotka ovat jääneet eniten mieleeni...

Tuosta Mekaanikosta. Mielestäni hän siiryi enemmän "kilpailevan" foorumin puolelle. Tiedä sitten syytä tähän, mutta ainakin siellä herra on kirjoittanut jokseenkin useasti.
Harmi, sillä hänen tekstejään oli ilo lukea...

Timo ja todella lukuisat buy&sell ilmoitukset ;)
Onnea vaan Timo:lle levyjen metsästyksessä.

Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,
mutta propseja niille jotka niitä ansaitsee; you know who you are!

--

Quote by Analogia

Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,

Enpä tiedä hehkutetaanko tässä nyt omia kavereita. Jatkoa edelliseen kommenttiini tässä topikissa: Taediumin lisäksi Analogia, Mixa, Pakana, T, Tres, Varvana. Yhden näistä olen tavannut, pari olen nähnyt bileissä, yhden kanssa jutskaan melkein päivittäin. Loppuja en tunne ollenkaan. Mutta mä otankin kaiken niin vakavasti. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D

mulle tulee kyl kans ekana mieleen Felis ja Tres... ;);)
Molempien postauksia on mukava lukea...

ehdoton ykkönen on H.Abismo / kuilu.

Hänen tapansa käyttää suomen kieltä on sulavaa balettia ja se ajatus ei hyydy sielä taustalla kovassakaan vauhdissa.

Muita mieleenpainuvia kirjoittajia ovat mm. Tapi T, Ante, Tres, V&V, Mekaanikko, Tarska, Blackout, Mixa, Jokke jne. jne. Liian monta kerralla mainittavaksi.

Pakana. Todella karismaattinen olio.:)

Quote by Mixa

Pakana. Todella karismaattinen olio.:)

Ei kun otus.

Tres: Tietää asioista ja osaa ilmaista asiansa hyvällä tavalla.

Miss Jarea: Legenda

Vesa: mies on kävelevä kiksutietokanta ja hänen muita aiheita käsittelevät kommenttinsa ovat järjestään todella analyyttisiä ja perusteellisia. Vesan postaukset saavat lähes aina miettimään omaa mielipidettä hieman uudessa valossa tai ainakin toisenlaisesta näkökulmasta.

Respect.

Aah, olen otettu että joku on pannut kirjoitukseni merkille. Siistin
ulkoasun takana ei ole mitään muuta kuin rivinvaihto aina kun
kirjoitusikkunan reuna tulee vastaan, sekä tietysti siisti kappale-
jako. Noudatan näitä tiukasti, koska epäselvästi "taitettu" teksti
on omille silmilleni lähes lukukelvotonta. Kielioppi ja oikeinkirjoitus
on rakkaan lukiojärjestelmämme hedelmää. :p

Xybo(tässäkin topikissa jo hauskanlainen mielenilmaus), Tres ja Jokke.

sehän olet sinä, Daniel "Poliisivaltio" Braun.

Quote by Serotone

sehän olet sinä, Daniel "Poliisivaltio" Braun.

:eek: ohoh... Poliisivaltio? Eh, ei...

Kuilu!
Tyypin posteja oli ilo lukea. Omaperäinen tyyli/omaperäinen persoona.

Nii ja perkale! Sakin!

Äijän past events juttuja on ilo lukea:)

Mihin muuten on jäänyt Dj Clubdahouse? :D

Ennen kuin koko topic on täynnä erinäistä vittuilua, dissausta aihettakohtaan & yms. Niin kerro tämä mielipiteesi vain tuossa ylhäällä olevassa äänestyksessä... Eiks jeah?

Niin, sitten asiaan:

Platinumin tekstejä lukieassa törmää kaikenlaisiin "persoonoihin" Plattari onkin mielestäni täyttä toinen toistaan oudompia, mielenkiintoisia ja omalaatuisia kirjoittajia. Siispä päätinkin kysyä, kuka Plattarin kirjoittajista on sinuun tehnyt vaikutuksen, jonka muistaisit jos pitäisi oikeasti äänestää Platinumin "vuoden kirjoittaja/tms."

Oman ääneni antaisin todennäköisesti seuraaville hepuille:

Xybo: Nasevia, omaperäisiä viestejä... Varsinkin tuolla biisien arvostelussa. Kukaan ei voi väittää ettei herättäisi jonkin moisia tunteita. Useimmiten ehkäpä ärtymystä, vihaa, katkeruutta... Xybo on Xybo :D

Taedium: Erittäin älykkäitä, todella mielenkiintoisia viestejä aiheesta kuin aiheesta. Herra ei sorru kyllä kovinkaan useasti liiallisiin ylilyönteihin, dissaukseen, turhanpäiväisiin postauksiin. Kirjoittaa paljon, mutta asiaa. Fiksu mies.

Kuka on sinun "platinum persoonasi"?

O